سابق سرو دریاچه FGCU ستاره دانیل Mazziotta می رود مایل اضافی برای نگه داشتن حرفه ای گلف رفتن

برایان کونای فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:38 PM EDT Jun 10, 2020دانیل Mazziotta صرف بسیاری از یک شب خوا

توسط ABDOOSNEWS در 22 خرداد 1399

دانیل Mazziotta صرف بسیاری از یک شب خواب در بالا از او ون تحت آریزونا آسمان شب است.

آن را بیش از حد گرم به خواب در ون.

که فقط یکی از فداکاری های این 31 ساله گلف باز حرفه ای مواجه شده است و به عنوان او همچنان به تعقیب رویای خود را از ساخت آن را در یک تور.

بیشتر: ستگر لبه 2 مردم محلی را به نفع خود Yuengling باز

بیشتر: جنوب غربی فلوریدا گلف: کیپ مرجان را کانر Arendell برنده Yuengling باز در حذفی

سابق کیپرس لک بالا و FGCU ستاره طی جنوب امریکا و کانادا و در سراسر ایالات متحده پخش جزئی در مسابقات و صرفه جویی در پول هر راه او می تواند به حداکثر رساندن منابع خود را پس از تبدیل نرم افزار در سال 2011.

از Latinoamerica تور کانادا تور و جادوها در آنچه در حال حاضر PGA Tour Korn کشتی تور Mazziotta تا به حال سهم خود را از موفقیت با دو حرفه ای برنده در آمریکای جنوبی نیز یافت می شود چگونه دشوار است برای ایجاد یک زندگی.

صدمات کمک کرده اند نیست.

Mazziotta سفر کشور در سال 2018 تلاش برای کسب PGA Tour کارت از طریق then-WEB.com تور. ساییدگی و پارگی در بدن منجر به مصدومیت که او را زدم از مقدماتی مدرسه و درنگ به خوبی به 2019. تلاش برای پیدا کردن راه خود را به عقب پس از ماه از بازسازی یک تصادف دمدمی مزاجی قبل از مقدماتی مدرسه منجر به شکسته دست است که او سعی کردم به بازی از طریق, اما آن را تنها چیز بدتر است.

پس از دور دیگری از نوتوانی Mazziotta آغاز این سال بازی به صورت محلی در فلوریدا mini-تور حوادث و همچنین رقابت محلی در Yuengling باز در فورت مایرز باشگاه های کشور در ماه مارس که در آن او به پایان رسید چهارم.

"این یک نبرد را به احساس می کنم رقابتی دوباره" Mazziotta گفت. "من در یک زن و شوهر از مسابقات بازی Yuengling باز و در واقع خیلی خوب است. در حال حاضر که من بازی کرده ام برخی از مسابقات دور آن را مانند اگر من می توانم در ترکیب احساس می کنم مثل من می توانید نگه دارید خود من است. من فقط در حال حاضر شروع به احساس می کنم مثل من پیر خود."

مدت کوتاهی پس از Yuengling, Mazziotta را در زمان یک کار جدید در لس آنجلس و Mazziotta به دنبال او حرکت از سنت پترزبورگ و نیاز به سه روز آن را بیش از در او ون. در حالی که همه coronavirus همه گیر شد و گسترده در سراسر کشور را وادار همه را یک گام به عقب.

Mazziotta شده است یکی از آنهایی که خوش شانس برگزاری یک شغل در میان شیب دار بیکاری اعداد در سراسر کشور. کار برای یک شرکت متخصص در تجارت, Mazziotta قادر به پول در آینده او به عنوان قطار در Saticoy باشگاه در خارج از لس آنجلس به عنوان او آماده برای مجموعه ای را به بازی در حوادث تابستان امسال است.

"من فقط به عنوان سخت به عنوان من می توانم در حال حاضر به طوری که اگر وجود دارد یک فرصت برای بازی در جایی من آماده" Mazziotta گفت. "این نوع از هفته به هفته در حال حاضر. آن را دشوار است منظورم این است که من خوش شانس هستم که این کار در طول همه این به این دلیل بسیاری از مردم نبوده است که خوش شانس است."

اگر چه او 2014 فورد Econoline E-250 هنوز هم نیاز به یک سیستم خنک کننده را به زندگی در جاده ها کمی راحت تر Mazziotta ساخته شده است یک پلت فرم برای داخل بستر و مقدار زیادی از فضا برای زندگی خود ملزومات است. با راه اندازی او در آنجا ماند در ون خود در طول Yuengling باز است و آن را برای استفاده در رویدادهای چند در طول بیماری همه گیر.

"من در یک زن و شوهر کمی حوادث در آریزونا و احتمالا کمی پیشگیرانه به بازی اما من دیوونه" Mazziotta گفت. "من احساس می کنم با خیال راحت می تواند آن را انجام دهد به خصوص با ون. کم کم من شده است با اضافه کردن چیزهای به آن است."

Mazziotta می بیند رقابت در دولت باز می شود به عنوان بهترین ارزش تجاری در بررسی و پیش بینی دوشنبه مقدماتی برای تور حوادث و بیشتر شناخته شده mini-تور حوادث می شود سخت تر به موفقیت در.

زمانی که Mazziotta برای اولین بار شروع به کار حرفه ای خود را در سال 2011 در آنچه که به نام مزاحم, تور, پول وجود دارد ساخته می شود با یک بالا پایان. او امیدوار است که برای دیدن دوباره این تابستان.

"من امیدوارم که برخی از این تورهای متوجه است که آنها باید یک فرصت برای سعی کنید و گوشت گاو تا کیف پول کمی به دلیل این وضعیت" Mazziotta گفت. "اگر برخی از تورهای می توانید انجام یک کار بهتر از خود ترویج حالا که همه در حال رفتن دیوانه گلف و ورزش به طور کلی, آن ممکن است شانس به کمی شبیه مزاحم تور. اگر مینی-تور می تواند به عقب بر گردیم به آن می تواند باور نکردنی است."

امکان از دست دادن در یک بازی گلف حرفه ای است که Mazziotta را به صورت در برخی از نقطه. در حال حاضر مجهز به بقای خود غرایز و یک خانه در حال حرکت در چرخ او می داند که آن را گلف زندگی می تواند تغییر سرعت با سراسیمگی از قوی بازی.

"من فکر می کنم بسیاری از بچه ها در اطراف سن و سال من ممکن است آن را قطع کردم اما به خودم گفتم من بازی در هر نقطه" Mazziotta گفت. "من می دانم که من نمی بازی من بهترین گلف در عین حال من احساس مثل من در گرفتن وجود دارد بنابراین تا آنجا که به من مربوط می شود من نمی توانم آن را قطع تا زمانی که من دیگر تمام سال در برخی از عمده تور. اگر من بازی که در آن سال و strikeout من فکر می کنم چیز دیگری را انجام دهد. این چیزی است که من می خواهم به انجام و من قصد دارم به سعی کنید و آن را به عنوان طولانی به عنوان من می توانم."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن