فورت مایرز رستوران نیوز: یک زنجیره بسته باز می شود (رایگان پیتزا)

آنابل Tometich فورت مایرز اخبار-مطبوعاتانتشار: 10:00 AM EDT Jul 14, 2020رستوران جهان همچنان به فرار مکان برای

توسط ABDOOSNEWS در 24 تیر 1399

رستوران جهان همچنان به فرار مکان برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ.

در اینجا نگاهی به یک جفت از رستوران بسته شدن و باز اخیر در فورت مایرز و کیپ مرجان.

فروغ پیتزا آغاز بکار در جنوب فورت مایرز

این منطقه برای اولین بار فروغ پیتزا افتتاح شد درهای خود را روز شنبه در جنوب فورت مایرز.

متخصص در سفارشی ساخته شده به سفارش پیتزا که طبخ فقط در 90 ثانیه در زنجیره 800 درجه کوره های محلی فروغ است 343rd برای پاسادنا کالیفرنیا متولد شده, شرکت, که در عمل در 41 متحده و شش کشور جهان است.

بیشتر: Breaking point: به عنوان COVID-19 مورد افزایش فلوریدا رستوران ها را می شکند

و: که نارنجی-خاکستری ساختمان در جنوب فورت مایرز به Blaze — درخواست JLB

"فروغ پیتزا یک مفهوم ساخته شده در اطراف سفارشی و با کیفیت, تمیز, مواد تشکیل دهنده" دنیس Sherer عامل شریک محلی فروغ گفت: در انتشار اخبار.

"همانطور که ما در حال تمرکز بر ارائه بالاترین استاندارد در, پیتزا, ما متعهد به ارائه بالاترین استانداردهای ایمنی در حالی که ارائه مهمانان ما راه های متعدد برای لذت بردن از پیتزا خوشمزه است."

فروشگاه جدید ویژگی های یک درایو از طریق. آن از 3000 فوت مربع فضا 80 صندلی های داخل سالن و همچنین 30 بیشتر در یک تحت پوشش خارج پاسیو. آن را ارائه می دهد carryout, منظقه سرویس و بدون تماس با تحویل از طریق خود سایت و نرم افزار تلفن همراه.

در نشانه ای از بار جدید فروغ همچنین ویژگی های یک "اتاق ناهار خوری سفیر که مسئولیت را شامل پاک کردن بالا-سطوح تماس غالبا و ارائه تک استفاده کشورهای عضو اکو دوستانه کیسه های داده شده به هر مهمان به فروشگاه شخصی خود را ماسک در حالی که ناهار خوری."

بیشتر: 11 SWFL رستوران ها که در آن takeout خوشمزه آسان

همچنین: شیرین میگذرد باعث می شود آب یخ cheesesteaks — و dreams-come-true

جدید فروغ نشسته در مقابل سرو ردیابی مرکز خرید پلازا که خانه Stein Mart و Bealls در ایالات متحده 41 سراسر از برج ناقوس مغازه ها. اپراتورهای آن در ابتدا برنامه ریزی شده برای باز کردن در سقوط 2019 اما در مواجهه تاخیر در ساخت و ساز و به دنبال آن اثرات COVID-19 بیماری همه گیر.

فروغ است که ارائه رایگان 11-inch ساخت خود پیتزا برای هر کسی که محبوبیت فروغ پیتزا نرم افزار از طریق جولای 19 و پس از آن مجموعه فورت مایرز رستوران به عنوان محل مورد نظر خود را. رایگان پیتزا پاداش در دسترس خواهد بود در این برنامه و در اوردن از گرو طریق اوت 10.

فروغ باز است ساعت 11 صبح-10:30 p. m. روزانه در 13250 S. کلیولند Ave. جنوب فورت مایرز; تماس 239-935-8942 و یا بازدید blazepizza.com برای اطلاعات بیشتر.

مربع 1 بسته در فورت مایرز

تمپا-متولد مربع 1 که قبلا مربع 1 همبرگر و نوار بسته در هفته گذشته در زمینه صفحه عوام در فورت مایرز با توجه به یک پیام های ارسال شده به کارکنان جولای 6.

"با شرایط فعلی با توجه به همه گیر کسب و کار است و دیگر قابل دوام" این پیام را می خواند.

"همانطور که همه شما می دانید مشتریان وجود ندارد و با ادامه تهدید از قرار گرفتن در معرض ما هیچ چاره ای جز نزدیک است."

COVID-19 fallout: یک لیست در حال اجرا از دائمی رستوران تعطیلی اطراف SWFL

مربع 1 که تا به حال حدود 10 مکان آن در اواسط 2010s اوج ورشکستگی در سال 2017 شده است و کاهش رد پای آن بوده است.

صفحه زمینه فروشگاه یکی از آخرین مکان برای یک بار امیدوار کننده های زنجیره ای. فقط یک مربع 1 باقی می ماند با توجه به این رستوران وب سایت. این عمل در روستاهای مرکزی فلوریدا.

فورت مایرز مربع 1 باز در تابستان 2012 و شناخته شده برای آن آرایه از همبرگر کوکتل و ضخامت حلقه های پیاز. این شرکت نه پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر. پیدا کردن اطلاعات بیشتر در square1burgers.com.

BAM, آلمانی, نانوایی بسته در کیپ کرال

BAM بسته جولای 11 پس از شش سال در جنوب کیپ مرجان.

"برای همه کسانی که نمی دانم, ما متاسفانه در حال بسته شدن با توجه به covid-19" این نانوایی نوشته شده به آن در Facebook صفحه جولای 10.

"ما متوجه ورشکستگی است و ما گزینه ما مجبور به گرفتن. ما تا قلب شکسته و نا امید شما هرگز نمی تواند تصور کنید."

بم افتتاح شد در مارس 2014 در سابق Oltimes نانوایی در فضای 1507 SE 47 سنت در دسامبر 2018 شرکای کسب و کار رمی Gratesol و آلن Lamartiniere تیمی با دیرین محلی, فرانسوی, بیکر Andre Gratesol به بیش از نانوایی.

رمی بومی لیون فرانسه ایجاد یک GoFundMe صفحه 17 ژوئن به امید بالا بردن پول به اندازه کافی برای نجات کسب و کار. این صفحه نشان می دهد فقط $320 متعهد در کمک های مالی به مراتب کمتر از آن $100,000 هدف است.

"من قرار داده و من زمان, قلب, اشک و روح به این کسب و کار" پدر سه نوشت طریق GoFundMe.

"کسب و کار من با توجه به covid-19 پایین فزاینده و پایین فزاینده به سرعت. من می ترسم من باید به فایل برای ورشکستگی آمده پایان ماه ژوئیه."

بم را بسته — همانطور که از مربع 1 — یکی از ده ها کوچک و بزرگ در سراسر منطقه ناشی از این بیماری همه گیر و خرید اینترنتی.

"ما از دست هر یک از مشتریان و به طور منظم" نانوایی را Facebook پست همچنان ادامه دارد.

"ما قدردانی از همه شما گنجانیده شده اند در طول سال به نگه داشتن ما ایستاده!"

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در facebook.com/bamgermanbakery.

جداجدا سفارش داده شده است مجموعه ای از اخبار و یادداشت ها از جنوب غربی فلوریدا رستوران ، ارسال اطلاعات به atometich@news-press.com. اتصال با این خبرنگار: @abellewrites (Instagram) و @atometich (توییتر)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب