انجام در یک بیماری همه گیر: نوازندگان کمدین را به مرحله. برخی می گویند که آنها هیچ انتخاب

چارلز Runnells فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 2:42 PM EDT Jul 15, 2020نشان می دهد که معمولا شروع خوب است. م

توسط ABDOOSNEWS در 26 تیر 1399

نشان می دهد که معمولا شروع خوب است. مخاطبان احترام هستند و اجتماعی فاصله. حتی برخی از ماسک می پوشند.

سپس نوشیدن شروع می شود.

این زمانی است که همه چیز کمی بیش از حد نزدیک برای آسایش برای برخی نوازندگان محلی و کمدین که خود را در بی دست و پا و گاهی اوقات ترسناک — موقعیت نمایشی در طول یک بیماری همه گیر.

مردم شروع خزنده نزدیک تر و نزدیک تر به مرحله. و یا آنها می خواهم به درخواست یک آهنگ از نزدیک و شخصی — اغلب بدون ماسک بر روی صورت خود. و یا آنها می خواهند به تکان دادن دست خود را.

"مردم می خواهند به من چیزی در تلفن همراه خود می گوید:" کلر Liparulo یک خواننده-ترانه سرا و frontwoman برای فورت مایرز, رگی, روح عمل Freecoasters. "و یا افرادی که می خواهید به من بگویید در مورد بچه خود را که نقش گیتار. و اینها همه چیزهایی است که من خوشحال هستم به توجه و گوش دادن به.

"اما در حال حاضر من واقعا می خواهید در رابطه با فضای شخصی. اگر شما در حال رفتن به بالا آمدن و صحبت کردن به من, من واقعا می خواهم برای دیدن شما با پوشیدن ماسک. یا حداقل احترام به 6 پا در قانون است."

مطمئن شوید که آن را ترسناک Liparulo می گوید. COVID-19 موارد انفجار در جنوب غربی فلوریدا.

اما آن را مانند او دارای یک انتخاب: او یک تمام وقت نوازنده. اگر او کار نمی کند, او غذا نمی خورد و یا پرداخت صورتحساب خود.

"اگر من تا به حال بدست هر نوع کمک آن ممکن است یک داستان متفاوت برای من" Liparulo می گوید. "اما من نمی. من لازم نیست که هر گونه کمک دولت. من لازم نیست که هر گونه کمک در راه من. من رد شد بیکاری و من هرگز یک محرک را بررسی کنید."

Liparullo نیست به تنهایی. دیگر جنوب غربی فلوریدا اجرا خود را در همان وضعیت: هیچ کمک به آینده و به طور بالقوه خطر جان خود را انجام و هر شب به یک زندگی.

در سراسر فلوریدا بسیاری از نوازندگان کمدین و بازیگران و دیگر هنرمندان را گزارش کرده اند قادر به دریافت مزایای بیکاری. بنابراین درست مانند هر دیگر خدمات کارکنان بسیاری از آنها هیچ چاره ای جز بازگشت به کار.

"ما مبارزه مرد می گوید:" ویلی میلر کیپ مرجان درامر محلی Motown عمل همکاری گروه است. "ما مبارزه سخت به پایان می رسد دیدار. و متاسفانه ما گاهی خودمان را در نوع خراب کردن موقعیت ها."

"ما از دست داده است.' جامعه موسیقی سوگواری COVID-19 مرگ آرنولد Mullins

این معلوم نیست که چگونه بسیاری از فلوریدا فرفره کارگران دریافت کرده اند ایالتی یا فدرال مزایای بیکاری یا رد شده است. و دولت به نظر نمی رسد برای نگه داشتن آمار برای کسانی که کارگران یک دسته که شامل خود اشتغالی نوازندگان کمدین و دیگران به کار موقت و یا بر روی تقاضا بر اساس.

یک سال 2020 گزارش از CareerSource فلوریدا برآورد وجود دارد 276,549 خود اشتغالی کارگران در unincorporated کسب و کار — این دسته از کسب و کار به احتمال زیاد برای نشان دادن پتانسیل فرفره کارگران است.

وزارت فلوریدا فرصت های اقتصادی نمی پاسخ به یک ایمیل درخواست برای نظر.

میلر از همکاری گروه می گوید: او یکی از کسانی فلوریدا نوازندگان محروم مزایای بیکاری. هنگامی که رستوران بازگشایی دوباره در ماه مه درامر و گروه او آنچه را که آنها تا به حال به انجام: آنها بازگشت به صحنه است.

آنها عصبی ؟

"آره, ما," او می گوید. "ما همه می ترسم."

سپس حدود شش هفته پس از بازگشت به مرحله میلر و سه همکار خود را جفت باند رو بیمار با COVID-19. میلر و خواننده/گیتاریست آرنولد "AJ" Mullins به پایان رسید تا بودن در بیمارستان بستری است. Mullins, 64, درگذشت در ژوئن 29.

میلر سوگند او نیست COVID در کنسرتهایی خود را هر چند. او فکر می کند او آن را در سفر به بندر شارلوت برای خدمات خودرو. آن نادر بود بعد وقتی که او را فراموش کرده به خود را می پوشند و ماسک صورت.

علائم خود را توسعه داده و هفت روز بعد زمانی که باند بازی گذشته خود را نشان می دهد 22 ژوئن. دیگر اعضای گروه تا به حال علائم بیش از حد. در آن زمان میلر فکر آن را فقط خود معمول در تابستان سرد — یکی از همان او می شود هر سال در این زمان. "علائم بودند دقیقا همان است."

قبلی پوشش: چگونه تئاتر باشگاه های کمدی, فیلم, خانه طرح به ظهور از COVID-19 همه گیر

و: FGCU از راه دور کر با استفاده از استعداد و فن آوری برای ایجاد معجزه آهنگ از صفحه اصلی

میلر می گوید که او و گروه او آمپول همه چیز را می تواند به ایمن ماندن در مباحث. آنها عینک ماسک در هنگام آواز خواندن روی صحنه. آنها نشسته در اتومبیل های خود را در شکستن به جای mingling.

اما مخاطبان نیست همیشه احترام اجتماعی فاصله و یا دیگر coronavirus احتیاطی. یک شب آنها نگه داشته شدن در سالن و لبه نزدیک تر و نزدیک تر به مرحله — با وجود میلر اطلاعیه که گروه را متوقف خواهد کرد اگر رقصندگان نمی نگه داشتن فاصله خود.

"لحظه ای مردم کمی از الکل در آنها اجتماعی فاصله می رود از پنجره به بیرون" میلر می گوید.

هر کجا که میلر و گروه او کردم COVID-19 خطر واقعی است برای نوازندگان کمدین و دیگر هنرمندان در سراسر جنوب غربی فلوریدا. در لی کانتی به تنهایی وجود داشته است 10,849 coronavirus موارد 758 بستری شدن در بیمارستان و 206 مرگ و میر گزارش شده از زمان شروع این بیماری همه گیر با توجه به آمار منتشر شده در پنج شنبه توسط دولت و وزارت بهداشت.

هنوز هم که متوقف نشده برخی از هنرمندان از رفتن روی صحنه — حتی زمانی که آنها نمی نیاز به پول به عنوان آنجا که دیگران.

کمدین ناتان والاس از فورت مایرز کار یک کار تمام وقت به عنوان یک لوله کش و می گوید که او گاهی اوقات نگرانی در مورد ویروس. اما او را دوست دارد به انجام بیش از حد برای جلوگیری از.

وجود دارد هیچ چیز مانند راش ساخت یک مخاطب را به خنده او می گوید. و خارج از صحنه نمایش از مارس تا مه آسان نبود.

"اول ماه, مرد, من افتاد به یک افسردگی عمیق می گوید:" والاس که نقش کمدی باشگاه ناپل فورت مایرز و در سراسر فلوریدا. "چون سال من بوده ام من اندورفین از این کمدی در هر هفته.

"هر کمدین خواهد به شما بگویم آن شدید مواد مخدر است."

هر چه دلایل خود را برای بازگشت به کار بسیاری از این هنرمندان می گویند که آنها خود را تغییر عادات و نحوه تعامل آنها با مخاطبان خود را. آنها با استفاده از ضد عفونی کننده دست, پوشیدن ماسک در حالی که خارج از صحنه نمایش و دور از دیگر نوازندگان به جای حلق آویز کردن قبل و بعد از نشان می دهد ،

"من نمی لرزش دست دیگر" والاس می گوید. "استفاده می شود هر زمان که ما با انجام این نشان می دهد ما می ایستاده درب و لرزش هر کسی را که دست رفت.

"در حال حاضر آن را فقط, 'Bye-bye.'"

آیا می دانید؟: خداحافظی Harborside. جدید Caloosa صدا برای باز کردن با رویداد برای اولین بار پس از آمفی تئاتر

Liparulo از Freecoasters تر شده است انتخابی در مورد شغل او طول می کشد بیش از حد. او ترجیح می انجام در Sanibel جزیره هر زمان که او می تواند از وجود یک ماسک قیمومیت و او احساس امن تر وجود دارد.

او اذعان می کند که در تعامل با مردم است که بخشی از کار خود را. به طوری که او می کند که او چه می توانید برای محافظت از خودش و پس از آن میدارد تا او گیتار و شروع به آواز خواندن.

"اگر من می خواهم برای ایجاد یک زندگی, من واقعا یک انتخاب نیست," او می گوید. "و اگر من مشغول به کار بود در هدف آن خواهد بود همین. آن را متفاوت از هر فرد در خدمات. آن را مورد نیاز از آنها."

مانند والاس کیپ مرجان کمدین Sheena ریگان می گوید: او بازگشت به کار بیشتر است چرا که او دوست دارد انجام استندآپ کمدی. او با این نسخهها کار پاره وقت فروش املاک و مستغلات تا به وضعیت مالی نیست به عنوان مبرم به عنوان برخی دیگر از فرفره کارگران است.

مردم باید انتخاب او می گوید: آنها می توانند در خانه بمانند و ترس می شود و یا بیرون رفتن و زندگی می کنند زندگی خود را. او انتخاب دوم.

"من فکر می کنم آن را به عنوان امن به عنوان آن را می توان" ریگان می گوید. "چه هستند که ما قرار است انجام دهد: حفاری سوراخ و نشستن در آن؟"

حتی پس از او مشاهده شده است coronavirus شماره صعود در جنوب غربی و بقیه از فلوریدا. و این بدان معناست که او ممکن است برخی از تغییرات. او را هنوز انجام, او می گوید: اما او احتمالا نمی خواهد قطع در این باشگاه پس از آن مانند او معمولا.

"آن را به عنوان شروع به افزایش است که باعث می شود من کمی بیشتر عصبی" ریگان می گوید. "و من احتمالا خودم کمیاب تر."

دیگر فرفره کارگران یک انتخاب نیست ،

به تازگی: فورت مایرز تئاتر اردوگاه تعطیل پس از دو بچه COVID-19 فلوریدا هرزه لغو امتحانات ابتدائی

Liparulo می گوید: او به اندازه کافی برای پرداخت صورتحساب خود — به سختی — و در حال حاضر او را مکمل او درآمد کار پاره وقت شغل آموزش گیتار. اما او نگرانی در مورد چه اتفاقی خواهد افتاد اگر اقتصاد تعطیل دوباره و مباحث خشک است.

"من در حال حاضر از دست رفته یک سوم از کار من در این ماه به دلیل میله بسته شدن" Liparulo می گوید. "و من فقط احساس می کنم خیلی ضعیف چون من نمی توانید کنترل آنچه که مردم انجام می دهند.

"من از مردم می گویند چیزهایی مانند" خوب اگر شما ترس تنها ماندن در خانه.' اما آن است که ساده است برای خدمات-کار مردم است. کار ما این است که خدمات. کار ما این است که باید با مردم و ارائه خدمات به آنها است.

"و من نمی توانیم بدون درآمد دوباره برای یکی دیگر از 2½ ماه. من نمی دانم که می توانم."

اتصال با این خبرنگار: چارلز Runnells (Facebook), @charlesrunnells (توییتر) @crunnells1 (Instagram)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب