کودکان و نوجوانان آنلاین جلسات تمرین به دست آوردن محبوبیت در طول مستند

ترس از عفونت همراه با سراسر کشور از بسته شدن بسیاری از موسسات برای بچه ها و کودکان پناه در خانه با کمی بازی در

توسط ABDOOSNEWS در 6 تیر 1399

ترس از عفونت همراه با سراسر کشور از بسته شدن بسیاری از موسسات برای بچه ها و کودکان پناه در خانه با کمی بازی در فضای باز و یا فعالیت.

یک تیم از دانشگاه بوفالو مورد مطالعه دارای اضافه وزن کودکان از ایتالیا در طول ماه های مارس و آوریل زمانی که این کشور مجبور شد برای رفتن به مستند در یک پیشنهاد برای جلوگیری از شیوع کروناویروس. آنها دریافتند که کودکان از خوردن یک وعده غذایی اضافی در هر روز خواب نیم ساعت اضافی در هر روز اضافه شده نزدیک به پنج ساعت در روز مقابل صفحه نمایش و به طور چشمگیری افزایش مصرف خود را از گوشت قرمز نوشیدنی های شیرین و غذاهای آشغال.

Follow us on Instagram برای به روز رسانی بیشتر از ما!!

با هیچ جدول زمانی مشخص از وقتی مدارس باز خواهد شد, هندی, پدر و مادر انجام می دهند همه آنها می توانند برای اطمینان از فرزندان خود اقامت مناسب. یکی از این مراحل است که بسیاری از والدین گرفته اند این است که یک خانواده مشترک جلسه تمرین که شامل کودکان و نوجوانان به عنوان به خوبی.

"به طور منظم قبل از مستند روال مفید بود وقتی که می آید به تناسب اندام به عنوان فرزند من خواهد بیرون بروید و بازی هر روز. وضعیت متفاوت است در حال حاضر به عنوان مدارس آنلاین نقل مکان محدود کردن هر بچه به خانه های خود می گوید:" Rupali یک پونا-بر اساس از 12 سال بچه های قدیمی که ثبت نام فرزند خود به صورت روزانه جلسات تمرین در HealthifyStudio.

kids
یک بچه انجام یوگا از طریق دستورالعمل های آنلاین. فلیکر

HealthifyMe پیشرو بهداشت و درمان و تناسب اندام, برنامه دیدم پدر و مادر گرفتن بچه های خود را برای پیوستن به آنلاین خانه جلسات تمرین. این مشترک در سراسر دسته های با پدران و مادران خود را جوانتر و آنهایی که به ورزش همراه با آنها. در حال حاضر این شرکت راه اندازی کرده است شخصی جلسات برای کودکان و نوجوانان خود را با توجه به تقاضای گسترده آنها شاهد برای چنین یک جلسه از پدر و مادر است.

در یک ماه از راه اندازی بیش از 1000 کودکان و نوجوانان در حال حاضر کار می کرد از طریق HealthifyStudio با رزرو برای کودکان و نوجوانان تشکیل 5 درصد از کل رزرو. همچنین تقاضا برای کودکان دسته ای در حال افزایش است به سرعت با تعداد جلسات و گرفتن دو برابر شده و از 45 تا 90 فقط در 30 روز با نام تجاری گفت IANSlife.

یکی دیگر از پدر و مادر پریا Narayan از پونا گفت: "طولانی مدت مستند را آغاز کرده است در نظر گرفتن تلفات در سلامت فرزند من. من 7 ساله که بسیار پر انرژی است و در حال حاضر فقط محدود به درون خانه محدود شده است از حرکات و فعالیت های فیزیکی است. به عنوان او در حال حاضر اضافه وزن, آن در حال حاضر تبدیل شدن به حتی بیشتر مهم است به افراط او در نوعی از فعالیت بدنی. HealthifyMe را آنلاین صفحه اصلی جلسه تمرین یک راه برای اطمینان حاصل شود که او باقی می ماند سالم و بدون به خطر انداختن سرگرم کننده است."

همچنین بخوانید: آغاز زندگی بهترین زندگی خود را با اتخاذ این 5 عادت

"در طول ماه گذشته ما شاهد افزایش علاقه از پدر و مادر گرفتن بچه های خود را برای پیوستن به آنلاین خانه جلسات تمرین. در یک ماه از راه اندازی بیش از 1000 کودکان و نوجوانان در حال حاضر کار می کرد از طریق HealthifyStudio. تقاضا برای کودکان دسته ای است که به سرعت در حال افزایش. بیشتر از افزایش است که از شهرهای بنگلور و دهلی نو و بمبئی و پونا و وادودارا. بچه ها واقعا با بهره گیری از جلسات تمرین در روال مانند رقص تناسب اندام و ایروبیک در پلت فرم" Tushar از vashisht بنیانگذاران آگهی مدیر عامل شرکت HealthifyMe گفت IANSlife. (IANS)

آخرین مطالب