می تواند با امریکا گرد و غبار و تیرگی آسمان ما تعدیل طوفان?

یک بار دیگر در این هفته بسیار از شرق تگزاس نشستن در زیر غبار گرد و غبار است که سفر در سراسر اقیانوس اطلس از صح

توسط ABDOOSNEWS در 10 تیر 1399

یک بار دیگر در این هفته بسیار از شرق تگزاس نشستن در زیر غبار گرد و غبار است که سفر در سراسر اقیانوس اطلس از صحرای بزرگ. بر خلاف جمعه گذشته نمی توان آن را کاملا به عنوان شدید اما هر کسی که مبتلا به آلرژی یا آسم قطعا احساس اثر.

این زمان از سال و ماسه شناور در باد هوا هزاران مایل است که غیر معمول نیست. اما در این سال شده است برخی از قوی ترین plumes ما دیده می شود در دهه. وجود دارد ممکن است, اما, اندکی پوشش نقره ای: امریکا گرد و غبار نشانی از تمایل به مهار توسعه از طوفان در سراسر حوضه اقیانوس اطلس. این ممکن است خوب به درک دقیقا به همین دلیل است.

محیط زیست رسیده است که برای یک طوفان گرمسیری است گرم و آرام و مملو از رطوبت. چیزهایی مانند جیب عمیق گرم آب اقیانوس مخلوط با رطوبت در جو و عدم آشفته باد محض را به صورت کامل از مواد تشکیل دهنده.

این plumes از شن و ماسه که از صحرای بزرگ آفریقا مهار دو نفر از کسانی که مواد تشکیل دهنده. آنها جلوگیری از آفتاب, جلوگیری از اقیانوس دمای سطح از حرارت و سوخت رسانی طوفان در هسته خود. یک نگاه سریع در سطح دریا درجه حرارت را نشان می دهد که آنها هنوز کاملا گرم در سراسر قلب اقیانوس اطلس اما اخیر گرد و غبار کاهش یافته و آنها در مورد مدرک که مهم است توجه به آنها کمی بیش از یک درجه بالاتر از نرمال برای این زمان یک سال است.

در حالی که آنها قطعا رفتن تا دوباره دور دیگری از مه آینده در چند هفته دوباره کمک به نگه داشتن آن در دماهای پایین کمی قبل از قلب طوفان فصل گرم.

دیگر مستقیم بازدارنده به طوفان توسعه و خشک گرد و غبار به ارمغان می آورد. می توان آن را بسیار دشوار است برای هر طوفان به فرم در داخل و اطراف مناطق تحت پوشش در گرد و غبار است و قطعا شامل طوفان است.

متاسفانه این معنا نیست که ما می بینیم کمتر طوفان این سال است. دانشمندان هنوز پیش بینی سال پر مشغله در اقیانوس اطلس, اما هر کمی کمک می کند. و در حالی که گرد و غبار ممکن است لذت بخش که در آن نشسته است بیش از یک مرطوب هوستون بیشتر در اقیانوس اطلس چیز خوبی است وقتی که می آید به طوفان است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب