Dharavi نوازندگان ایجاد رپ سرود می خواهیم مردم را به پوشیدن ماسک

رپ سرود ایجاد شد و اصرار مردم به پوشیدن ماسک. Pixabay توسط Puja Gupta Yrosana موسیقی رپ از Dharavi بمبئی را به

توسط ABDOOSNEWS در 18 اردیبهشت 1399
rap
رپ سرود ایجاد شد و اصرار مردم به پوشیدن ماسک. Pixabay

توسط Puja Gupta

Yrosana موسیقی رپ از Dharavi بمبئی را به ایجاد یک منحصر به فرد سه زبانه رپ سرود به اصرار مردم به پوشیدن ماسک دریافت به موقع آزمایش و ماندن در خانه برای جلوگیری از جامعه گسترش coronavirus در پرجمعیت فضاهای.

آهنگ "اقامت اقامت در خانه امن" در Hindi, ماراتی و تامیل است که تولید شده توسط خندقها باند سرگرمی, به کارگردانی جوئل d'souza و نوشته تشکیل شده و انجام شده توسط Mc الطاف تونی Psyko (Dopeadelicz) و Bonz N Ribz (7 Bantaiz).

همچنین ویژگی های محبوب رپ الهی همراه با محبوب بالیوود, Tollywood و مراتی سینما ستاره مانند Ajay Devgn, Akshay Kumar, Atul Kulkarni, Dia Mirza, Rana Daggubati و Suniel Shetty که لنت صدای خود را به علت.

ایجاد تجربه خود را از زندگی در نزدیک سه ماهه در Dharavi است که در آسیا به عنوان بزرگترین زاغه نوازندگان سعی در تقویت آن ضروری است برای کمک به تلاش های پلیس و پزشکان که در حال کار خستگی ناپذیر برای نجات مردم و آموزش مردم در پرجمعیت مکان برای اتخاذ امن و عادات سالم با وجود تنگ محله که در آن زندگی می کنند.

Dharavi_India
سرود ایجاد شده توسط موسیقی رپ از Dharavi, Mumbai. ویکیمدیا رسانه

Mc الطاف شیخ خندقی باند گوید: "در خانه بمانند امن مشتاق به درایو صفحه اصلی پیام چگونه ایمنی باید از بالاترین اهمیت برای هر یک ما باید به شدت به دنبال اقدامات پیشگیرانه تجویز شده توسط مقامات..در حال حاضر اگر شما در حال زنده در نظر آن را یک برکت و رحمت و جلوگیری از شکایت. کمک COVID رزمندگان در انجام وظایف خود پشتکار."

تونی سباستین از Dopeadelicz متحده "در خانه بمانند امن است, چند زبانه, آهنگ در مورد بی سابقه جهانی و همه گیر است و ما در حال ایجاد آگاهی در اطراف نیاز به پیروی از پروتکل ها و دستورالعمل های خود را نگه داشتن و آرام, پاک, شرکت های عامل با دولت و حمایت از کارگران خط مقدم. با وحدت و همکاری ما می تواند به حفظ اجتماعی فاصله و از بین بردن این ویروس با ماندن در خانه و ایمن ماندن. Jai Hind."

ادامه مطلب: مایکروسافت به ارائه 100.000 دلار به هر کسی که می تواند هک خود را سفارشی سیستم عامل لینوکس

وام حمایت خود را به ابتکار بازیگر Suniel Shetty گفت: "آن را مطلق افتخار و لذت بخشی از این ابتکار زیبا. این بار تلاش و فروتنی برای دیدن بسیاری از مردم گرد هم می آیند برای گسترش یک پیام است که بیش از حد, بنابراین قدرت. این آهنگ واقعا لمس قلب من و من می دانم که احساسات صحبت می کنند به بسیاری از. با تشکر از شما برای ساخت به من بخش کوچکی از آن است."

Suniel_Shetty
"آن را مطلق افتخار و لذت بخشی از این ابتکار زیبا. این بار تلاش و فروتنی برای دیدن بسیاری از مردم گرد هم می آیند برای گسترش یک پیام است که بیش از حد, بنابراین قدرت است.", بازیگر Suniel Shetty گفت. Wikimedia Commons

انعکاس سخنان خود بازیگر Dia Mirza گفت:

"این تلاش است onderful مثال تشویق رفتاری تغییر و گسترش آگاهی است که ممکن است ساخته شده است با این هنرمندان شگفت انگیز! من احساس سپاسگزار برای این فرصت را به بخشی از این تلاش و واقعا می خواهید این کار باعث تشویق بیشتر مردم به درک اهمیت و نیاز به ماندن در خانه و ایمن ماندن."

سرود و موزیک ویدیو بخشی از یک بزرگتر #StayHomeStaySafe کمپین حمایت بنیاد بیل و ملیندا گیتس و خوردند چاندرا پایه و اساس است که به دنبال متحد کردن جوامع در مناطق پرجمعیت در مبارزه با کروناویروس. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن