هیوندای i20 2020 رونمایی شد جزئیات راه اندازی اعلام شد

[ad_1]

توسط ABDOOSNEWS در 7 آبان 1399
[ad_1]

هیوندای در حال پذیرش پیش ثبت سفارش برای هیوندای i20 2020 با مبلغ Rs است. 21000 و در انواع مگنا ، اسپورتز ، آستا و آستا (O) همراه با طیف گسترده ای از ترکیب موتور و گیربکس ارائه خواهد شد.

هیوندای هند آماده است نسل بعدی i20 را در ماه آینده در 5 نوامبر در هند راه اندازی کند. این شرکت همچنین پذیرش رزروهای قبلی برای هیوندای i20 2020 را با مبلغ 21000 پوند آغاز کرده است و ورود اتومبیل ها به نمایندگی حیاط i20 جدید در مدل های مگنا ، اسپورتز ، آستا و آستا (O) ارائه خواهد شد و طیف گسترده ای از ترکیب موتور و گیربکس برای انتخاب وجود خواهد داشت ، درست همانطور که در مدل های جدیدتر از اصطبل خودروساز کره ای دیده ایم.

همچنین بخوانید: طرح های نسل جدید هیوندای i20 فاش شد

1i0j8ni

هیوندای i20 خط تولید موتور خود را با Hyundai Venue تقسیم خواهد کرد.

i20 جدید مجموعه موتور خود را با Hyundai Venue تقسیم خواهد کرد. بنابراین ، سه گزینه موتور وجود دارد که شامل پیشرانه های 1.2 لیتری بنزینی ، 1.5 لیتری دیزلی و 1.0 لیتری توربوشارژ بنزینی است. گزینه های گیربکس شامل یک گیربکس اتوماتیک IVT (CVT) با موتور بنزینی ، یک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه (DCT) یا یک گیربکس شش سرعته iMT با موتور 1.0 لیتری توربو در حالی که یک گیربکس پنج سرعته دستی خواهد بود استاندارد بودن

اخبار

همچنین بخوانید: هیوندای i20 N برای بازارهای اروپا فاش شد

gg3f7go8

کابین i20 جدید کاملاً جدید است و خودرو همچنین دارای یک سری ویژگی های جدید است.

0 نظرات

این خودروساز کره ای می گوید که i20 جدید با در نظر گرفتن چهار عنصر متناسب ، معماری ، طراحی ، فناوری طراحی شده است. کابین i20 جدید کاملاً اصلاح شده و احتمالاً تمام رنگ آن به رنگ مشکی است. لیست طولانی این ویژگی ها شامل خوشه ابزار دیجیتال ، واحد سرگرمی و سرگرمی صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی ، فرمان پایین صفحه با کنترل های نصب شده ، کیسه های هوا دوگانه ، دریچه های متناوب عقب ، سوکت های شارژ و فناوری اتومبیل متصل BlueLink هیوندای در میان سایر موارد است.

برای دریافت آخرین اخبار و بررسی های اتومبیل ، carandbike.com را در اینجا دنبال کنید توییتر، فیس بوک ، و مشترک کانال YouTube ما شوید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب