کمبود آهن در زنان هندی

دستکاری بین خود بسیاری از نقش های زنان نمی دانند چگونه و از زمانی که علائم کمبود آهن به بخشی از فعالیت های روز

توسط ABDOOSNEWS در 6 تیر 1399

دستکاری بین خود بسیاری از نقش های زنان نمی دانند چگونه و از زمانی که علائم کمبود آهن به بخشی از فعالیت های روزانه خود را وجود دارد.

Follow us on Facebook دریافت به روز رسانی های بیشتر از ما!!

بیش از 50 درصد از زنان در هند در گروه سنی 15-49 سال تخمین زده می شود دچار کم خونی هستند. یک کمپین جدید Livogen, #RahoStrongIronStrong با هدف افزایش آگاهی در اطراف آن است. هدف آن تجهیز زنان به شناسایی کلید علائم کمبود آهن است که بسیاری از تمایل به چشم پوشی به عنوان آنها به نظر می رسد در نتیجه روزانه خود استرس زا زندگی می کند. این علائم می تواند شامل رنگ پریدگی پوست و ناخن های شکننده و یا سقوط مو خستگی و مشکل در تمرکز همه از آن می تواند تاثیر سلامت زن اعتماد به نفس و بهره وری.

Mary Kom که گسترش آگاهی در مورد فقرآهن. Wikimedia Commons

هندی المپیک بوکسور Mary Kom که گسترش آگاهی در اطراف این موضوع گفت: "برای هر فردی و به خصوص برای یک ورزشکار هر دو بدن و ذهن نیاز به جا شود و هشدار در هر زمان. کمبود آهن می تواند باعث خستگی و اختلال در تمرکز است. آن مهم است به دانستن علائم و اگر شما این کمبود به گام برای غلبه بر آن, بنابراین شما می توانید بازی بازی کنید و سعی کنید به ماندن در منطقه از اوج عملکرد."

همچنین بخوانید: Kailash Kher و 2 معروف آهنگ ها در سیاست

این کمپین می گوید داستان از زنان به طور منظم و چگونگی غلبه بر چنین کمبودهای تغذیه ای به آنها کمک کرد اقامت مناسب و دیدار با خواسته های روزانه خود را با برنامه پر مشغله. Livogen تونیک – مکمل تغذیه ای و طراحی شده است برای کمک به زنان تشخیص علائم اولیه کمبود آهن و گام های مناسب برای غلبه بر آنها. (IANS)

آخرین مطالب