بمبی مندی محققان توسعه یافته و کم هزینه قابل حمل هواکش

بارداری ممکن است کمی سخت تر نسبت به زمانهای گذشته به دلیل بیماری همه گیر در حال انجام. Pixabay یکs اجتماعی فا

توسط ABDOOSNEWS در 8 خرداد 1399
pregnant IVF
بارداری ممکن است کمی سخت تر نسبت به زمانهای گذشته به دلیل بیماری همه گیر در حال انجام. Pixabay

یکs اجتماعی فاصله و ماندن در خانه را تبدیل به جدید "عادی" در این سناریو فعلی مهم است که در دوران بارداری به نگه داشتن یک ذهن آرام خود ادامه معاینات پزشکان در جلسات آنلاین و باز در مورد نگرانی های خود را از کارشناسان می گویند با توجه به راهنمایی های بهداشتی.

"با تمام عدم قطعیت در اطراف یکی از بهترین چیزهایی است که شما می توانید انجام دهید این است که مثبت باشد و عمل در راه است که کمک خواهد کرد که اطمینان از خود و نوزاد خود را به خوبی بودن," دکتر گفت: Prathibha Babshet آیورودا کارشناس R&D هیمالیا مواد مخدر شرکت می باشد.

"این ممکن است با در نظر گرفتن مراقبت از سلامت روان خود را و نگه داشتن یک ذهن آرام. بارداری در دوران بیماری همه گیر است که قطعا سخت است اما غیر ممکن نیست. بهتر است به ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است برای جلوگیری از فضاهای شلوغ و به دنبال اجتماعی فاصله و بهداشت دستورالعمل," او گفت:.

در حالی که مراقبت از بارداری ممکن است نگاه کمی متفاوت است و در حال حاضر از آن استفاده می شود به قبل از آن در اینجا چند راهنمایی برای برخورد با این تغییرات:

سعی کنید برای ایجاد یک برنامه روزانه از فعالیت های در راه است که آن را تبدیل به یک جدید عادی در زندگی خود را. از رژیم غذایی خود را به مدیتیشن و یوگا, برای مراقبت از پوست گرفتن خواب کافی و منظم معاینات پزشکی ایجاد یک لیست از همه چیز شما را در یک روز و اولویت بندی آنها.

pregnancy
ایجاد یک برنامه روزانه و برنامه برای خودتان. Pixabay

اگر شما نیاز به گام برای کار و یا یک معاینه به یاد داشته باشید برای حفظ اجتماعی فاصله و پوشیدن یک ماسک و حمل یک ضد عفونی کننده به عنوان این می تواند کمک به کاهش خطر قرار گرفتن در معرض میکروب ها و باکتری ها.

معاینات مکرر در دوران بارداری حیاتی است برای مادر و نوزاد است. بنابراین بررسی خود را با پزشک در جلسات آنلاین برای این معاینات. اگر شما با توجه به ارائه درک و باز در مورد گزینه های زایمان و پس از زایمان مراقبت.

به عنوان دوران بارداری مراقبت از پوست است که از جنبه های مهم خود را, مادری فاز شامل ماساژ و moisturisation در زندگی روزمره خود را برای کمک به مقابله با شایع در دوران بارداری نگرانی پوست Babshet گفت.

افراط در یک تسکین دهنده ماساژ با استفاده از روغن ماساژ; این کمک خواهد کرد که ترویج گردش خون است. شما همچنین می توانید انتخاب کردن برای یک کره بدن است که کمک خواهد کرد که پوست خشک مسائل. هر چه روال را دنبال کنید, به یاد داشته باشید به استفاده از محصولات حاوی گیاهی و تجمعاتی که عاری از مواد شیمیایی و او اضافه شده است.

کودک شما می شود مواد مغذی از آنچه که می خورید. اجتناب از خوردن شراب خواری. آن را به یک اولویت به چوب به یک رژیم غذایی متعادل شامل میوه ها و سبزیجات و نوشیدن حداقل 8-10 لیوان آب.

Pregnancy
یکی باید مراقبت بیشتری از رژیم غذایی خود را در دوران بارداری و رژیم غذایی متعادل برای سلامتی فرزندان. Pixabay

اگر شما لذت بردن از پخت و پز, نگاه کردن دستور العمل های ساده آنلاین برای یک سیستم ایمنی سالم است.

مدیریت استرس خود را در راه های مختلف — عمل تنفس به آرامش خود و افراط در سرگرمی های جدید و یا کشف آنهایی که قدیمی. شما همچنین می توانید دوره های آنلاین در بازی یک ابزار یادگیری یک زبان جدید یا هر چیزی که شما همیشه می خواستم به انجام. شما همچنین ممکن است لذت بردن از برنامه ریزی همه چیز خود را برای ورود نوزاد مانند تزئینات مهد کودک.

همچنین بخوانید: روش های پایدار در حالی که حفظ بهداشت قاعدگی

صحبت کردن با دکتر خود را اگر شما نگران کودک خود را در معرض این ویروس در طول تغذیه با شیر مادر. همیشه تمیز کردن نوک پستان خود را در منطقه قبل و بعد از تغذیه با شیر مادر. پاکسازی دست های خود را و محل اطراف کودک خود را اغلب.

در علاوه بر این به پیروی از این راهنمایی به خواندن و آگاهی از علائم بالقوه ویروس و اقدامات پیشگیرانه.

جلوگیری از خواندن اخبار منفی در مورد وضعیت فعلی که ممکن است باعث اضطراب.

به جای استفاده از صفحه نمایش زمان به صحبت کردن با دوستان و خانواده خود را و یا تماشای چیزی است که شما لذت ببرید. این را حفظ خواهد کرد شما را خوشحال و اشغال شده است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن