فلوریدا کارخانه های لبنی مجاز به بازگشایی taprooms اگر کامیون مواد غذایی در محل

آنابل Tometich فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 1:49 PM EDT مارس 17 سال 2020صنعت کارخانه های لبنی در سراسر فل

توسط ABDOOSNEWS در 28 اردیبهشت 1399

صنعت کارخانه های لبنی در سراسر فلوریدا اجازه داده شد به بازگشایی بیش از آخر هفته.

فلوریدا حذفی, انجمن صنفی هشدار داده و اعضای آن از شنبه که آنها می تواند در 25% ظرفیت اجتماعی مناسب-فاصله اقدامات در محل تا زمانی که آبجوسازی یک کامیون مواد غذایی در محل. روز دوشنبه در کارخانه های لبنی و رستوران ها خواهد بود قادر به کار در 50 درصد ظرفیت است.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis بسته میله و کارخانه های لبنی مارس 17 به سرعت گسترش این بیماری همه گیر کوروناویروس. بسیاری از دولت بارها و کارخانه های لبنی بسته باقی می ماند اما این نکته رفتار کسانی که با کامیون مواد غذایی بیشتر شبیه رستوران خود را به همتایان.

تخمیر صنفی شده است کار با این بخش از کسب و کار و حرفه ای قوانین و مقررات را در مورد این تغییر با توجه به جن گراتس-وایت صاحب فورت مایرز Brewing Co. در دروازه که بازگشایی شد به صورت نشسته مشتریان شنبه.

بیشتر: یک لیست در حال اجرا از دائمی رستوران تعطیلی اطراف SWFL

و: فلوریدا تولید گوشت دیدن افزایش تقاضا به عنوان ایالات متحده پردازنده های مبارزه

"ما تصمیم گرفته اند که تنها اجازه می دهد تا خارج از صندلی" گراتس-وایت گفت: از طریق متن "اما این تیم نشان داده است که ما می تواند باز کردن در داخل خانه زیر 25 درصد قانون امروز 50% قانون (دوشنبه)."

کارخانه های لبنی در سراسر منطقه را به رسانه های اجتماعی بیش از آخر هفته به جشن ،

حرکت Brewhouse در بونیتا اسپرینگز تشکر مشتریان برای آمدن به حمایت از آن و H-مدیریت خشم کامیون مواد غذایی شنبه. آن نیست که تمام روز کامیون مواد غذایی برای اندود جمعه شد و مجبور به بازگشت به بایگانی اطلاعات-سیستم تنها برای روز.

بیشتر: ناپل فورت مایرز کامیون مواد غذایی ارائه تلفن همراه امداد در میان COVID-19

در کیپ مرجان Scotty Bierwerks بازگشایی ظهر یکشنبه با کمک جویدن غذا کامیون. هزاره دم در مرکز شهر فورت مایرز بازگشایی شد شنبه و یکشنبه دوباره با کامیون مواد غذایی JP داغ ماهی.

ماشین منگنه و کامیون مواد غذایی به مدت طولانی به حال یک رابطه همزیستی در جنوب غربی فلوریدا.

معمولا کامیون های مواد غذایی بستگی دارد بیشتر در مورد کارخانه های لبنی برای ترافیک و تنظیم فضا. در حال حاضر کارخانه های لبنی در حال پیدا کردن خود را بالا و پایین جستجو برای کامیون ها حاضر به اویختن و خدمت برای تا زمانی که ممکن است.

کامیون آینده به فورت مایرز Brewing Co. روز یکشنبه فرار دیر شده است.

"(U)ntil آنها می رسند" گراتس-وایت گفت: "ما به عنوان عامل برو فقط."

گیاهی مجازی برگر نبرد

صحبت از ماشین منگنه هزاره است میزبانی SWFL مجازی برگر نبرد به نفع ممکن است 25-30. نبرد خواهد گودال رستوران های محلی و کامیون مواد غذایی در برابر یکدیگر در یک مبارزه برای بهترین گیاهی برگر حقوق.

آن است که "به منظور حمایت از رستوران های محلی را با توجه به زنجیره تامین تفکیک و جایگزین گوشت و گزینه های تحویل امن و لذت بخش رویداد به زمان برای ملی برگر بعد در مارس 29th," با توجه به انتشار اخبار.

بیشتر: سبزی: 63+ گیاهی و گیاهی رستوران در SWFL فورت مایرز, Cape Coral, ناپل

مشتریان می توانند خرید گیاهی برگر برای بایگانی اطلاعات از هر یک از شرکت مواد غذایی کامیون ها و یا رستوران ها در طول پنج روز از رقابت و تشویق به ثبت نام رای خود را آنلاین برای بهترین برگر.

این رویداد را به اوج رسیدن در یک اجتماعی-فاصله tailgate از 5-10 بعد از ظهر 30 مه که در آن شرکت کنندگان می توانید گوش دادن به زندگی می کنند, موسیقی, سفارش همبرگر از شرکت کنندگان در انتخاب و عقب اتومبیل در هزاره پارکینگ در مرکز شهر فورت مایرز به عنوان برنده اعلام شده است. رستوران های شرکت کننده عبارتند از صنعتگر است Eatery, BurgerQue, 10 TwentyFive این استاندارد TacoWorks کامیون مواد غذایی و H-مدیریت خشم کامیون مواد غذایی.

درآمد حاصل از این رویداد را به انسانی پناهگاه حیوانات, پناهگاه, فورت مایرز غیر انتفاعی است که با تمرکز بر نجات و بازسازی داخلی و مزرعه حیوانات به عنوان حیوانات فرزندخواندگی.

برای اطلاعات بیشتر در برگر نبرد بازدید swflburgerbattle.com یا millennialbrewing.com. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انسانی پناهگاه حیوانات, پناهگاه بازدید hhas.org. پیدا کردن هزاره دم در 1811 رویال پالم Ave. فورت مایرز; 239-271-2255.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن