هوستون هنرمندان انجام می گویند don't You Forget About Me

مراحل خود را ممکن است بسته اما هوستون تئاتر شرکت ها و نوازندگان همچنان به قرار دادن خود را به جامعه هر دو به ی

توسط ABDOOSNEWS در 20 فروردین 1399

مراحل خود را ممکن است بسته اما هوستون تئاتر شرکت ها و نوازندگان همچنان به قرار دادن خود را به جامعه هر دو به یاد ساکنان خود را ادامه وجود و برای کمک به در خانه خانواده خود را به عنوان coronavirus همچنان به گسترش در منطقه است.

چند تن از هنرمندان از تئاتر کلاسیک گرد هم آمده اند برای ایجاد ویدئوها از هر یک از آنها خواندن یکی از grimm's fairy tales. و با تشکر از ویرایش کمک از جف McMorrough کسانی ویدئوها منتشر خواهد شد هر دوشنبه چهارشنبه و جمعه با شروع این هفته است.

فیلم ها در دسترس هستند از طریق کلاسیک خبرنامه به عنوان به خوبی به عنوان آن Facebook و توییتر حساب.

در همین حال گروه تئاتر آغاز کرده است یک سری از خود ارائه به روز رسانی از طریق وب سایت خود و Facebook پلت فرم.

این گروه تئاتر پررنگ آنلاین سری برنامه های هفتگی ارسال خواهد شد در ظهر در هر یک از روزهای:

روزهای دوشنبه: (پیام روزهای دوشنبه) شامل هفتگی فیلم ها و یا چت با گروه تئاتر رهبری و مهمان هنرمندان برای به اشتراک گذاشتن به روز رسانی داستان های شخصی و کلمات تشویق برای همه.

پنج شنبه ها: (رجعت تئاتر لحظات) خواهد بود تعیین شده به عنوان یک زمان برای به اشتراک گذاشتن اسلاید و تصاویر از گذشته تئاتر, حوادث, اجرای برنامه و لحظات خاص در گروه تئاتر تاریخ است.

جمعه ها: (, خانواده, سرگرم کننده روزهای جمعه) خواهد شد از ویژگی های کارگاه های آموزشی هنرمند, اجرای برنامه از صفحه اصلی و جریان برخی از تئاتر آرشیو اجراهای.

هوستون بزرگ اپرا با همکاری هوستون رسانه های عمومی به ارائه هفتگی رادیو پخش برنامه در روزهای جمعه از ساعت 8 بعد از ظهر و شنبه ها در ساعت 1 بعد از ظهر اطلاعات در مورد نحوه دسترسی به این است که در HGO.org/radio.

طرفداران اپرا در ارتفاعات می توانید به تماشای آن هنرمندان انجام از خانه با هر تعداد از فیلم ها. برای شروع بررسی: اندرو Surrena نیکول کنلی-میلر, Kaitlyn Stavinoha و ایوان کنراد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب