بشقاب پرنده ها روبرو می شوند: 'Blair Witch Project' مدیر برمی گردد به ریشه های جدید از فیلم 'Skyman'

چارلز Runnells فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 2:45 PM EDT Jul 21, 2020دن Myrick می خواستم به بازگشت به اصول

توسط ABDOOSNEWS در 31 تیر 1399

دن Myrick می خواستم به بازگشت به اصول است. سابق فورت مایرز, مدیر, که به معنای فرار بزرگ هالیوود تولید چیدن یک دستی دوربین فیلمبرداری و عکسبرداری در پرواز با یک محروم به پایین خدمه.

به عبارت دیگر: آن را انجام می دهند "جادوگر بلر" ،

"من نوعی فقط می خواستم به بازگشت به ریشه های من و انجام کاری ساده و containable," Myrick می گوید: "و چیزی است که من می تواند کنترل کند."

نتیجه این است که "Skyman," یک فیلم مستند در سبک فیلم در مورد مردی است که ادعا می کند او بازدید توسط یک بیگانه زمانی که او 10. در حال حاضر 30 سال بعد او بازگشت به کویر برای دیگری ممکن است برخورد با "skyman."

Myrick — بهترین و شناخته شده به عنوان دستیار کارگردان و نویسنده مشترک از سال 1998 ترسناک کلاسیک "پروژه جادوگر بلر" — اعتراف او مردد به بازگشت به faux-مستند یافت-فیلم فرمت ساخته شده است که او معروف است. اما در نهایت او تصمیم گرفت که بهترین راه برای این داستان.

"'جادوگر بلر,' عنوان خوش شانس من بود که با آن درگیر و تمام موفقیت آمد که از آن آمده با مقدار زیادی از چمدان می گوید:" Myrick که بزرگ شد در فورت مایرز منطقه اما در حال حاضر زندگی در سیاتل. "نگرانی من شد 'Skyman بودن نسبت به" جادوگر بلر " — که اجتناب ناپذیر است و به برخی از درجه — اما من نمی خواهم کسی فکر بود که من کپی کردن و یا تلاش برای بهره برداری.

"یک مستند فرمت فقط به من می دهد یک سطح از صمیمیت و من فکر می کنم حس اصالت که نرمال روایت نمی کند."

بررسی: بررسی کردن آنچه harper's bazaar uk, هالیوود گزارشگر نیویورک تایمز و بیشتر تا به حال به می گویند در مورد دن Myrick را UFO فیلم

با توجه به همه گیر Myrick نکرده اند قادر به انتشار "Skyman" در سینما و یا آن را به بسیاری از جشنواره های فیلم. اما هنوز هم در این فهرست برای چند رویدادها از جمله فلوریدا, جشنواره های فیلم کرم های ضد آفتاب و ساراسوتا جشنواره فیلم.

در ضمن او نشان داده شده است این فیلم در یک سری از ایالات متحده رانندگی در تئاتر و به تازگی منتشر شده آن برای پخش بر روی تقاضا. "Skyman" را می توانید اجاره و یا خریداری شده در آمازون نخست, آیتونز, VUDU و فاندانگو در حال حاضر.

تا کنون پاسخ بوده است که عمدتا مثبت است. این فیلم دارای 67 درصد امتیاز در گوجه فرنگی با, بررسی, از, نیویورک تایمز, harper's bazaar uk, هالیوود گزارشگر فیلم و ملت است.

نیویورک تایمز منتقد فیلم جینت Catsoulis توصیف "Skyman" به عنوان یک "تسخیر کرده و دست خارجی پرتره" و "همه بیش از حد واقعی معاینه از راه یک دوران کودکی حادثه می تواند آلوده کل زندگی است."

Myrick می گوید او را خوشحال در مورد واکنش مثبت به فیلم خود را — یک ایده که شده دم از قبل از "پروژه جادوگر بلر." به عنوان یک پیش نوجوانان Myrick داستان های جمع آوری شده از برخوردهای بشقاب پرنده ها و حتی فرار یک بشقاب پرنده کوچک باشگاه با دوستان خود را از فورت مایرز ،

"آن بوده است شنا کردن در اطراف در سر من برای مدتی" Myrick می گوید."من همیشه به حال یک شیفتگی با کل این نوع خرده فرهنگ با پاگنده کامپیوتر و فضانوردان باستانی و فلان چیز. و مسلما 'جادوگر بلر" مشتق شده است که از آن به عنوان به خوبی."

"Skyman" نیز با الهام از این کشور در حال انجام شیفتگی با اسرار تئوری های توطئه و افسانه مانند El Chupacabra و Loch Ness Monster. که خرده فرهنگ شده است تقویت شده به تازگی توسط رسانه های اجتماعی و تلویزیون نشان می دهد مانند "بیگانگان باستانی" و "اسرار حل نشده."

"زمان مناسب برای این فیلم می گوید:" بازیگر مایکل Selle که ستاره به عنوان بشقاب پرنده ها-وسواس کارل Merryweather در "Skyman." "وجود نوعی از حیات UFO مسائل است."

آنها حتی به ضرب گلوله در برخی از صحنه های واقعی بشقاب پرنده کنوانسیون در اورگان و Roswell, New Mexico. Selle خواهد ارتباط برقرار کردن با مردم در این کنوانسیون از جمله واقعی نویسنده مایکل Brein (co-نویسنده "جاده های عجیب و غریب: داستان سفر به ماوراء الطبیعه و فراتر از آن").

"این واقعا سرگرم کننده بود," Selle می گوید. "ما فقط می خواهم به راه رفتن در اطراف جشنواره و دن را یک دوربین. من فقط می خواهم به شخصیت و ما را فقط مرتب کردن بر اساس بازی در اطراف."

برای آماده شدن برای نقش خود به عنوان کارل Selle به عنوان خوانده شده بسیاری از کتاب ها و تماشا به عنوان بسیاری از فیلم های مستند به عنوان او می تواند در کامپیوتر و برخوردهای بشقاب پرنده ها. و او کشید و از او دوران کودکی خود را در حال رشد در یک شهر کوچک است.

در "Skyman," کارل وسواس او اتهام برخورد با یک بیگانه در صحرای کالیفرنیا. اما بسیاری از افراد از جمله خانواده خود را باور نمی کند داستان خود را در مورد یک مثلث به شکل بشقاب پرنده یک فرکانس پایین همهمه و بلند بودن که به او صحبت کرد و از طریق تله پاتی.

Selle می گوید او را درک شخصیت و احساس بودن یک خارجی است.

"من در یک شهر کوچک است و همیشه وجود دارد که در این شهر کوچک که کمی دمدمی و آویزان کردن در junkyard است و همیشه به دنبال چیزی" Selle می گوید. ""و من مرتب از احساس مانند یک کمی از یک خارجی به هر حال, بنابراین من می تواند به شیر که بسیار به راحتی."

بسیاری از "Skyman" به ضرب گلوله کشته شد در دره اپل, کالیفرنیا. Myrick کارگردانی این فیلم بلکه نقش شخصیت یک مدیر: داستانی فیلمساز تلاش برای گرفتن کارل داستان و بازگشت او به صحرا برای تولد 40.

Blair Witch Project: Q&A با مدیر دن Myrick در مورد ترسناک هالووین کلاسیک

و: فورت مایرز' دن Myrick در وحشت کلاسیک سالگرد 20th باشد چه بعدی

اگر چه "Skyman" نیست, فیلم ترسناک, Myrick می دانستم که وجود دارد خواهد بود مقایسه به "پروژه جادوگر بلر" — به خصوص در اواخر آن لرزان فیلم دوربین عکاسی در بیابان تاریکی. اما faux-مستند فرمت به نظر می رسید راه ایده آل برای گفتن داستان است.

"بسیاری از این حساب های بسیاری از این بشقاب پرنده ها در داستان به تصویر کشیده شده به عنوان نوعی از این گزارش های تحقیقی حق است؟" Myrick می گوید. "و من واقعا می خواستم به آن را از منظر experiencer."

Myrick می بیند "Skyman" به عنوان یک راز و یک شخصیت مطالعه از مستقیم فیلم علمی تخیلی.

"آیا این مرد به دنبال?" Myrick می گوید. "او آن را پیدا کنید ؟ او در حال رفتن به دریافت رستگاری در پایان روز با مادر خود و خانواده اش ؟

"که فقط راست تا توسعه شخصیت و داستان سرایی که من سعی کنید به آن را به هر گونه فیلم است که من انجام دهد."

Selle نقش کارل به عنوان شدید, عمیق متمرکز مردی که یک عمر صرف مطالعه و تحقیق در مورد کامپیوتر و در حال حاضر به نظر می رسد کمی از هماهنگی با بقیه جهان است.

"او همیشه راست بر روی لبه یک دیوانه دولت" Selle می گوید. "و بسیاری از این تجربیات است که این افراد باید آنها تغییر زندگی تجربه است.

"پس چرا ما انتظار داریم کسی که تا به حال این تجربه لزوما به عمل یا صحبت و مکالمات عادی با مردم ؟ این یک تجربه ذهن دمیدن. این تغییرات در زندگی خود را."

و در مورد شما تعجب: نه Myrick نداشته بیگانه روبرو می شوند از خود.

حداقل او نمی فکر می کنم ،

"من دیده ام برخی از چیزهایی که سوال برانگیز" او می گوید. "اما من یک نوع رویکرد علمی به چیزهایی که می خواهم."

سپس دوباره او اذعان می کند وجود دارد یک فرصت خوب زندگی بیگانه وجود دارد خارج وجود دارد در جایی.

"هنگامی که شما انجام محاسبات ریاضی — با توجه به وسعت جهان و ما جای کمی در آن شانس هستند که در برخی از نقطه در طول ما 14 میلیارد سال سابقه دارد و به خوبی می تواند شده اند و یا حیات هوشمند در خارج وجود دارد," او می گوید. "در حال حاضر که آیا آنها می آیند به ما بخشی از محله قابل بحث است اما درب باز ترک خورده که امکان."

اتصال با این خبرنگار: چارلز Runnells (Facebook), @charlesrunnells (توییتر) @crunnells1 (Instagram)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب