افرادی که چند با استعداد هستند و الهام به من: Ayushmann,

یکctor Ayushmann, می گوید او همیشه با الهام از چند استعداد شخصیت. این بازیگر در حال حاضر در حال مطالعه بر روی

توسط ABDOOSNEWS در 29 تیر 1399

یکctor Ayushmann, می گوید او همیشه با الهام از چند استعداد شخصیت. این بازیگر در حال حاضر در حال مطالعه بر روی زندگی و زمان سالوادور دالی انقلابی هنرمند اسپانیایی.

"او یک مرد از بسیاری از استعدادهای. او نقاشی شده بود به هنر گرافیک به حال علاقه به فیلم های, مجسمه سازی, طراحی, عکاسی. در واقع او کشیده شده بود به همه چیز خلاق و من فقط می خواستم به خواندن چگونه ذهن خود کار کرده است. افرادی که چند وجهی و چند با استعداد هستند و الهام به من. من نگاه به یادگیری از زندگی خود را" Ayushmann گفت.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

این بازیگر می گوید علاقه خود را در دالی به اوج خود رسید و پس از او شراب خواری-تماشای سریال "پول دزدی". دالی ماسک در نشان می دهد به عنوان نماد مقاومت و غرور ملی.

Ayushmann Khurrana: People who are multi-faceted are inspirations to me
در طول گورو Purnima, Ayushamann تا به حال مورد ستایش قرار داد هند پخش افسانه Kishore Kumar به یک الهام بخش در زندگی خود. Wikimedia Commons

"این مستند واقعا سوخت من علاقه به یادگیری چیزهای جدید و شروع کردم به خواندن تا در سالوادور دالی یاد اسپانیایی سورئال هنرمند. من علاقه به دانستن در مورد زندگی و کار می کند به اوج خود رسید زمانی که من به تماشای 'پول دزدی" و من واقعا می خواستم به دانستن بیشتر" گفت: Ayushmann.

همچنین بخوانید: در اینجا سرود برای دستیابی به رژیم غذایی مناسب

در طول گورو Purnima, Ayushamann تا به حال مورد ستایش قرار داد هند پخش افسانه Kishore Kumar به یک الهام بخش در زندگی و حرفه خود را.

"من شده اند بسیار آوازی در مورد اینکه شیفته, Kishore Kumar, بیش از حد. از جمله آیکون های یک موسسه را در خود و در سمت چپ در پشت بسیاری از آموخته های ما را به درک ما را به درک. من کاملا با بهره گیری از یادگیری در مورد زندگی خود را فلسفه و باورهای خود را," او گفت:. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب