Coronavirus سوال: 10 چیزهایی که ما هنوز به فوریت می خواهید به دانستن در مورد COVID-19 در 100 روز

Adrianna رودریگز ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 6:26 PM EDT مه 27 سال 2020پزشکان و دانشمندان و اپیدیولوژی

توسط ABDOOSNEWS در 8 خرداد 1399

پزشکان و دانشمندان و اپیدیولوژی ساخته اند گام در تحقیقات خود به یادگیری آنچه که آنها می توانند در مورد SARS-CoV-2 و بیماری های آن, علل COVID-19.

واکسن های متعدد در مراحل مختلف توسعه به عنوان موسسات بررسی اثربخشی داروهای موجود برای درمان coronavirus بیماران در آزمایشات بالینی. اجتماعی فاصله گرفتن محدودیت ها و مستند اقدامات باید مسطح منحنی در بخش هایی از این کشور و ایالات متحده را آغاز کرده اند بازگشایی در مراحل.

اما کارشناسان می گویند که وجود دارد بیشتر به یادگیری در مورد ویروس و ایالات متحده پیشی 100,000 مرگ و میر بسیاری تعجب می کنم اگر که منحنی یادگیری است که فقط بیش از حد تند.

از دست دادن متناوب است: تجلیل از 100,000 زندگی از دست رفته به coronavirus

بیایید یک لحظه به احترام زندگی کسانی که ما از دست داده اند و شروع به درک زخم آنها را پشت سر بگذارید.

این 10 سوال ما امیدواریم که پاسخ به در بعد از 100 روز.

1. هنگامی که ما یک واکسن?

این شماره یک شماره 1 سوال در ذهن همگان. متاسفانه پاسخ این است که پیچیده است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد در این ماه از راه اندازی عملیات در پیچ و تاب سرعت یک دولت هماهنگی تلاش ها با هدف تامین coronavirus واکسن تا پایان سال است.

اما واکسن کارشناسان همواره خواستار احتیاط در فرض واکسن در دسترس خواهد بود به زودی. کاخ سفید Coronavirus وظیفه نیروی Dr. Anthony Fauci گفته است که یک واکسن است که به احتمال زیاد در سال آینده یا دو فرایند طول می کشد زمان.

"شما می توانید عجله واکسن توسعه, اما تنها زمانی که شما را در درک -- وجود دارد هیچ راهی در اطراف آن – شما معامله ایمنی به سرعت گفت:" دکتر گرگ لهستان مدیر مایو کلینیک واکسن گروه پژوهشی.

دانشگاه آکسفورد در انگلستان و مریلند بر اساس شرکت واکسن Novavax به نظر می رسد پیش از مسابقه های جهانی خود را به عنوان واکسن نامزدها نشان داده اند که موفقیت در آزمایشات حیوانی.

اما بسیاری از کارشناسان می گویند این روند خواهد بود و حتی دیگر به تولید انبوه برای ساختن واکسن به طور گسترده ای در دسترس برای همه در یک بار است تقریبا غیر ممکن است. دولت مجبور خواهد شد به تصمیم می گیرید که خواهد دریافت واکسن اول و اختصاص دوز درآمده است.

غم انگیز نقطه عطف: Coronavirus مرگ و میر می رسد 100,000 در ایالات متحده

Mitch Albom: 100,000 آمریکایی ها مرده است. ما همه قربانیان بالقوه و قاتلان

2. هنگامی که وجود خواهد داشت در نهایت به اندازه کافی تست ؟

در حالی که تست شتاب از آنجا که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری تصادفا در آن اولیه اجرای آن هنوز کامل نیست.

بسیاری از نقاط کشور هنوز هم رزرو آزمون تنها برای بیمارانی که در حال حاضر علائم.

"اگر شما علامت یک بیماری تنفسی است که نشانه ای برای تست و شما می توانید یک آزمون. اگر شما نیاز به تماس با ترسیم شما می توانید یک آزمون" گفت: Adm. برت Giroir, معاون وزیر بهداشت و درمان در وزارت بهداشت و خدمات انسانی.

اما مطالعات نشان داده اند که بسیاری از افراد آلوده هرگز حاضر علائم و کارشناسان بهداشت عمومی به نام به اندازه کافی برای تست به فاش کردن بدون علامت ناقل این بیماری است.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: 300,000 آزمون در حال حاضر در حال انجام در سراسر کشور در هر روز است. اما هفته گذشته یک گزارش از دانشگاه هاروارد بهداشت جهانی موسسه نشان می دهد که ایالات متحده باید انجام 900,000 آزمون یک روز مه 15 با خیال راحت به بازگشایی شده است.

با توجه به مدل خود را بیش از 40 متحده هنوز به سطح از تست مورد نیاز از جمله چهار کلرادو فلوریدا و جورجیا و تگزاس – که در حال حاضر بازگشایی شد.

3. هنگامی که ما می دانیم اگر تست آنتی بادی قابل اعتماد است ؟

کارشناسان می گویند مردم باید مراقب باشید در مورد چگونه آنها را تفسیر نتایج COVID-19 آنتی بادی آزمایش که نه تایید شده توسط دولت به عنوان تنظیم کننده تولید کنندگان آب گرفتگی بازار ایالات متحده با استفاده از آزمون که به طور گسترده ای متفاوت است در دقت و صحت.

سازمان غذا و داروی ساخته شده با عجله به بازار ممکن است اجازه می دهد COVID-19 آزمایش پادتن تولید کنندگان به خود اعتبار محصولات خود را بدون ارسال داده ها به رگولاتور.

در میان انتقاد از سیاست که FDA البته تغییر در اوایل ممکن است. با استناد به unnamed "بازیگران بی پروا" بازاریابی جعلی آزمون آژانس گفت: تولید کنندگان باید به دیدار جدید دقت استانداردها و ارائه مدرک تست کیفیت.

که در آن نقطه FDA داده بود به اورژانس با استفاده از تصویب به 12 از بیش از 200 آزمایش پادتن تولید کنندگان. FDA در حال همکاری با دیگر ادارات به منظور بررسی عملکرد آنتی بادی آزمایش. نتایج جستجو ساخته شده است نه عمومی.اما حتی اگر تست آنتی بادی می شود دقیق تر با FDA دستورالعمل جدید کارشناسان هنوز نمی تواند تایید حضور آنتی بادی معنی ایمنی نسبت به ویروس.

بعد 100 روز: چگونه coronavirus را به ادامه زندگی خود را تغییر دهید

10 درس مهم: آن را به عنوان بازدید 100K مرگ است که به ما آموخته است که هر چیزی ؟

4. آیا ممکن است درمان یا پیشگیری شود.

به عنوان کارشناسان نژاد برای پیدا کردن یک درمان برای COVID-19 تجربی مواد مخدر remdesivir نشان دادن برخی وعده. داده ها از یک مطالعه جهانی منتشر شد در پایان مارس یافت نفر به دارو بهبود سریع تر می شود و ممکن است کمتر احتمال دارد به مرگ است.

مطالعه انجام شده توسط ایالات متحده موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی در بر داشت بيمارانی که remdesivir تا به حال 31 درصد زمان بهبودی سریع تر از کسانی که دارونما دریافت کردند.

Remdesivir تجربی داروی ضد ویروسی از آمریکا بیوتکنولوژی شرکت Gilead Sciences. این در اصل آزمایش به عنوان یک درمان برای بیماری ابولا و دیگر coronaviruses از جمله سارس است و در حال حاضر در حال آزمایش به عنوان یک امکان COVID-19 درمان است.

بسیاری از دانشمندان احتیاط در برابر نقشه کشی هر گونه نتیجه گیری در مورد remdesivir و می گویند دیگر مطالعات اخیر هیچ بالینی مزایای به مواد مخدر است.

نقاهت پلاسما و تنظیم کننده سیستم ایمنی مانند توکلیزوماب داده شده به بیماران مبتلا به COVID-19 در آزمایش های بالینی اما remdesivir تنها درمان است که نشان داده شده است که حتی یک پتانسیل در اثر این بیماری است.

مغلوب ساختن پیشی جستن را تایید کرد به خبرنگاران مارس 18 که او تا به حال شده است در نظر گرفتن ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین روزانه برای هفته گذشته و در نیم; اما شده است وجود دارد هیچ جامد شواهدی از اثربخشی دارو. در واقع پزشکان احتیاط در مقابل با استفاده از هیدروکسی کلروکین در خارج از آن هدف در نظر گرفته شده و یا در آزمایش های بالینی به عنوان لیست طولانی از عوارض جانبی می تواند مضر باشد.

5. شما می توانید reinfected?

نگرانی برای عفونت مجدد در ابتدا مطرح شده و پس از گزارش از کره جنوبی که برخی از مردم در حال تبدیل شدن reinfected با SARS-CoV-2 ویروس است که باعث COVID-19.

این کشور مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گزارش شده بیش از 300 گونه موارد است. کره جنوبی دارای یکی از گسترده ترین جهان COVID-19 تست برنامه های پس از آن داده ها در نظر گرفته شده است ،

پژوهشگران کره جنوبی در حال حاضر به اعتقاد آنها از دیدن مثبت کاذب است که در آن تست های شناسایی شده, پیر ذرات ویروس در بیماران دیگر باعث بیماری رویترز گزارش داد.

آن هنوز شناخته شده نیست که آیا داشتن تا به حال COVID-19 می دهد در دراز مدت ایمنی نسبت به ویروس اما فوری عفونت مجدد در حال حاضر کمتر از یک نگرانی است.

جدول زمانی: چهار ماه در: نگاهی به چگونگی COVID-19 باز شدن در آمریکا

از دست دادن رودا: شیکاگو خانواده در تلاش برای غمگین مادر و دوستان گرفته شده توسط ویروس

6. آن را امن برای بازگشایی این کشور ؟

به عنوان متحده به تدریج بازگشایی سوال این است که بافندگی در هفته های آینده این است که آیا افزایش ساکن تحرک منجر به افزایش جدید کروناویروس موارد است.

تگزاس می تواند یک گفتن در مورد. دولت تبدیل به یکی از اولین به اقدامات تهاجمی اجازه می دهد رستوران ها و خرده فروشان به بازگشایی محدود به مشتری ممکن است ظرفیت 1. در مه 14, تگزاس, گزارش بالاترین تک روز افزایش موارد جدید با 1,448 با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز داده داشبورد.

Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماریهای عفونی هشدار داد, مارس 12 در یک کمیته مجلس سنا شنوایی که بازگشایی این کشور در میان coronavirus همه گیر ممکن است منجر به "برخی از درد و رنج و مرگ است."

اما کارشناسان می گویند بعید است خواهیم دید که افزایش موارد در چند هفته آینده به عنوان متحده بازگشایی برای تابستان. مقامات می گویند ما بیشتر احتمال دارد برای دیدن که موج در اواخر تابستان یا در پاییز به دلیل coronavirus جوجه کشی دهانه از حدود پنج روز به 11 روز.

7. آمریکا چه خواهد بود و نیروهای coronavirus?

حتی به عنوان متحده بازگشایی مقامات هشدار می دهند که زندگی ساکنان نخواهد بود که آنها آن را می دانستند.

در عوض آنها باید انتظار یک "طبیعی" که در آن استادیوم ورزشی خالی باقی می ماند و پارک های ملی ارائه محدود خدمات برای بازدید کنندگان خود را.

اداره امنیت حمل و نقل اعلام کرد تغییرات به آن فرآیند غربالگری شامل اجتماعی فاصله اقدامات آرام حمل مایع مورد نیاز و شبانه روزی با تصویب قوانین و مقررات.

رستوران ها مجبور شدند به فکر می کنم خلاقانه به آنها بازگشایی شد. برخی از آنها اجازه می دهد مشتریان به خارج از نشستن بر عرشه یا پاسیو در 50 درصد اشغال. شهرستانها در فلوریدا و نوادا و مین به طور موقت بسته شده و خیابان های خود را اجازه می دهد تا شام برای خوردن به راحتی و با خیال راحت در خیابان.

یک رستوران در Ocean City, مریلند, ایجاد جداول خاص با اندازه لوله های داخلی برای نگه داشتن همه مشتریان حداقل 6 فوت از هم جدا.

"آن را مانند یک سپر قایق, اما آن را در واقع یک جدول" صاحب شان هارمون گفت. .

8. چه خواهد شد مراقبت های بهداشتی مانند نگاه?

مراقبت های بهداشتی چشم انداز به شدت تغییر پس از همه گیر وارد, ایالات متحده است.

پزشکان بازسازی اتاق انتظار اتاق و در حال حاضر خوش آمد می گوید بیمارانی که به اندازه کافی جسورانه به نگه داشتن به طور منظم بازدیدکننده داشته است با پوشیدن ماسک. بیمارستان ها کاهش اعمال جراحی الکتیو محدود بازدید کننده و درهم برای حفاظت کارگران است. آزمایشات و معاینات سالانه شده است به تعویق افتاد و یا تبدیل به مجازی بازدیدکننده داشته است.

اقدامات موثر ترین راه آمریکایی ها دسترسی به مراقبت های اولیه بهداشتی در حال انتظار برای آخرین. بدون واکسن نمی رود حتی خوش بینانه تا مدتی در سال آینده – خطر انتقال ویروس است که باعث COVID-19 همچنان بالا است.

نکاتی برای به حداقل رساندن خطر: ترک خود coronavirus انزوا? فکر می کنم در مورد این 3 چیز اول

پس چه خواهد شد و آینده پزشکی به عنوان ایالات متحده سازگار به همه گیر چشم انداز? انتظار بیشتر از راه دور, دکتر, بازديد شکننده مراقبت در بیمارستان در مناطق روستایی و افزایش آمادگی.

"برای ما صحبت کردیم در مورد وعده پزشکی از راه دور و فرصت خود گفت:" علامت گذاری هولمز استاد در دانشگاه کارولینای شمالی Gillings مدرسه جهانی بهداشت عمومی. "اما آنچه در دو ماه گذشته به ما نشان داده است که آن را واقعا می تواند یک بازی-changer."

9. چگونه این بیماری همه گیر را تحت تاثیر قرار 2020 انتخابات ؟

انتخابات هنوز در حال سراسر کشور برگزار می شود و حتی به عنوان خطر عفونت بافندگی بر سر رای دهندگان.

ویسکانسین دیوان عالی کشور لغو دولت stay-در-خانه سفارشات و مارس اولیه از سر گرفت; برخی از رای دهندگان ایستاده در خط برای ساعت ها در میان یک بیماری همه گیر. هزاران نفر از رای غیابی یا نیست ارسال و یا به پایان رسید تا از دست در ایمیل و دیگران بودند بازگشت خیلی دیر محسوب می شود.

پنج متحده اجازه می دهد رای دهندگان به پای صندوق های رأی رفتند از خانه در همه انتخابات: کلرادو, هاوایی, اورگان و واشنگتن و ایالت یوتا است. این کشورها ارسال ثبت نام رای دهندگان رای گیری حداقل هفت روز قبل از انتخابات به پر کردن آن را در راحتی خود و رای دهندگان یا ایمیل آن را به عقب و یا رها کردن آن در هر مرکز که نزدیک به آنها را.

در حالی که رای گیری در صفحه اصلی سیستم ممکن است کارآمد تر به طور کلی هزینه های راه اندازی از اجرای آن می تواند قابل توجه باشد. اما کارشناسان می گویند که آنها ممکن است ارزان تر در طول زمان به عنوان هزینه نظرسنجی کارگران بسیار پایین تر است.

و تا کنون متحده که با استفاده از رای گیری در صفحه اصلی دیده می شود افزایش مشارکت مردم است. در یک 2019 مطالعه یوتا 21 نفر از 29 استان ها انجام انتخابات از طریق پست. میزان مشارکت در این انتخابات 2016 شد 8.7 امتیاز بالاتر در این شهرستان است که اجرا رای در خانه از کسانی که تا به حال نمی.

مغلوب ساختن پیشی جستن بارها توییتی مخالفت خود را با چنین برنامه – و فقط این هفته را تهدید به قطع بودجه فدرال به دو ایالت میشیگان و نوادا – بیش از ایمیل های رای گیری. تهمت و دیگر جمهوری خواهان استدلال کرده اند که رای-در-خانه سیستم دارای "پتانسیل فوق العاده ای برای تقلب انتخابات."

اما حمایت از گروه هایی مانند ملی رای دادن در صفحه اصلی موسسه و Brennan Center for Justice به شدت اختلاف چنین ادعا می کند.

10. چگونه این بیماری همه گیر را تحت تاثیر قرار 2020 سرشماری?

قبل از شیوع اداره آمار ایالات متحده در حال برنامه ریزی برای استخدام به عنوان بسیاری از 500,000 کارگران به دست کشیدن بر روی درب و خانواده ها که نمی, پاسخ برای پاسخ به این نظر سنجی.

در حالی که کسانی که استخدام کوشش ها آنلاین آژانس مجبور شد به حالت تعلیق در زمینه عملیات در ماه مارس و تنها به تازگی دوباره شروع این عملیات در مراحل. به عنوان از آوریل 18 تعداد انگشت شماری از منطقه سرشماری دفاتر ساخته شده.

مقامات آژانس ادامه داد: به اصرار مردم برای پاسخ به سرشماری آنلاین توسط ایمیل یا تلفن. دعوت به پاسخ آغاز ورود خانواده ها در هفته گذشته.

"ما می دانیم که بسیاری از مردم در برنامه برای دسترسی به سرشماری سال 2020 از طریق دیگر پاسخ حالت مانند تلفن و یا کاغذ است به همین دلیل 2020 سرشماری چنین زیرک طراحی" آژانس در بیانیه ای گفت.

برنامه ای برای سراسر کشور شمارش شده است در جریان سال است. جمعیت بررسی کلید apportioning کنگره مناطق و تعیین توزیع میلیاردها دلار در بودجه فدرال برای مدارس زیرساخت ها و سیستم های بهداشتی.

کمک: دبورا Barfield بری الیزابت Weise, ویلیام Cummings, Kevin McCoy, دیوید هیت جوئل شانون, لورنزو ریس و دویل برنج, ایالات متحده آمریکا امروز و پاتریشیا McKnight, Milwaukee Journal Sentinel. دنبال Adrianna رودریگز در توییتر: @AdriannaUSAT.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب