"من فکر نمی کنم او فکر می کند او صدمه دیده را پدر می گوید از دختر کوچک که از دست او پا

Kaitlin Greenockle فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 1:18 PM EDT مه 6 2020آن بوده است در حدود دو هفته پس از آل

توسط ABDOOSNEWS در 17 اردیبهشت 1399

آن بوده است در حدود دو هفته پس از آلفونس Laforet را از بیمارستان به خانه آمد و هر بار که او به نظر می رسد در او relives یکی از ترسناک ترین روز زندگی خود را.

دختر خود را روت Laforet, 3 بود در دروازه طلایی املاک خانه در 7 p. m. مارس 21 با مادر Moelcie Biutes و 5 ساله برادر Salemon گرفتن آماده برای به رختخواب زمانی که Laforet رفت برای برش چمن.

اموزش و Salemon خود را درب پشت باز و او زد به پدرش. او شروع به پریدن کرد و در مقابل در حال اجرا سوار بر ماشین چمن زنی تا به سرعت پدر او نمی تواند متوقف شود.

اموزش رفت زیر ماشین چمن زنی عرشه نرم او چپ پا است.

'او همیشه من نیم دیگر': اقامت در خانه پدر و مرگ او در خواب خود را تنها چند ساعت بعد از تولد به فرزند هفتم

خبر خوب: San Carlos رستوران اسباب بازی برای پرورش کودکان و نوجوانان; ناپل کسی که شام میخورد اهدا مواد غذایی, هنر به بیمارستان

این او را به سبب از دست دادن اندام از زانو به پایین با توجه به ذغال سنگ شهرستان کلانتر حادثه گزارش.

"من تا به حال هیچ فرصتی برای انجام هر کاری برای نجات او" آلفونس Laforet گفت.

او شروع به پریدن کرد از ماشین چمن زنی و فرار به جلوی درب هدف قرار دادن آن و گفتن همسر خود را به 911 تماس بگیرید.

قبل از کمک به وارد شدند و ترس و گناه و شوک دیدن که او خود را بیش از پدر با عجله Laforet. او بود و گفت: اگر وجود دارد یک پل او را شروع به پریدن کرد آن را.

"من تو را دیدم او صدمه خیلی بد بود و به من احساس مثل من مجروح شد فقط می خواهم او," او گفت:.

آن صدمه دیده است او را به دیدن دختر خود را و او گفت: آن را به او صدمه دیده است برای یک زمان بسیار طولانی است.

اموزش آگاه بود هشدار و پاسخگو و تروما هشدار به لی بیمارستان یادبود, گزارش متحده است.

هنگامی که خدمه وارد آنها گفت که روت شده بسیار دشوار قوی و که او خواهد بود OK.

به دلیل COVID-19 و محدودیت در بیمارستان هر دو پدر و مادر نمی تواند باقی بماند در اتاق خود. آن را بسیار دشوار است اما همسرش با او در آنجا ماند, او گفت:.

حتی اگر اولین پاسخ گفت: اموزش قرار بود به alright, Laforet و Biutes شد و هنوز هم می ترسم. هیچ عوارض وجود دارد در حالی که اموزش در بیمارستان, اما آن را هنوز هم صدمه دیده است پدر و مادرش به دیدن او.

Laforet گفت: این شب پس از سقوط او نور-رهبری و احساس کسی تا به حال آمار او را در سر بارها و بارها با یک چکش برای دو روز.

او نگران بود و تاکید کرد در مورد همه چیز. دختر خود را از آسیب این واقعیت است که او کسی است که به او صدمه دیده و صورتحساب او می دانست که آینده شد.

مانند بسیاری از مردم Laforets شده اند آمار مالی به دلیل بیماری همه گیر. همسرش که مشغول به کار در یک رستوران و آشپزخانه است که از کار و Laforet به صورت تمام وقت در خانه سالمندان کار شده است برش خود را ساعت — گاهی اوقات به 20 ساعت در هفته است.

دختر خود را نیز ندارد بیمه سلامت زیرا آنها می توانند آن را ندارند. آنها نمی توانند به او در مدیکید Laforet گفت.

با توجه به مدیکید نماینده مرکز تماس آنها می تواند درخواست پزشکی برای اموزش. آنها را به در نظر گرفتن درآمد خانواده اما اکثر کودکان پذیرفته شده است.

اموزش به حال او اولین جلسه در نوتوانی در هفته گذشته و او بزرگ. او در یادگیری به حرکت در اطراف در سیاه و سفید خود را بر روی صندلی چرخدار تزئین شده با رنگ زرد چهره خندان و در یک واکر اما بخش مورد علاقه بود به پرتاب یک مینی بسکتبال به سبد خرید.

او هنوز هم او را خوشحال و Laforet گفت که او فکر می کند او بر روی صندلی چرخدار و واکر اسباب بازی هستند که او را دوست دارد به بازی با.

"من فکر نمی کنم او فکر می کند او را صدمه دیده است," او گفت:.

در خانه او را دوست دارد به بازی و تماشای کارتون ها و رفتن به پارک. اموزش انجام شده است و از آسیب خود را. تنها در شب می تواند به آنها بگویید که او در برخی از درد به خاطر او گریه می کند کمی.

"او یک بچه بسیار دشوار" Laforet گفت.

همسایگان شده اند رها کردن, گل, خوبی بالن و مواد غذایی برای کمک به خانواده است.

گروه های اجتماعی نیز یک منبع.

راه متحده از ذغال سنگ و کلید یکی دیگر از خیابان به Laforets می توانید به نگاه. آنها کار بر روی یک مورد به مورد و بر اساس, اما آنها قادر به مراجعه خانواده ها به این منابع نیاز آنها با توجه به راه متحده از ذغال سنگ و کلید هماهنگ کننده برنامه Aileen کاسترو.

کاسترو گفت: آنها را به صحبت با خانواده به ارزیابی وضعیت خود را, اما آنها ممکن است قادر به استفاده از فلوریدا KidCare برنامه. این برنامه فراهم می کند بیمه برای کودکان تا 18 به صورت رایگان و یا کم هزینه است.

"من نمی توانم به شما بگویم که چقدر از آن خواهد شد اما از آن خواهد شد مقدار زیادی از پول برای بیمارستان توانبخشی پزشکان بازديد و پروتز," او گفت:.

در ضمن Laforet خانواده قرار داده است با هم یک GoFundMe برای کمک به پرداخت صورتحساب های پزشکی.

Laforet است سپاسگزار برای هر گونه کمک به آنها را دریافت خواهید کرد. همانطور که از ظهر دوشنبه, آنها تا به حال مطرح شده تنها بیش از $2,000 از $30,000 هدف است.

"من نمی خواهم کسی به رفتن را از طریق آنچه که من رفتن را از طریق در حال حاضر," او گفت:.

برای اهدای بازدید 'کمک به روت سفر به بهبودی' GoFundMe صفحه.

تبدیل شدن به یک خانواده توسط زوم: درایو-با تصویب حزب تساوی پلیس اسکورت 70+ اتومبیل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب