که خواستار تعادل بین حفاظت در برابر COVID-19 و به حداقل رساندن اجتماعی, آسیب های اقتصادی

World سازمان بهداشت (WHO) در خواست یک تعادل ظریف بین حفاظت در برابر COVID-19 و به حداقل رساندن اجتماعی, آسیب ه

توسط ABDOOSNEWS در 3 تیر 1399

World سازمان بهداشت (WHO) در خواست یک تعادل ظریف بین حفاظت در برابر COVID-19 و به حداقل رساندن اجتماعی, آسیب های اقتصادی به وسيله آن به عنوان جهانی روزانه موارد جدید را نگه می دارد هدف قرار دادن رکورد جدید.

"این یک انتخاب بین زندگی و معیشت. کشورها می تواند هر دو را انجام" ادعا کرد که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus که همه کشورهای در حال مواجهه با یک "تعادل ظریف بین حفاظت از مردم خود را در حالی که به حداقل رساندن اقتصادی و اجتماعی آسیب های" شین هوا اخبار آژانس گزارش شده است.

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

آخرین شماره از که نشان می دهد که بیش از 183,000 موارد جدید COVID-19 شد به گزارش روز یکشنبه بود که به راحتی در یک روز تا کنون. در سراسر جهان بیش از 8.8 میلیون نفر در حال حاضر گزارش شده است که بیش از 465,000 مردم از دست داده اند زندگی خود را.

WHO urges balance between protection against COVID-19
"این یک انتخاب بین زندگی و معیشت. کشورها می تواند هر دو را انجام" ادعا کرد که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus. Wikimedia Commons

با توجه به این که رئیس و برخی از کشورهای در حال ادامه برای دیدن یک افزایش سریع در موارد و مرگ و میر در حالی که برخی دیگر آن را با موفقیت سرکوب انتقال در حال حاضر شاهد یک شکوفایی در مورد آنها به عنوان بازگشایی جوامع و اقتصاد.

او کشور خواست مراقب باشید و خلاق در پیدا کردن راه حل هایی که مردم را قادر می سازد برای ایمن ماندن در حالی که با زندگی خود و به پایین بر اساسی بهداشت عمومی اقدامات است که شناخته شده است به کار از جمله پیدا کردن و تست موارد مشکوک جداسازی و مراقبت از بیمار ردیابی و quarantining مخاطبین و حفاظت از سلامت کارگران است.

او همچنین خواست هر فردی را به اتخاذ اقدامات برای محافظت از خود و دیگران مانند حفظ فاصله فیزیکی تمیز کردن دست ها و پوشیدن ماسک که در آن مناسب است.

همچنین بخوانید: نگرانی های حریم خصوصی جرقه با توجه به تکنولوژی ردیابی ویروس

WHO urges balance between protection against COVID-19
آخرین شماره از که نشان می دهد که بیش از 183,000 موارد جدید COVID-19. ویکیمدیا مشترک

این که رئیس همچنین صحبت در مورد پتانسیل استروئید دگزامتازون در درمان COVID-19 گفت: "اگر چه این داده ها هنوز هم مقدماتی اخیر پیدا کردن که استروئید دگزامتازون است صرفه جویی در زندگی بالقوه برای بدحال COVID-19 بيمار به ما بسیار مورد نیاز به دلیل جشن می گیرند."

اما او تصریح کرد که باید آن را تنها استفاده می شود برای بیماران مبتلا شدید یا بیماری بحرانی و تحت نظارت بالينی.

با توجه به که به عنوان 3:50 pm CEST (1750 به وقت تهران) در COVID-19 همه گیر تا به حال آلوده 8,860,331 مردم در سراسر جهان باعث مرگ و میر 465,740. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن