Coronavirus منجر به موج جدید فروش قایق در جنوب غربی فلوریدا

اندرو Wigdor فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 28, 2020با وجود بسیاری از اقتصاد

توسط ABDOOSNEWS در 7 مرداد 1399

با وجود بسیاری از اقتصاد هنوز درد و رنج فروشندگان قایق در حال سوارکاری coronavirus موج و بازده بالا و فروش در این تابستان.

در ابتدا پس از فرو بردن در شروع این بیماری همه گیر در سراسر کشور جدید فروش قایق مشخصی در ماه مه با 59 درصد افزایش از ماه آوریل و افزایش 9 درصد از پیش همه گیر سطح با توجه به داده ها از ملی دریایی انجمن تولید کنندگان به نمایندگی عمده فروشی حمل و نقل اعداد باشد.

این افزایش ممکن است منجر به بالاترین مجموع فروش هر یک ممکن است در یک دهه با توجه به داده ها.

ژوئن داده ها نشان می دهد این حرکت ادامه خواهد داد با قایقران موتور فروش به طور متوسط 28 درصد از پیش همه گیر سطوح. این نشان می دهد که تولید برداشت تا با فروشندگان قرار دادن سفارشات با توجه به بیانیه ای از انجمن با توجه به داده ها.

John-Michael Donahue ارتباطات مدیر با انجمن نسبت به بالا تعداد فروش به مشتریان فورا به دنبال اشکال از تفریح و سرگرمی.

پس از بسیاری از گزینه های دیگر حذف شدند در میان همه گیر او گفت که مردم تقاضاهای مصرانه برای وقت با عزیزان که امن است هیجان انگیز و اجازه می دهد تا آنها را به دنبال اجتماعی فاصله دستورالعمل.

"سنتی تعطیلات لغو شد," او گفت:. "وجود دارد هیچ ورزشی لیگ یا بچه های اردوهای تابستانی. مردم در حال تبدیل به قایقرانی به دلیل آن چیزی است که شما می توانید با خیال راحت و مسئولانه در حالی که منطبق با تمام اجتماعی فاصله مورد نیاز ... ما دیدن مردم بیشتر جذب شدن نسبت به آن به دلیل آن را به نگه داشتن خانواده خود را امن و سالم است.

"ما انتظار داریم که به دیدن این فروش ادامه خواهد داد و بیشتر و بیشتر مردم هجوم آوردند به فعالیت های تفریحی مانند قایقرانی به دلیل دنیای جدید ما در حال زندگی در," او اضافه شده است.

با راه: کارکنان بیشتر در جنوب غربی فلوریدا فروشگاه مواد غذایی مکان های تست مثبت برای coronavirus

جنوب غربی فلوریدا قایق نمایندگی شلوغ تابستان' در میان همه گیر

خانواده متعلق به فروشنده قایق ناپل قایق مارت تا به حال یک "مشغول تابستان" با توجه به همه گیر.

در حالی که کاهش به ارائه آمار و ارقام دقیق برای upticks فیلیپ آزبورن, معاون رئیس جمهور از ناپل قایق مارت گفت: این نمایندگی را به طور کلی سطح فعالیت شده است تا بیش از سال های قبل و دیده است "مشخص شده افزایش دهد."

"من فکر می کنم که قادر به صرف زمان با خانواده و عزیزان در آب است که قطعا کلید انگیزه عاملی که باعث افزایش," او گفت:. "من فکر می کنم این فرصت را در آب نشان دهنده آزادی است که مردم پیدا می کند و بسیاری از جاهای دیگر."

در کسب و کار اخبار: عدم قطعیت بافندگی برای بیکاران در جنوب غربی فلوریدا به عنوان $600 هفتگی سود منقضی

او همچنین به ذکر است که قایقرانی شده است یک راه عالی برای افراد به دور از همه از هرج و مرج و سردرگمی و عدم اطمینان ناشی از این بیماری همه گیر.

"وجود نقاط که در آن فقط شما و طبیعت و این یک فرصت عالی برای جدا از این مقدار قریب به اتفاق از محرک رسانه ها و اتصال است که همه ما با آن مواجه هستند بر اساس یک روزانه" او گفت:.

و این نه فقط علاقه مندان به قایقرانی که در حال خرید. آزبورن گفت: بخشی از افزایش فروش شده است افرادی که یا قایقرانی برای اولین بار و یا اولین بار در چندین سال.

در دیگر اخبار: SWFL خانه فروش سریع به تقاضا موج موجودی قطره در میان بیماری همه گیر کوروناویروس

"هنگامی که شما نگاه کنید در گزینه های برای تفریح و سرگرمی در حال حاضر آنها احتمالا نمی خواهید به نگاهی است که خانواده بزرگ سفر است که آنها در حال برنامه ریزی برای تابستان ... و برخی از مردمی که به طور سنتی در رفتن کشتی احتمالا صعود که ایده" او گفت:. "و به طوری که آنها به دنبال راه های دیگر برای از نو خلق کردن و انجام آن را در راه است که پشتیبانی از CDC دستورالعمل و اجازه می دهد آنها را به احساس امن است."

تام هانسن رئیس جمهور از صنایع دریایی نمایندگی قایق خانه دیدم خیلی از این فعالیت های مشابه به عنوان آزبورن با فروش در ابتدا به طور قابل توجهی کاهش و سپس خونتان از اواسط ماه آوریل از طریق زمان روز.

"ما شده است فوق العاده شلوغ," او گفت:. "ما قطعا تا به حال یک چشم انداز مثبت قابل توجهی در کسب و کار ما بیش از آنچه به طور معمول خواهد بود این زمان از سال است."

'اگر آن را دوباره اتفاق می افتد, ما در حال انجام': SWFL کسب و کار ترس دوم shutdown میان افزایش coronavirus موارد

او گفت که به طور معمول در ماه های مه و ژوئن فروش قایق در فصلی جنوب غربی فلوریدا منطقه آهسته اما که نمی رخ می دهد در این سال است.

او گفت که تعداد فروش برای قایق که دارای مکان های در شهر ناپل در کیپ کرال و بندر شارلوت در جایی در شمال 20 درصد بالاتر از مدت مشابه سال گذشته است.

مشتاق boater, هانسن نیز اشاره کرد که آبراه شده اند بسیار شلوغ با بسیاری از مردم در تلاش قایقرانی برای اولین بار در میان همه گیر.

در آوریل و مه "وقتی که همه چیز تعطیل شد," هانسن گفت: این آبراه به عنوان مشغول به عنوان آنها به طور معمول خواهد بود در تعطیلات.

موجودی نرخهای دلیل تقاضای بالا از boaters

به عنوان یک نتیجه از تمام خریداران جدید هانسن گفت: سطح موجودی هستند "احتمالا کمترین آنها تا کنون بوده است."

موجودی می تواند تبدیل به یک مسئله به عنوان نمایندگی مانند قایق خانه در حال فروش محصولات سریع.

او گفت: موجودی است که در حدود 20 تا 30 درصد کمتر از آن در سال گذشته بود.

"ما در حال تلاش برای به دست آوردن قایق," او گفت:. "به نگه داشتن آن رفتن ما باید قایق را به فروش برساند. آنچه من از دیدن در صحبت کردن با دیگر فروشندگان در این زمینه همه ما در حال تلاش برای به دست آوردن قایق."

او اظهار داشت که بسیاری از تولید کنندگان شد و تعطیل هفته در نزدیکی شروع این بیماری همه گیر قرار دادن آنها در شرایط دشوار بودن با بمباران سفارشات جدید درست پس از از دست دادن قابل توجهی در زمان تولید.

"من فکر می کنم علاقه خود ادامه خواهد داد اما از آن خواهد شد سخت به آن را انجام دهد زمانی که وجود دارد هیچ چیز برای ارائه به مشتریان," او گفت:.

رسیدن به اندرو Wigdor در awigdor@gannett.com و در توییتر @andrew_wigdor



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن