تگزاس ایران شکایت شهر هوستون برای لغو هفته آینده کنوانسیون

حزب جمهوری خواه از تگزاس گفت هوستون شهردار سیلوستر ترنر که آنها را ببینید او را در دادگاه پس از لغو گسترده خود

توسط ABDOOSNEWS در 20 تیر 1399

حزب جمهوری خواه از تگزاس گفت هوستون شهردار سیلوستر ترنر که آنها را ببینید او را در دادگاه پس از لغو گسترده خود را در شخص کنوانسیون برنامه ریزی شده برای هفته آینده با توجه به COVID-19.

در روز پنج شنبه بعد از ظهر, دولت ایران طرح دعوی در دادگاه در برابر شهردار سیلوستر ترنر شهر هوستون اولین شرکت و هوستون اول رئیس جمهور برندا بازان برای ابطال قرارداد بین RPT و هوستون اول غیر انتفاعی است که اجرا می شود George R. Brown مرکز کنوانسیون به نمایندگی از شهرستان.

ادعای اصلی ساخته شده در طرح دعوی در دادگاه است که ترنر ندارد یک دلیل کافی به استناد فورس ماژور بند در رویداد قرارداد است که اجازه می دهد تا یکی از طرفین به دبه در توافق — با وجود این واقعیت است که این لیست یک بیماری همه گیر در هوستون به عنوان دلایل منطقی برای اخراج — و او بود که به جای اتهام اقدام سیاسی کینه توزی به عنوان یک دموکرات است.

"شهردار ترنر اشک تمساح reek از دیدگاه ایدئولوژیک تبعیض" این دعوی متحده است.

حزب جمهوری خواه از تگزاس می خواهد به اعطا سفارش ضابط موقت است که اجازه دهید آنها را نگه دارید کنوانسیون هفته آینده در علاوه بر این به دنبال خسارت پولی برای $100 ، 000 یا کمتر اگر فرد در کنوانسیون مجاز به حرکت رو به جلو و بیش از $1,000,000 اگر آن باقی مانده است لغو شود.

طرح دعوی در دادگاه سوال که ترنر لغو روحانی در کنوانسیون بر اساس بهداشت عمومی با برجسته چگونه او اجازه عظیم جورج فلوید مارس در اوایل ماه ژوئن به ادامه و حتی اگر در هوای تجمعات مانند پیاده روی در نظر گرفته شده بسیار کمتر به احتمال زیاد بردار برای COVID-19 از فرد گردهمایی با هزاران نفر از شرکت کنندگان مانند دولت اوباما در حال برنامه ریزی برای میزبان.

یکی دیگر از طرح دعوی در دادگاه در روز پنج شنبه در اتصال به لغو کنوانسیون توسط Jared Woodfill از طرف محلی محافظه کار provocateur استیون Hotze که شکایت ترنر و هوستون برای اولین بار عضوی از خانواده آنها نقض اساسی توسط دولت لغو ميشود.

در هفته های اخیر Hotze و Woodfill نیز شکایت رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت و هریس کانتی قاضی لینا هیدلگو بیش ماسک سفارشات و ماندن در خانه حکم بدون موفقیت به تاریخ.

در یک بعد از ظهر پنجشنبه در کنفرانس مطبوعاتی ترنر گفت که او تا به حال خوانده یا طرح دعوی در دادگاه او احساس اعتماد به نفس است که شرایط قرارداد بین هوستون و تگزاس ایران شد به طوری که آن را کاملا قانونی برای شهرستان به راه رفتن دور بر اساس فورس ماژور بند.

"واقعیت این است که در ماه مارس سال جاری, آنها قرارداد امضا کرده است که تعریف فورس ماژور به عنوان یک بیماری همه گیر" ترنر گفت: قبل از گفتن دولت خواهان که آنها می تواند بیش از خوش آمدید برای برگزاری رویداد خود را فقط در شمال هوستون در مونتگومری که County قاضی علامت کیو دعوت آنها را به انجام درست آن در یک ویدیو ارسال به Facebook شنبه شب.

"آنها به انجمن خوش آمدید رفتن به مونتگومری است. من فکر می کنم قاضی Keogh در مونتگومری بیش از خوشحال به میزبان 6,000 نمایندگان" ترنر گفت.

Dr. David Persse of the Houston Health Department shared these statistics during a Thursday press conference that show a spike in Houston Fire Department 911 calls that find the sick person in question dead on arrival since March, which he cited as likely being a result of COVID-19.

دکتر دیوید Persse از هوستون در بخش بهداشت و درمان مشترک این آمار در طول یک شنبه در کنفرانس مطبوعاتی که نشان می دهد سنبله در هوستون آتش نشانی 911 تماس که پیدا کردن فرد بیمار در سوال dead on arrival از ماه مارس که وی به احتمال زیاد به عنوان یک نتیجه از COVID-19.

تصویر

پیش از آن در کنفرانس مطبوعاتی دکتر دیوید Persse از هوستون در بخش بهداشت و درمان و رئیس آتش نشانی هوستون سام پنا هر دو خطاب اخیر سنبله پس مارس در 911 تماس پریشانی که در آن فرد نیاز به در حال حاضر درگذشت زمان آتش نشانی در صحنه وارد شدند. پنا اظهار داشت که چند روز پیش این رسوم در پاسخ به 18 چنین تماس های که در آن آنها وارد برای پیدا کردن فرد بیمار آنها از آمدن به کمک در حال حاضر گذشت.

Persse توضیح داد که این مرگ و میر می تواند نشان دهنده هزینه های پنهان از COVID-19 که نشان نمی دهد تا در تعداد مرگ داده یا به این دلیل کسی که به پایان رسید تا داشتن COVID-19 نبود آزمایش قبل از درگذشت و یا به دلیل بیمار Houstonians انتظار تا زمانی که خیلی دیر شده بود به دنبال مراقبت های پزشکی از ترس که آنها ممکن است گرفتن COVID-19 در یک بیمارستان است.

"تنها چیزی که جدید از ماه مارس تاکنون در جامعه ما از نظر سلامت است COVID," Persse گفت.

پنا التماس Houstonians به 911 تماس بگیرید قبل از اینکه خیلی دیر و Persse اطمینان عمومی است که بیمارستان های محلی تا به حال همه ابزار و منابع لازم برای جلوگیری از بیماران جدید از ابتلا به کروناویروس با وجود داشتن تعداد زیادی از COVID-19 بیماران بستری در این زمان.

هر دو ترنر و Persse مورد بحث ترس خود را که برخی از مستند نشده هوستون ساکنان ممکن است ساکت به دنبال COVID-19 تست و یا به دنبال توجه پزشکی اگر آنها احساس بیمار به علت نگرانی است که آنها ممکن است خواسته خود را در مورد وضعیت مهاجرت و مدارک اگر آنها به انجام این کار بر اساس مورد روند نشان می دهد که به طور فزاینده ای بالا نسبت اسپانیایی Houstonians مرگ با توجه به کوروناویروس.

ترنر تاکید کرد که هیچ شهر هوستون حمایت رایگان تست سایت را تا به حال از هر کسی در مورد وضعیت مهاجرت و هایلایت جدید رایگان COVID-19 تست سایت مجموعه ای برای باز کردن بعدی دوشنبه در Houston Community College را Frelix فرگا علمی پردیس واقع در جنوب شرقی هوستون بود که به طور خاص انتخاب شده با توجه به منطقه با غلظت بالا از اسپانیایی ساکنان. Persse گفت که بر اساس تمام سال تجربه در زمینه پزشکی او می دانست که در بیمارستان "مهم نیست" در مورد هر بیمار را در وضعیت اقامت.

"آنها در حال رفتن به شما بپرسید که آنها در حال رفتن به از گزارش شما. آنها اهمیتی نمی دهند که در مورد" Persse گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن