افسر سابق پلیس خواسته Ayushmann, Rajkummar یا ویکی به بازی او بر روی صفحه نمایش

Now که کتاب خود "بربنکی Narcos: متلاشیکننده Indias بدنام ترین کارتل مواد مخدر" قرار است ساخته شود به یک وب, سر

توسط ABDOOSNEWS در 15 تیر 1399

Now که کتاب خود "بربنکی Narcos: متلاشیکننده Indias بدنام ترین کارتل مواد مخدر" قرار است ساخته شود به یک وب, سری افسر سابق پلیس Aloke لعل میسازد لیست علاقه مندی های خود را هنگامی که ما از او بخواهید که بازیگر باید بازی او بر روی صفحه نمایش.

لعل که منجر به بهره برداری از تجارت مواد مخدر مجسمه نیم تنه در اوتار پرادش در دهه هشتاد خیلی دوست دارم برای دیدن Ayushmann, Rajkummar Rao یا ویکی Kaushal بازی شخصیت خود را بر روی صفحه نمایش.

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

"این کار از مصاحبه مدیر برای تصمیم گیری و سخت برای من می گویند (اما) وجود دارد بازیگران من تحسین و من فکر می کنم همه آنها به عنوان یک مجموعه کامل برای شخصیت. Rajkummar Rao, هر چند او به نظر نمی آید مثل من خوب است و بازیگر با استعداد. بنابراین اگر ما نمی رویم فیزیکی شباهت او می تواند بازی من بر روی صفحه نمایش. ویکی Kaushal, از سوی دیگر, حمل یکنواخت بسیار خوبی است. او تحسین مخاطبان. پس از آن وجود دارد این است که بازیگر که با بازی یک افسر پلیس در مقاله '15' — Ayushmann,. او مرا به یاد من روز جوان. در این فیلم راه آن روستای دور افتاده مناطق نشان داده شد آن را به من یادآوری از زمان من بود ارسال شده در بربنکی. به عنوان یک افسر پلیس او نگاه بسیار قانع کننده" لعل گفت: سرپرستان.

former police officer Aloke Lal lays out his wishlist when we ask him which actor should play him on screen.
"ویکی Kaushal, از سوی دیگر, حمل یکنواخت بسیار خوبی است. می گوید:" لعل. Wikimedia Commons

"من در سی سالگی من زمانی که من در نوشته شده بود (در بربنکی). بنابراین من آرزو می کنم کسی از این گروه سنی باید بازی شخصیت. من آنها را تحسین همه" اضافه شده بازنشسته افسر پلیس است.

همچنین بخوانید: در معرض خطر نادر Orchid گیاهی موجود در Dudhwa پارک ملی تا

سابق IPS افسر که نوشته شده بود در منطقه بربنکی در سال 1984 میسازد ازتولید دلیل او کتاب نوشت: "من واقعا نگران این موضوع از اعتیاد به مواد مخدر و چگونه جوانان هر جامعه به آن است. اعتیاد تا حد زیادی به کار با دسترسی به مواد مخدر. زمانی که جوانان معتاد آن نه تنها آنها را از بین می برد اما خانواده های آنها و در نهایت این ملت است. جوانان باید برای ساخت کشور است. بنابراین هنگامی که من در نوشته شده بود بربنکی منطقه و متوجه شدم روی زمین واقعیت آن سوار من برای نوشتن این کتاب داستان زندگی من تجربه است."

"در بربنکی Narcos" تولید خواهد شد توسط Prabhleen Kaur و نشان می دهد که در آن برنامه نویسی مرحله در حال حاضر. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب