Ashtottaram 6: OṀ PUṆYABHŨMYAI NAMAH

توسط دکتر Devakinanda Pasupuletiهیچ معادل کلمه به puṇyam در انگلیسی دیگر از 'گناه' به صورت pāpam. در هند هر کس

توسط ABDOOSNEWS در 22 تیر 1399

توسط دکتر Devakinanda Pasupuleti

هیچ معادل کلمه به puṇyam در انگلیسی دیگر از 'گناه' به صورت pāpam. در هند هر کس می داند چه puṇyam معنی. باستانی ما بزرگ seers قرار می گیرد مقدار زیادی از تاکید بر تمرین dhārmic اعمال که در نتیجه puṇyam.

Ashtottaram 6

6) OṀ PUṆYABHŨMYAI NAMAH:

OṀ (اوم) – PU-ṆYA-BHOO-MYAI– NA-MA-HA

(Puṇyam: "میوه از هر گونه خوب یا شایسته عمل", "که تصفیه")

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

کلمات puṇyam و pāpam معمولا استفاده می شود در Cscriptures. حتی Ṛigveda اشاره آنها. Puṇyam اشاره به میوه خوب یا شایسته عمل است. به عبارت دیگر در نظر گرفته شده معادل آن عبارتند از: دارما 'shreyās, sukṛutas, و vṛusa. Pāpam می توان ترجمه به عنوان "گناه" در انگلیسی. Puṇyam می دهد یک فرد شادی هر دو در اینجا و آخرت. رایج ترین تعریف از puṇyam است که باعث می شود شادی را به دیگران کاهش مشکلات و مشکلات. دارما Shāstrās و Puraṇās به شرح مفصلی از puṇyam و pāpam برای راهنمایی و هدایت مردم به طور کلی. ما در متون باستانی ṛishis بسیار روشن در مورد آنچه اقدامات نتیجه در pāpam یا puṇyam.

The words puṇyam and pāpam are commonly used in the Hindu scriptures.
Pāpam می توان ترجمه به عنوان "گناه" در انگلیسی. Pixabay

"که عمل خوب است که ما تبدیل به خالص و پاک" –"Ena punātī itipuṇyam" است — آموزش در وداها و اوپانیشادها. هر عمل خوب شما را به خاطر بشریت و برای رفاه مردم نتیجه puṇyam. Ṛishis تاکید کرد اعمال خوب و عدم خشونت که هر دو نتایج در puṇyam. آنها همچنین موعظه در مورد واجد شرایط بودن برای رسیدن به بالاتر جهان برای لذت بردن از میوه از اعمال خوب است. در همان زمان Rishis هشدار داد در برابر بد اعمال است که در نتیجه روح ما شکنجه در عالم اموات در راه های بسیاری برای تحمیل درد و ترس است. هندوها در حال تدریس به صالح و به دنبال دارما. جدا از اقدامات خوب ودیک seers و عقل از سر فرزانگان ما را تشویق به انجام homams (آتش آیین), yajṇās و yāgās (Vedic قربانی مراسم) برای تحقق خواسته های ما به دست آوردن ثروت و داشتن فرزند و....

همچنین بخوانید: پیری توده عضلانی و سلامتی شما

بسیاری از swamis تجارت یوگی, sādhus و ācharyās باید راه می رفت ما سرزمین مقدس زندگی می کردند و زندگی خود را به عنوان یک مثال برای ما. مانند بسیاری از سری Śhankarāchārya, Ramānujāchārya, Madhvāchārya, Vallabhāchārya, و Nimbarkāchārya, باید ترمیم و شادابی ما Sanātana دارما هنگامی که در مواجهه با تهدیدات خارجی مانند نیروهای مهاجم و ظهور ادیان دیگر.

ما puṇyabhoomi ما چند puṇyakṣhetrās (piligrimage معابد) مانند كاشي, Rame'swaram, Prayāga, تیروملا, Sriśailam, Badarīnāth; و Kedāranāth به نام چند. فقط با دیدن آنها روح ما طنین انداز خواهد شد با صلح و آرامش.

سرزمینی که در آن برکت است که ما با کتاب مقدس و معابد و روشن rishis به تواند ما را نسبت به خوب و شایسته کردار است "Puṇya Bhūmi".



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن