Sneakerheads خوش بینانه در مورد فروش پست-مستند

پرستاران نقش مهمی در ارتقای سلامت, پیشگیری از بیماری, درمان و مراقبت است. Pixabay توسط LT. LALITA THAMBI پرستا

توسط ABDOOSNEWS در 4 خرداد 1399
Nurse
پرستاران نقش مهمی در ارتقای سلامت, پیشگیری از بیماری, درمان و مراقبت است. Pixabay

توسط LT. LALITA THAMBI

پرستاران مانند اکسل از یک چرخ به نگه داشتن آن در محل. نگاهی به دور اکسل و همه چیز را از هم جدا می افتد. پرستاران نقش مهمی در ارتقای سلامت, پیشگیری از بیماری, درمان و مراقبت هستند و قهرمانان در خط مقدم در حال انجام COVID-19 بحران است.

برای 18 سال گذشته این رتبه بندی است پرستاران به عنوان شماره 1 حرفه ای زمانی که می آید به صداقت و اخلاق در گالوپ سالانه نظرسنجی پس از پرستاران برگزار شد به احترام برای تقریبا دو دهه است. اما در این سال, پرستاران رفته بالا و فراتر از آنچه مردم در سراسر جهان تصور آنها انجام دهد.

در طول چند روز گذشته و سال من شاهد قابل توجه سطح مراقبت های پرستاری آشکار شدن باور نکردنی نمایش حرفه ای وحدت و یک حس شگفت انگیز از تعهد و فداکاری از همه کسانی که در حال مبارزه با کروناویروس/COVID-19 همه گیر از خط مقدم.

پرستاران به خدمت در خط مقدم جنگ علیه کرونا ویروس در حال دادن تمام خود را به مراقبت از COVID-19 بيمار با وجود جسمی و روانی و عاطفی تلفات. هرگز ما تجربه جهانی بهداشت بحران این قدر. در طول این نا معلوم و نامشخص زمان خود سخت کار می درخشد به عنوان یک فانوس دریایی از امید است. بسیاری از پرستاران در سراسر جهان کار کرده اند روز و شب برای محافظت از ما را از ویروس مرگبار, حتی در هزینه از سلامت خود را.

به عنوان یک بالین پرستار ICU, هنگامی که شما اضافه کردن تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) کل روال تغییرات. آن داغ است. آن سخت است برای بحث. عینک خود را مه تا زمانی که شما یک ماسک. شما در حال حرکتی به دیگران در خارج از اتاق در یک نوع از وحشتناک بازی باکلمات (به) آنچه شما نیاز دارید. شما باید خوشه مراقبت از خود را. شما نگرانی در مورد هر مرحله شما را و همه چیز را در داخل و خارج از اتاق و شما دستهای خود را آنها خام است. شما به صورت بی خوابی و استرس با توجه به تمدید شیفت. شما زمان کمتری برای خانواده و یا شما به طور کامل از لمس ، در عین حال پرستاران همواره برای مراقبت وحشت زده و به شدت بیمار بیماران.

Nurse
پرستاران مانند اکسل از یک چرخ به نگه داشتن آن در محل. Pixabay

هر روز آنها را به کار آنها با قصد دادن بیماران بهترین مراقبت از آنها می تواند در جهت آنها را برای بازیابی از ویروس (و دیگر بیماری ها و بیماری ها). زمانی که بیماران مبتلا به رفتن در تخلیه درخشان ترین لبخند پنهان در پشت نقاب اما جرقه در چشم نشان می دهد که شادی یک پرستاران روشنگری قلب خود را با. حتی زمانی که بیماران مبتلا به مرگ با وجود پرستاران تلاش آنها باید روند یک سونامی از احساسات از جمله غم و اندوه است.

در حالی که این وضعیت همچنان در حال تغییر و تکامل هر روز من می خواهم پیشنهاد زیر را به مراقبت گرفته شود همه ما پرستار رهبران پرستاری و سازمان از طریق COVID 19 بیماری همه گیر.

نمایش قدرت در رهبری: در حال حاضر بیش از همیشه پرستار رهبران نیاز به حضور و همکاری و کار با هم به عنوان یک تیم. کار تیمی کلید است. تصمیم گیری چرخه سریع از منابع آماده سازی و برنامه ریزی های لازم برای بهبود روند تغییرات و بیشتر. اجرایی پرستار رهبران در حال حاضر در تمام سیستم گسترده ای اجرایی تلفن جلسات و حادثه دستور جلسات تکمیل شده با موارد اقدام و تحویل. ساخت یک کنترل عفونت تیم همراه با پرستاری رهبران است که گفته می شود یک سیستم موثر در بالا بردن کنترل عفونت مشخصات و تغییر تمرین در رشته های بالینی به خصوص در چنین بحران بهداشتی.

برقراری ارتباط اطلاعات به موقع و دقیق به پرستاری مراقبان: برقراری ارتباط در زمان واقعی و با شفافیت است امن ترین راه برای مدیریت این وضعیت است. با چالش های جدید در حال ظهور لحظه به لحظه آن است که به ویژه مهم است که پرستاری مراقبان آگاه از مراحل و اقدامات که توسط خود تیم رهبری برای درمان مسائل و حفظ ایمنی خود و بیماران خود را. در Fortis یادبود موسسه تحقیقات همه ما COVID-19 پیام مناسب در تراز وسط قرار دارد با ما چهار مراقبت اولویت: برای مراقبت از بیماران, مراقبت از مراقبان مراقبت برای سازمان و مراقبت از جامعه است.

Nurses
پرستاران را تضمین توده سلامتی و راحتی خود را در این زمان دشوار است. Pixabay

اطمینان پرستاری مراقبان ایمنی: در زمان هایی از این پرستار رهبران باید به طور فعال همکاری با رهبران از بخش های دیگر برای رویکرد چند رشته ای نسبت به نتیجه بهتر و همچنین ارتباط و هماهنگی با دولت و مقامات محلی است. در Fortis یادبود موسسه تحقیقات ما به طور مستمر به روز رسانی ما PPE دستورالعمل. به وضوح و دقیقا انتقال در نظر گرفته شده مراقب رفتارهای ایمن: با هدف قرار گرفتن در معرض محدود به COVID-19 مناسب مراقب رفتارهای ایمنی باید بررسی روزانه که شامل اجتماعی فاصله مناسب عطسه و سرفه آداب و غیره.

یکی دیگر از توصیه مهم برای رهبران است به طور فعال با استفاده از مدل سازی پیش بینی به آماده شدن برای چالش های آینده بنابراین شما و تیم خود را می توانید در ادامه به ارائه بیماران مبتلا به امن و با کیفیت بالا و مراقبت از آنها سزاوار است. در حال حاضر زمان برای اقدام-منتظر نیست.

رهبری ما تیم در حال برقراری ارتباط دور ساعت و آمد تا به عنوان یک تیم قوی برای مبارزه با COVID-19. آن آغاز شد و با برنامه ریزی دقیق برای اطمینان از ایمنی از پرستاران و تیم پزشکی از جمله covid و غیر covid مناطق. بسیاری از پرستاران تصمیم گرفتند به کار داوطلبانه در این بال. مهارت مخلوط شد در ذهن نگه داشته شود. آمادگی کلید و بهداشت و درمان نیاز به تبدیل خود را برای مقابله با شرایط شدید مانند این با آوردن در مورد زیربنایی و روند تغییرات مانند قبل از برگزاری حوزه های تخصصی جداسازی واحدهای فشار منفی در زمینه ایجاد راهرو سبز به عنوان اندازه گیری ایمنی در دسترس بودن و استفاده کارآمد از نیروی انسانی و PPE مکرر, شستن دست ها به طور مرتب ضد عفونی سطوح با فشار دکمه در آسانسور, درب, دستگیره و دستگیره های مکرر, مسخره, آموزش, بیمار, مدیریت جریان دریل و غیره. در FMRI ما نیز تشویق پزشکی از راه دور و یا مجازی بازديد زمانی که ممکن است.

تا به تاریخ و مکرر ارتباطی به پرستاری مراقبان توسط پرستار رهبران به ارمغان می آورد مراقبان با هم تشویق می کند اعتماد به نفس کمک می کند تا روشن شدن هر گونه سردرگمی تضمین کیفیت مراقبت ايمن همچنان ادامه دارد و نشان می دهد حمایت مداوم و قدردانی.

در بستری تنظیم استراتژی دیگر ما در حال اجرا است و مراقبت های بسته بندی که در نظر گرفته شده است به منظور محدود کردن تعداد دفعات پرستاران و دستیاران پرستاری مراقبت مدیران و سرپرستان دیگر وارد اتاق بیمار. وظایف متعدد در حال تکمیل با یک مراقب مراجعه به اتاق. مراقبت از مدیران نیز به تماس به بیماران از خارج بیمار اتاق در حال توسعه بیشتر از یک ارتباط تلفنی با بیماران آنها بررسی تخلیه دستورالعمل از طریق تلفن, ایمیل نظارتی مدارک به بیمار و بیشتر. با این روش کارآمد تر به مراقبت از FMRI است نیز دیدن بازده اضافه شده به مراقبت از تحویل و تخلیه فرآیندهای همچنین به عنوان کاهش در طول مدت اقامت.

امروز ما سپاسگزار تر از همیشه به همه ما پرستاران به عنوان آنها کار دور ساعت با قرار دادن خود در معرض خطر به مبارزه با نابسامانی های این بیماری همه گیر. با که در ذهن این پرستاران در هفته من فقط رفتن به می گویند "مبارک پرستاران هفته" به پرستاران جای من پیوستن به دست با ما FMRI تیم به اکو که.

* شما قوی هستند

* شما شگفت انگیز هستند

* شما ضروری

* شما در نقش مدل های

* با تشکر از شما!

همچنین بخوانید: عید فطر جشن در میان Coronavirus متفاوت هستند

نگاه به آینده را برای ادامه ارائه امن, با کیفیت بالا مراقبت از بیمار با تیم ما از خط مقدم رزمندگان. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب