استخر پیش ساخته سوییم پلاس Swim Plus

اگر قصد جمع آوری استخر را دارید، ابتدا باید آن را با شامپوی معمولی شستشو دهید و پس از آب گرفتن کف و دیواره ی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اگر قصد جمع آوری استخر را دارید، ابتدا باید آن را با شامپوی معمولی شستشو دهید و پس از آب گرفتن کف و دیواره ی آن، از خشک شدن آن اطمینان حاصل کنید. اما اگر خودتان قصد انجام این کار را دارید بایستی پس از خارج کردن استخر پیش ساخته از جعبه و کارتن خود، پارچه یا بدنه برزنتی محصول را بر روی زمین پهن کنید، سپس ستونهایی که بهصورت فریمی طراحی شدهاند و قرار است به یکدیگر متصل شوند را از داخل بدنه رد کرده و به یکدیگر متصل کنید، اغلب این ستونها و میلهها از جنس آلومینیوم یا فایبرگلاس هستند، پس از آن میلههای عمودی که همان پایههای استخر هستند را به ستونهای افقی بالایی متصل کنید، پس از آن استخر پیش ساخته خود را سرپا کرده و قسمتهای پایینی بدنه برزنتی را به پایهها متصل کنید تا استحکام پایهها بهتر شده و در حالت اصلی خود قرار بگیرد، پس از این مرحله نصب بدنه اصلی استخر پیش ساخته شما به پایان میرسد. لولهای که در قسمت ورودی پمپ تصفیه آب متصل شده است را به دریچه خروجی استخر که اغلب پایینتر از دریچه ورودی قرارداد متصل کنید، و لولهای که به دریچه خروجی پمپ تصفیه آب متصل شده است را به دریچه ورودی آب استخر که اغلب در بالای بدنه استخر قرار دارد متصل کنید، سپس با استفاده از بست لولهها را محکم کنید تا آب نشتی ندهد، پس از آن اقدام به پرکردن آب استخر خود کنید، پس از پرشدن پمپ تصفیه آب را به برق متصل کنید و پمپ تصفیه کن خود را تست کنید که آب از آن عبور کند، پس از اطمینان از صحت پمپ باد نوبت میرسد بهقرار دادن نردبان محصول، پس از قراردادن نردبان روند نصب استخر پیش ساخته شما به پایان میرسد و میتوانید از محصول خود استفاده کنید.

برای نصب استخرهای روکار، نیازمند اجرای عملیات خاص و پیچیده ای نیستید و تنها باید ابعاد محل مورد نظر را اندازه گیری کرده و بعد اقدام به خرید استخر طبق متراژ فضای خود کنید. همانطور که پیش تر ذکر شد، از تا کردن استخر به صورت شکننده و از محل های حساس استخر بپرهیزید و چنانچه برای جابجایی این محصول را تا نمودید، هیچ گونه وسیله ای روی آن قرار ندهید. بدنه این محصول به گونهای ساختهشده که میتوانید آن را در هر فضای بازی نصب و یا به راحتی آن را جمعآوری کنید. استخرهای پیش ساخته در انواع بسیار مختلفی تولید شدهاند که بیشتر در اشکال هندسی دایرهای، مستطیلی، مربعی، بیضی و ششضلعی تولید میشوند که در ابتدا بایستی سلیقه خود را در این امر دخیل کنید و استخر پیش ساخته محبوب خود را در نظر داشته باشید، سپس با توجه به محل قرارگیری و محل نصب استخر، ابعاد استخر پیش ساخته خود را انتخاب کنید، اغلب افراد در یک نگاه کلی برای نصب استخرهای پیش ساخته زیرزمین خانه و حیاطخلوت و یا حیاط پشتی خانه خود را انتخاب میکنند، این دو محل یکی از بهترین محلها برای نصب استخرهای پیش ساخته است، اما بایستی در نظر داشته باشید که محل انتخاب شده بهمراتب بزرگتر از ابعاد استخر پیش ساخته شما باشد، همواره محل استقرار یک استخر پیش ساخته بایستی ابعادی بیش از یک متر تا دو متر از هر قسمت استخر پیش ساخته داشته باشد تا امکان استفاده و همچنین نصب آن فراهم باشد، پس در نظر بگیرید که قبل از خرید محل قرارگیری استخر پیش ساخته خود را در نظر بگیرید و سپس متناسب به آن استخر پیش ساخته را انتخاب کنید.

هرچقدر که قیمت این مواد افزایش یابد قیمت استخر نیز بیشتر خواهد شد؛ چرا که در رابطه مستقیمی با یکدیگر قرار دارند. در رابطه با انتخاب زمین برای نصب و راهاندازی استخر پیش ساخته بایستی در نظر داشته باشیم که آیا قصد دارید تا استخر پیش ساخته را بهصورت روکار نصب کنید یا توکار؟ در صورت راهاندازی بهصورت روکار نیز هیچ نیازی به گودبرداری نیست و چهبسا کار شما بسیار راحتتر خواهد بود. اما برای راهاندازی استخر بهصورت روکار بایستی عواملی را در نظر بگیرید که در طول استفاده استخر پیش ساخته شما دچار حادثه نشود و آسیبی نبیند. توجه شود جهت رگلاژ کف به هیچ وجه در یک نقطه و یا یک سمت، از سنگ و یا ارتفاع دهنده موضعی استفاده نشود تا باعث جدا شدن بخشهایی از کف استخر از روی بتن شود. هیچ کس نمی خواهد زمانی که کودکش در استخر شنا می کند پوست بدنش به خاطر کشیده شدن به سطح زبر و ساینده بتن زخمی شود. بعد از بتن ریزی استخر ، امکان اصلاح بسیار سخت خواهد بود . سطح صاف ژلكوت روی استخر فایبرگلاس كنترل آن را بسیار آسانتر می كند. صاف و هم سطح کنید.

این بدان معنی است که برای حفظ ظاهر جذاب خود ممکن است نیاز به صاف کردن مجدد داشته باشند. این سنگریزهها به خوبی فشرده نمیشوند و باید به صورت دستی آن را فشرده کنید. به طوریکه می توانید آن را به راحتی و با کمک DVD آموزش نصب در یک روز نصب کنید. گودبرداری، پر کردن فضای اطراف استخر با ماسه بادی، اجرای تاسیسات استخر و در نهایت پیاده سازی زیبا سازی ها از جمله کارهایی است که در اجرای استخرهای پیش ساخته توکار انجام می شود. چنانچه از استخر پیش ساخته طرح ساده به صورت توکار استفاده می کنید، ابتدا باید ابعاد آن را در نظر بگیرید و در ادامه حفاری را انجام دهید، ضمن اینکه مراحل زیر سازی قبل و پس از نصب نیز، نباید فراموش گردد. که از حجم بالایی برخوردارند این است که پمپ تصفیه آبی را برای تصفیه آب آن استفاده کرد چراکه استفاده مکرر افراد از آب میتواند موجب آلودگی آب استخر شود، در این مرحله پمپ تصفیه آب استخر را از داخل جعبه خارج کرده و در نزدیکی دریچههای ورودی و خروجی آب استخر پیش ساخته قرار دهید، لولههای پلاستیکی، فنری این پمپها را نیز خارج کرده و یک طرف آن را به دریچه ورودی پمپ و لوله دیگر را در قسمت خروجی پمپ تصفیه متصل کنید.  Th is was g᠎en᠎erated by G SA C᠎on te nt Gener at or DEMO!

آخرین مطالب