چگونه جنوب غربی فلوریدا کالج ها در حال محکم کردن بودجه و برنامه ریزی برای ترم پاییز

پاملا McCabe فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا 31 مه سال 2020آن بوده است بیش از دو

توسط ABDOOSNEWS در 11 خرداد 1399

آن بوده است بیش از دو ماه از جنوب غربی فلوریدا کالج ها در زمان چالش بی سابقه تدریس از طریق COVID-19 بیماری همه گیر.

دوره ها به سرعت منتقل شده از کلاس های درس سنتی به آنلاین تنظیمات و دانشگاه ها متوقف زیادی در فعالیت فرد — درخواست دانشجويان ساکن در خوابگاه به بازگشت به خانه اگر آنها می تواند به کاهش تعداد افرادی که به دانشگاه هر روز و لغو رویدادی است که جذب جمعیت از کنسرت به فارغ التحصیلی است.

در حال حاضر که دانشگاه بین المللی چابهار و جنوب غربی فلوریدا استیت کالج که پا به آخرین چالش در حال اجرا کاملا آنلاین دوره های تابستان — مسئولان چشم دوخته اند حتی بزرگتر یک: آماده شدن برای پاییز کلاس ها و سال مالی آمده است.

بودجه بدون یک توپ کریستال

در اوایل این بیماری همه گیر, مدارس, قطع بودجه های سفر, اعلام استخدام انجماد و مکث های غیر ضروری خرید.

در FGCU که واقع شده است در جنوب شرقی Lee County, که شامل توقف جستجو برای جدید کشيش تحصیلی ارشد از کالج و یا دانشگاه. روز قبل از FGCU اول اعلام کرد این امر می تواند تغییر به آموزش از راه دور, مدرسه تنگ شده بود لیست نهایی برای پنج نفر.

بیشتر: FGCU اعلام بالا متقاضیان به صورت آکادمیک ارشد طرح مارس مصاحبه های ویدئویی

برای دو سال گذشته جیم للرنس خدمت شده است به طور موقت. دانستن که این امر می تواند حداقل تا اواسط پاییز ترم قبل در دانشگاه مصاحبه می تواند "خوش بینانه" را به جای رئیس جمهور مایک مارتین اعلام کرد در مارس 7 که او با ضربه زدن به "موقت" از للرنس' عنوان شده است.

چرا که او تا به حال امیدوار جدید کشيش را در تصمیم گیری های بعدی دین برای کالج علوم و هنر — FGCU بزرگترین مدرسه — چاک لیندزی را از دست داد "موقت" در دین عنوان به عنوان به خوبی. مارتین گفت: جستجو برای یک دین جدید نمی خواهد شروع حداقل تا سال 2022.

این تغییرات کمک خواهد کرد که نگه داشتن "تیم در تدبیر" از طریق همه گیر و پیامدهای آن, و او گفت: آن را با صرفه جویی در هزینه از به اجرای ملی جستجوها. این مارتین معتقد است که کمک خواهد کرد که "حفاظت از مشاغل و دیدار با هزینه های پیش بینی نشده."

"همه ما در حال تلاش برای پایین نگه داشتن حقوق و هر چیز دیگری برای به حداقل رساندن نیاز به اخراج" مارتین گفت که او تا به کارکنان شمارش "تمبر" برای جلوگیری از ضایعات.

سوزان ایوانز FGCU است رئیس ستاد تایید "وجود ندارد هر گونه اخراج یا furloughs اجرا شده و یا اعلام کرد برای سال مالی آینده."

اما این بدان معنا نیست که کاهش نیست ،

مدرسه 2019-20 بودجه بالغ بر $273 میلیون. این خانه را به 1,474 علمی و کارکنان و فقط خجالتی از 15000 دانش آموزان است.

FGCU است "با در نظر گرفتن یک نگاه در عملیات ما را به تعیین که در آن صرفه جویی می شود ساخته شده است" ایوانز گفت. او با اشاره به انجماد, استخدام در سفر و غیر ضروری خرید که در آن بودجه در حال حاضر سخت تر شده است.

"ما اجرا این اقدامات برای به حداکثر رساندن ما مالی نقدینگی با توجه به ترم پاییز گمنام با توجه به COVID-19" او گفت:.

بیشتر: FGCU دانش آموزان آماده شدن برای مجازی فارغ التحصیلی, زندگی در پیش رو

همان مبارزه است احساس در FSW که در آن پایان سال بودجه بود راديال تا به کاهش هزینه ها گفت: Gina Doeble معاون خدمات اداری.

"هر کس است که تقریبا کار از خانه هیچ کس از سفر همه کسانی که بودجه شده اند اساسا کاهش می یابد برای کمک به جبران هر گونه کاهش ثبت نام تا پایان این سال مالی" او گفت:.

کالج, که مقر آن در لی شهرستان دارای دانشگاه در شارلوت ذغال سنگ و Hendry/Glades و شهرستانهای استان در حال حاضر دارای یک بودجه عملیاتی از $74.47 میلیون. این خانه را به 22,000 دانش آموزان و مورد 1,440 کارکنان از جمله بخش - و تمام وقت اعضای هیات علمی و کارکنان.

بزرگتر ناشناخته است و آنچه آمده در ماه اوت است.

"ما قادر به بازگشت به چهره به چهره در کلاس ؟ ما در حالت آنلاین? ما احتمالا در ترکیبی که در آن ما در حال حاضر از آنچه ما به طور معمول باید پس چه تاثیر می کند که باید?" او گفت:. "که بزرگ ناشناخته به دلیل سقوط بزرگ برای ما است."

چگونه ثبت نام اثرات بودجه

در حال حاضر بودجه سال آینده برای FSW است که برنامه ریزی شده با 10 درصد شیب در ثبت نام در پاییز و پس از 8 درصد در بهار. این را به مقدار مورد $2.2 میلیون درآمد ضربه به آن عامل صندوق.

باید دولت بودجه تخصیص باقی می ماند همان FSW قادر خواهد بود برای جبران رود شیب در ثبت نام در پاییز.

که سنگین ناشناخته برای مدارس هر دو K12 و بالاتر ed چرا که فرماندار هنوز به رسمی بودجه برای بیرون آمدن از قبل COVID جلسه قانونی. بحث وجود دارد که یک جلسه ویژه ممکن است به نام به نیشگون گرفتن و کشیدن صرف بر اساس اثرات این بیماری همه گیر.

بیشتر: اگر چه روشن نیست چقدر بد خواهد بود Lee مدارس نیروبخش برای کاهش با توجه به COVID-19

قبل از همه گیر FSW راه اندازی شد برای دریافت $3.2 میلیون دست انداز سال آینده — کمی بیش از 9 درصد افزایش در بودجه "است که یک افزایش بزرگ," Doeble گفت.

اگر آن می ایستد اعتبارات را جبران هر گونه ثبت نام کاهش در پاییز دیده می شود. اما اگر آن را نمی کند و کالج می بیند ثبت کاهش بودجه می تواند یک "بسیار متفاوت از وضعیت" و نیاز به برخی از سفت کردن.

"...ما هرگز می خواهم به تاثیر شغل پس از نگاه کردن به آن چیزهایی است که نمی خواهد تاثیر بر کارکنان" خواهد بود هدف او گفت:. در میان دیگر گزینه های روی میز خواهد بود را به حالت تعلیق سفر برای یک سال تمام و در ادامه به نگه داشتن موقعیت های خالی پر نشده و تا زمانی که ممکن است.

یک نکته مثبت برای مدارس است که سقوط ثبت نام خواهد بود که خیلی زود در سال مالی در ماه سپتامبر که به مدیران "مقدار زیادی از زمان برای ایجاد تنظیمات" برای بقیه سال Doeble گفت. این شامل ساخت دقیق تر تخمین می زند در چه بهار ثبت نام شماره خواهد بود به عنوان آنها تمایل به پایین تر قرار می گیرند.

علاوه بر ثبت نام در مقایسه با زمانی که به این زمان در سال گذشته است و به کالج امیدوارم که بیشتر دانش آموزان را ثبت نام.

در سال 2019, تابستان, ثبت نام شنبه در 7,635 دانش آموزان در FGCU و از آخر هفته روز یادبود ثبت نام شماره در حال حاضر آمار 8,045 دانش آموزان است. به همین ترتیب ثبت نام برای پاییز است اندکی در 9,510, دانش آموزان, اگر نسبت به ثبت نام در این زمان در سال گذشته زمانی که 9,335 دانش آموزان امضا کرده بود.

دو هفته به FSW را ترم تابستانی ثبت نام 90 درصد رسیده از تابستان سال گذشته بالغ که در آن کل تابستان یافته بود و فقط خجالتی از 15,620. سقوط ثبت نام به پایین است که حدود 14 درصد از این زمان در سال گذشته است. در پاییز گذشته در مورد 16,880 دانش آموزان ثبت نام کرده بودند برای سقوط کلاس.

که شیب می درخشد نور را در "عدم قطعیت" احساس بسیاری از مردم در جامعه گفت: گرگ Turchetta یک سخنگوی این دانشگاه است.

"این همراه با اختلال در آنها در حال تجربه در زندگی خود ممکن است تأثیر خود تصمیم به ماندن در مدرسه و یا برای شروع مدرسه," او گفت:. "آنها در حال انتظار برای دیدن آنچه که جهان را مانند نگاه در اوت و چگونه ما خواهد شد با ارائه کلاس."

بیشتر: Lee شهرستان در مواجهه با سوال: چگونه به صرف $135M در فدرال محرک پول

آنچه به نظر می رسد به کمک به برخی از دانش آموزان ماندن درگیر رهایی از Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی, قانون فدرال اعطای بهتر شناخته شده به عنوان مراقبت عمل می کنند.

ارائه شده توسط ایالات متحده وزارت آموزش و پرورش این پول کمک مالی است که کمک به مدارس و دانش آموزان نهفته COVID-19.

FSW اهدا شد $9.1 میلیون — نیمی از آن اختصاص داده شده برای کمک هزینه دانشجویی برای کسانی که گرفته اند یک ضربه مالی مربوط به COVID-19. پول می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای چیزهایی مانند مسکن و غذا و مهد کودک دوره مواد و تجهیزات مانند Wi-Fi کارت و نرم افزار به دانش آموزان کمک می کند ماندن متصل به آموزش مجازی.

این مهم است که توجه داشته باشید گفت: Turchetta.

"برخی از دانش آموزان که نگرانی در مورد پرداخت پول برای کلاس های ویژه در تابستان بر اساس تغییر وضعیت مالی آنان و یا خانواده خود را," او گفت:.

FSW به پرداخت بیش از $1 میلیون نفر در مراقبت بودجه به 2,126 دانش آموزان است. همانطور که از مه 27 مدرسه به 4,141 برنامه فایل.

FGCU دریافت $5.57 میلیون دانش آموز کمک. رفتن به آخر هفته روز یادبود FGCU مورد تایید بود 3,306 برنامه های کاربردی دانشجویی در مجموع 3 میلیون دلار. ایوانز گفت: دانشگاه در حال بررسی برنامه های جدید برای 1,098 دانش آموزان است.

می توانید کالج استطاعت اجتماعی دور ترم پاییز?

یکی دیگر از بزرگ ناشناخته برای فلوریدا کالج ها و دانشگاه ها است که بدانند دقیقا چه ترم پاییز را نگاه خواهم برای کارکنان و دانش آموزان است.

دانشگاههای دولتی آموخته بیشتر در مورد نقشه های هدایت خود را بازگشایی استراتژی های این هفته در نشست شورای حکام آژانس که نظارت 12 مدارس. دانشگاه را در حال حاضر برنامه های فردی خود را به هیئت مدیره در طول یک ماه ژوئن 23 نشست.

"ما به دنبال در انواع حالات اما ما ترم پاییز برنامه های عملیاتی بستگی دارد COVID-19 از جمله اجتماعی فاصله مورد نیاز در محل در آن زمان گفت:" ایوانز از FGCU. "هیچ تصمیم گیری نهایی ساخته شده اند و در عین حال آن را به عنوان بیش از حد به زودی به دانستن وضعیت سه ماه دور."

به همین ترتیب FSW است eyeing حالات مختلف و با تکیه بر ورودی از وزارت امور خارجه آموزش و پرورش, فرماندار, سازمان های فدرال و داخلی خود وکیل به راهنمای بازگشایی استراتژی.

یک کارگروه تشکیل شد برای نوشتن دستورالعمل برای مدرسه بازگشت به فعالیت های دانشگاه. زمان برنامه های پیش بینی بازگشایی برخی از مرتب سازی بر اساس پاییز و دانش آموزان در حال حاضر قادر به ثبت نام در هر دو صورت مجازی و در محیط کلاس گفت: کشيش آیلین DeLuca.

"...نمی دانستند که در آن همه چیز خواهد بود در پاییز ممکن است ما نیاز به تجدید نظر است که" او گفت:. "اما در این زمان ما دانش آموزان ثبت نام برای هر دو آنلاین و دوره های زمین برای سقوط."

این نیروی کار است که به دنبال در اجتماعی فاصله تحت هر مرحله از فرماندار بازگشایی برنامه ها از مارک طبقه به مردم بگویید که در آن برای ایستادن در مناطق پرجمعیت و نصب پلکسی گلاس-پارتیشن های سبک در مناطق که در آن کارکنان می آیند چهره به چهره با دانش آموزان در کتابخانه وسیله یا پرداخت قبض دفاتر.

این گروه تحقیق همچنین راه را برای "تجدید نظر" چگونه آموزش می گیرد باید اجتماعی فاصله دستورالعمل هنوز هم در بازی زمانی که سقوط کلاس شروع DeLuca گفت.

FSW نیز انتظار آن آپارتمان-اقامت سالن فانوس عوام به باز کردن در پاییز. خوابگاه دارای 405 تخت و اجاره پول به مدرسه نمی خواهید به دست.

در فلوریدا پول دولت نمی تواند پرداخت هزینه برای خوابگاه و پارکینگ buildouts بنابراین مدارس را از ساخت و ساز اوراق قرضه که در حال بازپرداخت در طول زمان با پول در آورده از طریق دانشجویی اجاره.

FSW هنوز هم مدیون حدود 19 میلیون چپ در خوابگاه. حتی اگر سقوط است در نیمه ظرفیت Doeble دارایی رئیس نگران پرداخت.

سوال این است که پایداری کمتر اشغال. "چه مدت آن را برود ؟ آن را یک سال است که این دو سال ؟ " او مطرح شده.

FGCU است در یک وضعیت مشابه است.

رفتن به سال مالی آینده FGCU است به پرداخت $12.2 میلیون برای مسکن و 1.3 میلیون در پارکینگ بدهی.

ایوانز رئیس ستاد دانشگاه است که در یک "موقعیت مالی قوی" برای رسیدگی به این پرداخت که این دانشگاه دارای بیش از آن در ذخایر نقدی. FGCU پروژه های مسکونی ذخایر افزایش به 23 میلیون دلار می آیند 30 ژوئن با ذخایر خود را کنار بگذارند برای پارکینگ ساختار بدهی به افزایش به $6 میلیون.

اتاق تکالیف نیز در مسیر در FGCU که در آن در حال حاضر 4,055 دانش آموزان را امضا کرده اند به زندگی می کنند در یک سالن محل اقامت. در سقوط 2019, 4,708 دانش آموزان زندگی در محوطه دانشگاه.

ایوانز پیش بینی می کند که "این شکاف را کاهش دهد" در هفته های آینده و ماه, اما مانند خیلی دیگر مسکونی زندگی "بستگی دارد چه COVID-19 وضعیت به نظر می رسد مانند سه سال از هم اکنون."

بیشتر: یک سوم FGCU آزمون مثبت برای coronavirus مارک چهارم شناخته شده مورد دانشگاه



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب