این یک زمان فوق العاده ای برای ما به خودمان آموزش: Dia Mirza

یکctress Dia Mirza که سازمان ملل متحد در اهداف توسعه پایدار مدافع بوده است برجسته تاثیر Covid همه گیر در تمام

توسط ABDOOSNEWS در 28 تیر 1399

یکctress Dia Mirza که سازمان ملل متحد در اهداف توسعه پایدار مدافع بوده است برجسته تاثیر Covid همه گیر در تمام اجتماعی-جنبه های اقتصادی.

او معتقد است "این یک زمان فوق العاده ای برای بشر به آموزش و خودمان را بهتر انجام دهد".

قطر صحبت در مورد این "فرصت" در طول یک ویژه مکالمه با معاون دبیر کل آمنه محمد و همکار SDG مدافع نروژی نخست وزیر Erna Solberg.

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

"این بیماری همه گیر است و در نتیجه شکسته ما ارتباط با طبیعت و اختلالات است که ما ایجاد می شود و در ما تعادل زیست محیطی. من فکر می کنم آنچه که من امیدوارم برای این است که بیشتر مردم تشخیص این اتصال و واقعیت این است که ما زندگی سلامت ما پیشرفت است نه جدا از سلامت محیط زیست و طبیعت" گفت: Dia.

Dia Mirza: It's an extraordinary time for us to educate, will ourselves to do better
قطر صحبت در این مورد در طول یک ویژه مکالمه با معاون دبیر کل آمنه محمد. Wikimedia Commons

"و این تنها راه ما در واقع می تواند امید برای رسیدن به تحولات پایدار اهداف حفاظت و حفظ و تامین امنیت زیستی و اساسی برای همه چیز است که ما امیدواریم که برای رسیدن به" او اضافه شده است.

همچنین بخوانید: کل مفهوم وگان بودن ناشی از زندگی می کنند و اجازه دهید زندگی می کنند': Richa Chadha

او احساس می کند که ما باید راه حل های تکنولوژی, علم که دال راه حل برای تمام مشکلات ما کمک به ما در درک مشکلات ما بهتر است.

"و این من فکر می کنم زمان فوق العاده ای برای ما به cognisance از این واقعیت آن را درک آموزش خودمان و خودمان را بهتر انجام دهد. چون هر بار که من خودنمایی نابرابری است که ما تجربه کرده اند, به خصوص در طول این زمان من فکر نمی کنم آن را به حال شده است به عنوان بزرگ به عنوان آن را در حال حاضر شده است. من فقط می توانم امیدوارم که سیاست گذاران و صنایع و جامعه مدنی شما و من و همه ما فقط می توانید تبدیل شدن به بیشتر شهروندان مسئول سیاره," او گفت:. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب