پیروی از یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات برای کاهش وزن

Thinking کاهش وزن معمولا به معنی برش کربوهیدرات – این که آیا آن را با شکر یا نان را از رژیم غذایی خود را; گزین

توسط ABDOOSNEWS در 23 تیر 1399

Thinking کاهش وزن معمولا به معنی برش کربوهیدرات – این که آیا آن را با شکر یا نان را از رژیم غذایی خود را; گزینه اول بسیاری از افراد به نوبه خود به.

پریا dem * iso * boots این متخصص تغذیه در ذن Multispecialty بیمارستان Chembur می گوید: کربوهیدرات ها یکی از مهم درشت مغذی است که از بدن به دست آوردن انرژی است. آنچه مهم است نوع کربوهیدرات ما را انتخاب کنید به خوردن.

Follow us on Facebook برای اخبار بیشتر از ما!!

"هر دو طرف سکه است بنابراین آن است که همه کربوهیدرات ها برابر خلق شده اند. پیچیده و یا کل کربوهیدرات ها انتخاب های سالم و خوب در نظر گرفته شده به عنوان آنها در حال فرآوری نشده حاوی ریز مغذی و فیبر هستند که به طور طبیعی موجود در مواد غذایی است. نمونه هایی از سبزیجات و تمام میوه ها و غلات سبوس دار, حبوبات و آجیل. کربوهیدرات های ساده هستند که تصفیه شده و فاقد مواد مغذی ضروری است و بدون فیبر نتیجه ها را نه به عنوان یک انتخاب سالم همیشه. نمونه هایی از قندهای ساده, آب میوه, نوشیدنی های شیرین نانوایی نان سفید," او گفت: IANSlife.

با توجه به Zamurrud پاتل ارشد متخصص تغذیه, جهانی, بیمارستان بمبئی کربوهیدرات ها شکسته توسط بدن ما به گلوکز است. بنابراین بدن ما نیاز به پروتئین به خوبی حفظ سطح انرژی. کربوهیدرات ها در حال حاضر در درصدهای مختلف تقریبا در تمام گروه های مواد غذایی. بنابراین عملا آن را دشوار است به توان صفر-کم کربوهیدرات رژیم غذایی!

کربوهیدرات و کاهش وزن

کربوهیدرات ها اغلب مورد سرزنش برای کاهش وزن, اما به نسبت صحیح و یک انتخاب خوب می تواند کمک به از دست دادن و حفظ یک وزن سالم است. خوب کربوهیدرات تشکیل شده از فیبر است که به یک دیگر سیری ارزش است و اغلب کم کالری.

Low-carb diet for weight loss?
کربوهیدرات ها اغلب مورد سرزنش برای کاهش وزن, اما به نسبت صحیح و یک انتخاب خوب می تواند کمک به از دست دادن و حفظ یک وزن سالم است. Pixabay

رژیم غذایی کم کربوهیدرات به عنوان یک راه برای کاهش وزن سریع با این حال به دست آوردن بیشتر از توجه امروز است. ایده پشت یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات است که کاهش کربوهیدرات باعث کاهش سطح انسولین باعث می شود که بدن برای سوزاندن چربی های ذخیره شده را برای انرژی و در نهایت منجر به از دست دادن وزن.

همچنین بخوانید: COVID-19 نمی تواند حذف شود در شرایط فعلی

بسیاری از افراد می توانید از دست دادن وزن اگر آنها محدود کردن کالری در رژیم غذایی و افزایش فعالیت بدنی است. رژیم های کم کربوهیدرات مزایای بالقوه در کوتاه مدت از دست دادن وزن اما تحقیقات بیشتری مورد نیاز است برای درک پیامدهای بلند مدت.

در نتیجه متعادل روش تغذیه است که همیشه راه درست برای سلامت خوب به عنوان هر گونه مواد غذایی هرگز نمی تواند خوب و یا بد است. این راه که در آن ما آن را مصرف و چگونه آن را می افزاید: به رژیم غذایی ما. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب