COVID-19: خواسته ما 85 رهبران محلی اگر آنها با پوشیدن ماسک. تنها 1 گفت: هیچ

ملانی Payne فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 9:13 AM EDT Jul 5, 2020بسیاری از لی و ذغال سنگ مقامات می گویند آ

توسط ABDOOSNEWS در 16 تیر 1399

بسیاری از لی و ذغال سنگ مقامات می گویند آنها با پوشیدن ماسک در مکان های جلوگیری از جمعیت و عمل اجتماعی فاصله. اما کمتر از نیمی از 85 مقامات بررسی های خبری-مطبوعات و ناپل اخبار روزانه در پاسخ به یک لیست از سوالات در مورد تجربیات شخصی خود را و شیوه های ایمنی در این بیماری همه گیر.

از کسانی که پاسخ بسیاری شده تست شده برای COVID-19. از هشت که به همه منفی بودند این ویروس اما یکی از فورت مایرز عضو شورای کوین اندرسون.

ترجمه: فورت مایرز عضو شورای تست مثبت برای coronavirus را نشان می دهد COVID-19 علائم

گسترش COVID-19 در لی و ذغال سنگ سر به فلک کشید در ماه ژوئن و چندین جنوب غربی فلوریدا بیمارستان های اجرا شده از تخت در بخش مراقبت ويژه.

لی شهرستان را در مجموع مورد تعداد رشد 193 درصدی در ماه ژوئن از 1,908 ورود ماه به 5,588 گزارش روز شنبه با توجه به اخبار مطبوعات تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده توسط وزارت بهداشت و درمان است.

بیشتر شبیه به این: Coronavirus موارد منفجر شد و در لی شهرستان در ماه ژوئن. آن را فقط با توجه به تست های بیشتر.

ذغال سنگ شهرستان رشد تقریبا به همان اندازه است. این شهرستان را در مجموع مورد تعداد رشد 175% در ماه ژوئن از 1,539 ورود ماه به 4,225 گزارش روز شنبه با توجه به ناپل اخبار روزانه و تحلیل.

بیشتر شبیه به این: Coronavirus موارد ذغال سنگ منفجر شده در شهرستان در ماه ژوئن. آن را فقط با توجه به تست های بیشتر.

از 85 مقامات بررسی 43 پاسخ نمی. سوالات تحت پوشش که آیا آنها تا به حال تست شده برای coronavirus یا آنتی بادی اگر آنها منفی یا مثبت برای این ویروس اگر آنها عینک ماسک در خوردن در رستوران ها و تمرین های اجتماعی فاصله مشغول به کار از خانه و یا استفاده از خدمات تحویل.

یک مقام Sanibel شهردار کوین Ruane حال یک اورژانس خانواده و به خارج از شهر بود.

استروئ ایجاد کرد مدیر استیون سارکوزی نمی, پاسخ به سوال در مورد COVID-19 تست اما تکمیل بقیه این نظر سنجی. ناپل رئیس پلیس تام Weschler و ذغال سنگ شهرستان کلانتر کوین Rambosk هم ذکر نگرانی های حریم خصوصی در مورد افشای اطلاعات سلامت, اما آنها نمی, پاسخ به سوال در مورد ماسک و یا شخصی شیوه های ایمنی.

هیچ یک از کسانی که پاسخ نمی ارائه توضیح.

ویلیام دالتون Sanibel رئیس پلیس بود و تنها یکی از هفت مأموران اجرای قانون که در پاسخ به این نظرسنجی. وی افزود: نظر "به دنبال دستورالعمل CDC و ایمن ماندن!"

دفعات بازدید: عمومی صورت نیاز به زودی برای جنوب غربی فلوریدا شهرها و شهرستانهای?

در اینجا به برخی از نتایج با "گاهی" "گاهی اوقات" و یا "یک بار" پاسخ شمارش کنيد:

  • شما تست شده برای COVID-19? 8 بله 32 هیچ (یک نتیجه مثبت)
  • آیا شما گرفته antibody test ? 9 بله 31 هیچ (یک برنامه ریزی)
  • آیا شما پوشیدن ماسک ، 41 بله 1 no
  • آیا شما از غذا خوردن در رستوران ها? 31 بله 11 هیچ

(فردی پاسخ به سوالات نظر سنجی مرتبط هستند در اینجا.)

مقامات نیست همیشه جواب بله یا نه. برای مثال در پاسخ به این سوال در مورد غذا خوردن, Fort Myers Beach, عضو شورای دن Allers نوشت:, "بله, من و همسرم سعی کنید برای حمایت از رستوران های محلی به عنوان آنجا که ممکن است. ما ترجیح می دهند به خارج از نشستن هر زمان که ما می توانیم."

به همان سوال بونیتا اسپرینگز Councilwoman امی سوختگی Quaremba نوشت:, "بله, اما غالبا. هنگامی که ما انجام می دهیم ما را انتخاب کنید به سود خودمان به ناهار خوری خارج و به تنهایی."

فورت مایرز Councilwoman ترزا واتکینز قهوه ای نیست غذا خوردن در همه. "من شده اند انجام می دهند که. من شده اند در واقع پخت و پز در خانه," او گفت:.

تنها یک جواب پاسخ داد: "نه" به ماسک-پوشیدن بونیتا اسپرینگز عضو شورای مایک گیبسون. پاسخ به این سوال در بازه زمانی از فورت مایرز عضو شورای فرد Burson را "مذهبی" به همکار عضو شورای اندرسون "روشن و خاموش."

استروئ ایجاد کرد عضو شورای نیک Batos گفت: "بله و من آرزو می کنم بیشتر مردم به ویژه مسئولان شهرستان. من فکر می کنم همه مقامات دولتی باید پوشیدن ماسک برای تنظیم یک مثال است."

مقامات که پاسخ داد:

برت ساندرز نیک Batos Howard Levitan, جیم Atterholt پنی تیلور ترزا واتکینز قهوه ای, کریستال Kinzel دونا Fiala بیل Veach دن Allers, اندی, Solis جیم Boesch, Gaile آنتونی جو Coviello فرد فوربس مایک Gibson, Kevin Anderson, ویلیام McDaniel فرد Burson, ویلیام دالتون, کریس کوری پیتر Simmons, جان McLain کتی Errington, Jim Wilson, Gary, قیمت, Paul پری ریموند Christman ری مورفی, Rexann Hosafros جسیکا Cosden اریک Brechnitz جان منینگ فرانک مان, Charles Chapman امی سوختگی Quaremba راجر Hernstadt جانی W. خیابان جونیور, لایحه RibbleL تد Blankenship مایک McNees.

مقامات که پاسخ نمی دهند:

تام Weschler کوین Rambosk استیون سارکوزی, Carmine Marceno دیوید نماییم تریسی Frazzano می, Craig Hunter, Jesse Purdon لورا Carr Terolyn واتسون, سعید کاظمی, سفت, Henderson, جرثقیل Diggs, مایکل McCabe تری Hutchison جان Szerlag جان گونتر جان Carioscia برف تنومند, جنیفر نلسون لوئیس ویلز ریک ویلیامز لئو Ochs, Howard, نی, ویکتور Rios, Charlette روم, گرگ Folley لری Honig جارد Grifoni لیندا Dogget سیسیل Pendergrass ری Sandelli برایان Hamman, راجر Desjarlais, Judie Zimomra, Richard Johnson, Jason Maughan, Holly Smith, Kevin Ruane میک دنم لری هارت لیندا Doggett دیوید Harner.

(مقامات عناوین ذکر شده در اینجا.)

برای دیدن فردی پاسخ به این نظر سنجی روی لینک زیر کلیک کنید:

در اینجا نگاهی که در پاسخ به این نظرسنجی.

کمک: بریتنی Carloni, مگان, Kearney, تادئوس دکل پاتریک رایلی, Omar رودریگز Ortiz, مایکل براون, Kaitlin Greenockle, ملیسا, مونتویا, بیل اسمیت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن