فورت مایرز صرف بیش از $5 متر بر خیابان جنوبی لجن پاک کردن طرح دعوی در دادگاه

ملیسا مونتویا فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 7:00 PM EDT 29 مه سال 2020شهر فورت مایرز صرف 5.5 میلیون دلار ب

توسط ABDOOSNEWS در 9 خرداد 1399

شهر فورت مایرز صرف 5.5 میلیون دلار به تمیز کردن و دفاع از خود در جنوب خیابان لجن حماسه.

شهر رو به یک طرح دعوی در دادگاه از ساکنان شروع به تمیز کردن این سایت که حاوی سطوح بالایی از آرسنیک در اکتبر 2018. تا تابستان 2019 لجن رفته بود.

در ماه فوریه قاضی شاری Polster Chappell پرتاب دعوی از دادگاه فدرال به دلیل این شهر به تمیز کردن لجن.

تازه ترین اقدام صورت گرفته در لجن بود که در آغاز ممکن است زمانی که شورای شهر رای به پرداخت اضافی $50,000 به هلند & شوالیه خارج شرکت حقوقی است که به کمک این شهرستان در دفاع از خود در برابر کت و شلوار.

حدود 505,000 رفت و نسبت به هزینه برای کشور هلند & شوالیه.

ساکنان است که زندگی در این منطقه بودند غافل از لجن سایت و آرسنیک تا اخبار-مطبوعات منتشر شده یک داستان در مورد آن در سال 2017. این شهر با استفاده از این سایت به عنوان آزادسازی زمین برای زباله از آن تصفيه آب.

طرح دعوی در دادگاه در برابر این شهرستان ثبت شده در ماه مارس سال 2018 توسط یک گروه از ساکنان که می خواست به لجن حذف از دانبار منطقه اکثریت سیاه منطقه است. آنها همچنین می خواستم پزشکی نظارت باید انجام شود برای ساکنان این منطقه است.

این موضوع باز می ماند چرا که شاکیان معتقدند شهرستان باید پرداخت هزینه های قانونی خود به دلیل طرح دعوی در دادگاه است که چه چیزی باعث این شهرستان برای تمیز کردن لجن پرونده های دادگاه نشان می دهد.

بیشتر: قاضی فدرال رد کت و شلوار در برابر شهر فورت مایرز برای آزادسازی لجن سمی

این شهر پاسخ این بود که "شاکیان نمی شد کاتالیزور برای این شهر تلاش های بازسازی به دلیل تلاش شد در جریان قبل از شاکی را تهدید یا ثبت کت و شلوار."

قاضی است و نه ثبت سفارش, سوال, هزینه, سوابق نشان می دهد.

4 هکتار لجن سایت ساندویچ بین هندرسون و در میانه راه به غرب و شرق بود. آن است که هم مرز با جنوب خیابان در آن به سمت شمال و Jeffcott خیابان در جنوب.

زمین می افتد در بخش 2 ارائه شده توسط عضو شورای جانی خیابان.

برچسب قیمت به نظر می رسد اما آن را نیاز به انجام به لجن برداشته خیابان گفت.

"ما تا به حال یک مسئله نبود مراقبت های گرفته شده از آن بود و آرزوی من برای مردم آن را انجام داده" خیابان گفت: از حذف. "هزینه است نه یک مسئله تا آنجا که من نگران هستم وقتی که می آید به سلامت و ایمنی است.

"برخی از مردم احتمالا احساس می کنید آنها را دریافت نمی کند و در مجموع عدالت" خیابان گفت.

در یک سال 2018 نامه به شهرستان جان Iglehart های فلوریدا اداره حفاظت از محیط زیست منطقه جنوب مدیر نوشت که یک بار لجن برداشته شد و شهر خواهد بود مسئول در محل و متشکرم تست کنید تا ببینید که آیا لجن شده بود مسئول سطح بالای آرسنیک.

بیشتر: فورت مایرز' تصمیم به تخلیه لجن سمی در دانبار نژادپرستانه?

جنوب خیابان ملک است آنچه شناخته شده به عنوان "پست فعال در بازسازی" به این معنی که DEP ادامه خواهد داد برای نظارت بر خاص و ولز برای یک سال برای تعیین اینکه آیا پاکسازی موفق بود با توجه به الکساندرا Kuchta سخنگوی جنوب دفتر منطقه مي باشد.

پاکسازی کاهش می یابد خاک سطح آرسنیک اما نمونه تجزیه و توسط DEP آشکار غلظت آرسنیک که "کمی بالاتر DEP زيرزمينی تمیز کردن سطح هدف."

اضافی فلزات یافت می شود در بالای آب های زیرزمینی تمیز کردن سطح هدف عبارتند از: آهن و منگنز و اورانیوم.

از آنجا که این سه نظارت بر چاه اضافه خواهد شد برای تعیین بهتر منشاء غلظت آرسنیک موجود در نمونه" Kuchta گفت.

"DEP را در ادامه کار با این شهر برای اطمینان از پاک کردن تلاش ها را با موفقیت کاهش آب های زیرزمینی سطح آرسنیک به آب های زیرزمینی تمیز کردن سطح هدف. به عنوان یک کنار, وجود دارد هیچ تهدیدی برای بهداشت عمومی به دلیل همسایگی خدمت عمومی آب آشامیدنی است که مطابق با تمام استانداردهای," او اضافه شده است.

این شهر به زودی قرار دادن 6 پا نرده های تزئینی در اطراف حوضچه فاضالب را با توجه به یک شهرستان سخنگوی.

ماهی, قورباغه, قورباغه و wading را از پرندگان مشاهده شده است وجود دارد.

بیشتر: حوضچه فاضالب را جایگزین لجن سمی در فورت مایرز



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن