لهیق اکرس وسط ممکن است بیش از ساخت مدرسه پردیس در سال 2021

پاملا McCabe فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 2:28 PM EDT Jul 28, 2020لهیق اکرس نیست یک دبیرستان. به جای لهیق

توسط ABDOOSNEWS در 7 مرداد 1399

لهیق اکرس نیست یک دبیرستان. به جای لهیق اکرس راهنمايی گرفتن یک ساختمان جدید.

حداقل این است که یک پیشنهاد در حال لگد اطراف توسط Lee County school district.

تجدید نظر به یک $54.2 میلیون و ساخت-طرح و آمد به نور در طول یک Lee County هیئت مدیره مدرسه کارگاه دوشنبه بعد از ظهر هنگامی که اعضای هیئت مدیره مدرسه خواسته کارکنان آنچه که قرار بود با ساخت و ساز از یک 1,300-دانش آموز مدرسه در نزدیکی طلوع آفتاب بلوار و خیابان ریچموند در لهیق اکرس.

سایت آگهی عمومی به عنوان راهی برای ایجاد یک مدرسه برای کمک به کاهش ظرفیت مسائل احساس در شرق منطقه.

در حال حاضر کارکنان می گویند که ساخت و ساز سایت آماده است برای تبدیل شدن به خانه به لهیق اکرس میانه با ساختمان قدیمی در Arthur خیابان مجموعه را بازسازی می شود و با نزدیک پارک جانبازان آکادمی هنر K-8 مدرسه.

کن Savage رئیس عملیات سیستم مدرسه گفت که "استراتژیک فکر" پشت سوئیچ برای باز کردن مدرسه جدید تسهیلات در ظرفیت کامل با یک موجود جمعیت دانش آموزان, معلمان و کارکنان به جای حرکت رو به جلو با یک مرحله به مرحله در روش اضافه کردن دانش آموزان یک کلاس سطح در یک زمان.

این حرکت کمک خواهد کرد لهیق اکرس میانه "به چهره های تازه" در حالی که به جانبازان پارک اتاق به گسترش است.

در طول ثبت نام تعداد در ماه اکتبر 2019 جانبازان پارک تا به حال در مورد 1,770 دانش آموزان ثبت نام شده در K-8 مدرسه در حالی که لهیق اکرس میانه تا به حال در مورد 1,440 دانش آموزان در سه مدرسه ابتدائی.

یک سوال بزرگ باقی مانده است که چگونه این منطقه را فراهم خواهد کرد کافی فضای یادگیری برای بیش از 1400 کودکان در یک نام تجاری جدید پردیس که تنها ساخته شده با 1,300 صندلی.

"به طور موثر با استفاده از تمام فضای در مدرسه جدید ما قادر خواهد بود به حرکت تمام دانش آموزان بدون نیاز به هر گونه نرم" گفت: Rob Spicker منطقه می شود.

او افزود که طراحی مدرسه نیست و در حال تغییر است و آینده هیئت مدیره ارائه و در مورد این موضوع توضیح خواهم داد که چگونه رشد در شرق منطقه به کار گرفته خواهد شد.

بخش شرقی Lee County چهره ازدحام مسائل در همه سطح مدرسه و Spicker گفت: منطقه "ادامه خواهد داد برای ساخت برای دیدار با تقاضا است."

بیشتر: پیشگامانه برای دروازه بالا ushers در عصر جدید از ساخت و ساز مدرسه

دو مدرسه خواص در حال حاضر تماس و پیشنهاد تماس برای یک سالن یا یک جعبه سیاه تئاتر ساخته شود بین ساختمان ها. این چیزی است که این منطقه را از دیگر K-8 مدرسه هنر — شمالی فورت مایرز آکادمی هنر — در سایت توضیح داده شده سرپرست گرگ Adkins ساخته شد.

"ما احساس می کنیم این امر می تواند یک فرصت مهم بازسازی به آن ساختمان, در حالی که همچنین ارائه یک فرصت برای اضافه کردن یک سالن و یا حداقل یک جعبه سیاه تئاتر به این هنر در مدرسه به خاطر سهام" Adkins گفت.

هدف نهایی خواهد بود برای اصلی جانبازان پارک پردیس به خدمت ابتدایی کودکان در حالی که قدیمی, بازسازی, لهیق اکرس وسط محوطه دانشگاه استفاده می شود برای هنر مدرسه دانش آموزان.

Adkins گفت: انتقال را لهیق اکرس میانه جذاب تر برای انتخاب مدرسه ثبت نام به عنوان "خسته کمی امکانات" است یک زمان سخت در جذب دانش آموزان و کارکنان در همان نرخ به عنوان تیم اول دانشگاه یا دانشکده دریاچه وسط و جانبازان پارک. او گفت معتقد است که این تنها بدتر خواهد بود با علاوه بر این از یک نام تجاری جدید مدرسه در لهیق.

بیشتر: Lee County school district می گوید: رونق ساخت و ساز گسترش pre-K, حرفه ای اد در میان اولویت های اصلی در سال 2020

وحشی گفت: جامعه توسعه برنامه ریزی شده است در ماه های آینده با "اطلاعات بسیار بیشتری" آینده قبل از هیئت مدیره مدرسه در ماه اوت است.

دبی, اردن, مدرسه عضو هیئت مدیره که برای اولین بار مطرح در جلسه روز دوشنبه تصور او از دست دادن ذهن خود را هنگامی که او در مورد طرح یک ایمیل در ماه ژوئن. دیگر اعضای هیئت مدیره مانند بتسی Vaughn و مری فیشر نشان داد وجود داشته است هیچ بحث از تغییر در طول جلسات هیئت مدیره.

در یک فشار به مطمئن شوید که جامعه آگاه است اردن گفت: "من فکر می کنم ما نیاز به مطمئن شوید که ما را به گفتگو و آن را خارج وجود دارد."

Adkins گفت: این موضوع آمد به تازگی با شرق لی آموزش و پرورش همکاری یک گروه تازه شکل گرفته با هدف همکاری با منطقه در آموزش و پرورش مسائل.

عضو هیئت مدیره مدرسه Gwyn gittens می یک رابط به co-op سوال چرا این منطقه را به دنبال عمومی ورودی پس از تغییر ساخته شده بود و طرح های کشیده شده است.

"من کاملا درک می کنم و موافق با مفهوم به عنوان به آنچه که شما انجام دادید و چه تصمیم گیری ساخته شد," او گفت:, ابراز نگرانی, با درخواست برای بازخورد جامعه پس از یک پیشنهاد برای تغییر این پروژه شده است در پیش نویس.

"من صادقانه فکر می کنم جامعه احساس می کند که این نوع تصمیم گیری ها و همه چیز خواهد بود بسیار بهتر پذیرفته و پشت آنها را اگر ما به حال کسانی که در جلسات جامعه قبل از ما شروع به ساخت" gittens می گفت.

بیشتر: Lee, مدرسه, مدیره تصویب Aug. 31 عنوان جدید شروع تاریخ

او همچنین سوال چرا این منطقه همچنان به مراجعه به مدرسه پروژه به عنوان "MM" دو نامه moniker منطقه استفاده می کند در عین حال-به-نام مدارس.

Adkins گفت: این طرح آماده نیست به طور کامل ارائه شده به هیئت مدیره مدرسه برای تصویب به همین دلیل است که این پروژه هنوز به نام MM.

"که رسمی اعلام نشده است هنوز" Adkins گفت. "اما من فکر می کنم, مفهومی, من فکر می کنم آن را یک ایده عالی است و به ما کمک خواهد کرد در حال حرکت رو به جلو است."

در جولای 10, منطقه فرستاده تصاویر جدید پروژه های ساخت و ساز به رسانه و با اشاره به پروژه به عنوان "MM."

در ایمیل مقامات منطقه نوشت که COVID-19 تاخیر در منطقه از میزبانی پیشگامانه مراسم اما یک مراسم برگزار خواهد شد در پاییز به علامت "ساخت و ساز" در 31 هکتار سایت.

هدف این است که برای تسهیلات به دانش آموزان در اولین روز مدرسه در ماه اوت 2021 — همان روز به عنوان دروازه دبیرستان. بعد یک مدرسه ابتدایی ساخته خواهد شد در اموال.

بیشتر: سوال کردم در مورد روز اول مدرسه ؟ ما باید پاسخ.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب