Internshala راه اندازی لایو مشاغل

منnternshala های کارآموزی و آموزش پلت فرم راه اندازی لایو بر روی پلت فرم که در آن ارائه خواهد شد تایید شده و ح

توسط ABDOOSNEWS در 9 مرداد 1399

منnternshala های کارآموزی و آموزش پلت فرم راه اندازی لایو بر روی پلت فرم که در آن ارائه خواهد شد تایید شده و حق بیمه فرصت های شغلی برای فرشنرس و کمک به کارفرمایان استخدام استعداد از استخر آن از 6 میلیون+ جویندگان کار.

با این راه اندازی به دانش آموزان سال آخر و فارغ التحصیلان با 0-2 سال سابقه کار قادر خواهید بود به درخواست برای شغل در پروفایل های مختلف از جمله توسعه وب, فروش و بازاریابی, عملیات, طراحی گرافیک, دیجیتال, بازاریابی, سرمایه گذاری, تجزیه و تحلیل داده و بسیاری از بیشتر.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

در علاوه بر این به در دفتر فرصت های شغلی Internshala نیز ارائه می شود دائم از راه دور فرصت های شغلی در پی COVID-19. هر کار بر روی پلت فرم خواهد آمد با حداقل CTC از INR 3 LPA.

جویندگان کار قادر خواهید بود به درخواست برای شغل رایگان از هزینه. از سوی دیگر کارفرمایان خواهد شد به اتهام هزینه INR 4999 هر کار پست. اما برای کمک به شرکت های صرفه جویی در هزینه های استخدام در گیر کارفرمایان نیز قادر خواهد بود به ارسال لایو بر روی پلت فرم به صورت رایگان تا 31 اکتبر سال 2020 است.

Internshala launches fresher jobs
جویندگان کار قادر خواهید بود به درخواست برای شغل رایگان از هزینه. Pixabay

در راه اندازی مشاغل لایو بر روی پلت فرم موسس و مدیر عامل شرکت Internshala, Sarvesh Agrawal گفت: "در میان چالش های مختلف است که جوانان هند چهره امروز بیکاری و خارج از غرفه به عنوان یک نگرانی عمده است. فارغ التحصیلان در صورت مشکلات در پیدا کردن مشاغل. دلایل مختلفی وجود دارد که این از جمله عدم دسترسی به هزاران نفر از کارفرمایان ارائه با کیفیت بالا لایو که نمی بازدید از دانشگاه که اصلی و به طور پیش فرض حالت جستجوی کار برای فارغ التحصیلی دانش آموزان است."

همچنین بخوانید: Smart سکسی : Sapiosexuals

او در ادامه افزود: "ما از طریق کارآموزی و پلت فرم های آموزشی ما در حال کمک به یادگیری دانش آموزان در خواست صنعت و مهارت های به دست آوردن تجربه عملی از طریق کارآموزی. در حال حاضر برای مقابله با این موضوع از فرصت های محدود برای تازه فارغ التحصیلان ما معرفی لایو مشاغل در Internshala. ما را به هدف تایید و به خوبی پرداخت می شود فرصت های شغلی برای ورود به سطح جویندگان کار در زمینه های مختلف مانند مهندسی, مدیریت, طراحی و علم داده ها بر روی یک پلت فرم واحد."

Internshala راه اندازی شده در سال 2010 توسط 10Mn+ دانش آموزان و 2.2 lac+ کارفرمایان. Internshala است در یک ماموریت برای تجهیز دانشجویان با در خواست صنعت و مهارت های معنی دار کارآموزی تجربه به آنها کمک کند kickstart رویای خود را استخدام.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا درخواست برای لایو فرصت های شغلی مراجعه کنید: https://bit.ly/I-jobs



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب