بالا 5 معابد هندو به سفر در سراسر آسیا

یکccording به بسیاری از بزرگان و دانشمندان هندو است که جهان قدیمی ترین دین با ریشه و قدمت آن بیش از 4000 سال ا

توسط ABDOOSNEWS در 23 تیر 1399

یکccording به بسیاری از بزرگان و دانشمندان هندو است که جهان قدیمی ترین دین با ریشه و قدمت آن بیش از 4000 سال است. حدود 95 درصد از جهان است هندوها در هند زندگی می کنند.

یک معبد هندو معنوی مقصد برای بسیاری از هندوها و همچنین نشانه های که در اطراف باستان, هنر, جامعه, جشن و اقتصاد رونق گرفت.

در اینجا یک لیست از 5 معابد هندو که باید بازدید:

Prambanan معبد, اندونزی

Prambanan معبد بزرگترین معبد هندو در اندونزی, و بزرگترین در جنوب شرقی آسیا. معبد اختصاص داده شده به سه بزرگ هندو Dieties: برهما ویشنو و شیوا. ساختمان مرکزی 47 متری (154 ft) و معبد برج مجسم رامایانا حماسه. منحصر به فرد هندو معماری معبد است که بر اساس Vastu شاسترا جذب بسیاری از بازدید کنندگان از سراسر جهان است. Prambanan معبد ساخته شده بود در قرن 10 توسط دو پادشاه به نام Rakai Pakatanand و Rakai Balitung و واقع شده است در حدود 17 کیلومتری شمال شرقی شهر یوگیاکارتا.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

Top 5 Hindu Temples to Visit Across Asia
روپیه Ranganathaswamy معبد واقع شده است در واقع در Srirangam, Tiruchirapalli تامیل نادو هند است. Wikimedia Commons

روپیه Ranganathaswamy معبد (Srirangam) جنوب هند

روپیه Ranganathaswamy تمپل یا معبد ویشنو واقع شده است در واقع در Srirangam, Tiruchirapalli تامیل نادو هند است. این یکی از بزرگترین معابد در جهان و بزرگترین معبد در هند. هندو معبد اختصاص داده شده به ranganatha پروردگار یک فرم خمیده خدای هندو ماها ویشنو.

پیشنهاد یک مقاله در چاکرا یکی از افسانه های بسیاری است که سال ها و سال ها پیش یک حکیم قرار داده شده در پایین مجسمه ویشنو در یک مار در حالی که گرفتن یک استراحت. زمانی که مریم گلی آماده بود به ترک پس از استراحت مجسمه نمی تواند حرکت کند و در نتیجه یک معبد ساخته شده بود بیش از آن.

معبد را پوشش می دهد مساحت 155 هکتار و متشکل از 81 عالیات, 21 برج 39 غرفه و چند مخازن آب. این ویژگی آن را بزرگترین عملکرد معبد هندو.

خارجی ترین دیوار معبد حدود 2.5 مایل (تقریبا 4 متر) طول و درونی ترین معبد قدیمی ترین و مقدس است. این معبد در جزیره احاطه شده توسط Kaveri رودخانه.

Top 5 Hindu Temples to Visit Across Asia
Achyutaraya معبد است که هنوز هم به طور فعال پرستش در همپی. Wikimedia Commons

همپی معابد جنوب هند

همپی, یک روستای, یک سایت میراث جهانی یونسکو واقع در شرق-مرکزی, Karnataka, هندوستان. آن را نیز به عنوان گروهی از بناهای تاریخی در همپی و شناخته شده برای آن با شکوه و ماسه بناهای تاریخی.

برخی از بسیاری از معابد هندو که هنوز هم به طور فعال پرستش در همپی عبارتند از:
  • Achyutaraya معبد
  • Chandramauleshwara معبد
  • Malyavanta Raghunathaswamy معبد
  • Badavi Linga
  • هزاره مجتمع معبد راما
  • مجتمع معبد کریشنا
  • Vitthla مجتمع معبد
Top 5 Hindu Temples to Visit Across Asia
این کاشی Vishwanath معبد یکی از مقدسترین معابد برای هندو جانبازان در سراسر جهان است. Wikimedia Commons

کاشی Vishwanath, معبد, هند شمالی

کاشی Vishwanath معبد واقع در بنارس یکی از معروف ترین معابد هندو اختصاص داده شده به شیوا.

این کاشی Vishwanath معبد یکی از مقدسترین معابد برای هندو جانبازان در سراسر جهان است. اعتقاد بر این است که ساده نگاه اجمالی در Jyotirlinga از شیوا می تواند منجر به تصفیه و پاکسازی معنوی را تجربه کنند.

معبد دریافت حدود 3000 بازدید کننده در هر روز و متشکل از 3 grand گنبد که 2 پوشیده شده با طلا. معبد ساخته شده بود در سال 1780 و در واقع بانک ها از مقدس گنگ است.

Top 5 Hindu Temples to Visit Across Asia
این غارهای باتو است و گفته می شود حدود 400 میلیون سال است. Wikimedia Commons

غارهای باتو حرم هندو مالزی

غارهای باتو حرم دروغ سیزده کیلومتری شمال کوالالامپور, مالزی. این غار همچنین یکی از محبوب ترین زیارتگاه های هندو در خارج از هند است. آن است که همچنین به عنوان 10th غارها یا تپه برای خداوند Muruga در کوتاه مدت وجود دارد 6 مهم عتبات عالیات در هند و چهار در مالزی.

همچنین بخوانید: شیلپا شتی سهام ساده نکات یوگا به ضرب و شتم مستند عضلانی استرس

این غارهای باتو است و گفته می شود حدود 400 میلیون سال کشف شد در سال 1892. تقریبا 100 متر بالاتر از سطح زمین این معبد غارهای باتو مجموعه شامل 3 غار اصلی و چند کوچکتر اطراف آنها را.

بسیاری از مردم در درجه اول مراجعه برای دریافت نعمت از خداوند Murugan. دو-صد-و-هفتاد و دو بتنی, مراحل منجر شود در راه های مختلف غار معابد افزایش تا 100 متر بالاتر از سطح زمین. نه تنها این محل ارائه یک پناهگاه مذهبی به مسلمانان در سراسر جهان, اما آن را نیز ارائه می دهد یک تجربه شبیه هیچ جای دیگری به عنوان یک نتیجه از ترکیبی از طبیعت و معنویت و دین است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب