ازدواج شیوا و پارواتی: یاد داستان

یکs به فصل عروسی است بر ما اجازه می دانم بیشتر در مورد یاد ازدواج و صفوف از لرد شیوا و پارواتی.شیوا و پارواتیآ

توسط ABDOOSNEWS در 21 تیر 1399

یکs به فصل عروسی است بر ما اجازه می دانم بیشتر در مورد یاد ازدواج و صفوف از لرد شیوا و پارواتی.

شیوا و پارواتی

آن است که معمولا گفت که اگر شیوا روح است پس پارواتی است کندالینی استراحت در بدن است.

شیوا رفت و به عزاداری و انزوا پس از همسر اول خود الهه ساتی چپ بدن او. شیوا از دست رفته خود را بشدت شد و غافل از این واقعیت است که او تا به حال بازگشت به پارواتی. متولد به خدا از هیمالیا یعنی Himavan و همسرش apsara منا پارواتی شد تناسخ در جسم تازه از ساتی. او آنقدر در مراقبه و عزاداری است که او آماده بود و نه حتی به نگاه پارواتی. این منجر به مداخله از خدمات Kamadeva خدا از عشق. Kamadeva موفق, سوراخ کردن بدن, شیوا قلب با پیکان عشق اما زندگی خود را از دست به شیوا خشم در حالی که بازی کوپید.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

پس از متقاعد دیگر خدایان به ازدواج پارواتی شیوا تصمیم به تست خود گذشتگی.

با توجه به مقاله ای در VedicFeed این Saptarishi (هفت عقل از سر فرزانگان) با نزدیک شدن پارواتی و تمسخر شیوا برای منصرف کردن او; اما پارواتی باقی مانده مصمم. سپس شیوا خودش را مبدل به عنوان یک زاهدانه بازدید پارواتی و بدنام شدن خود را در حضور او. به عنوان عصبانی پارواتی بود در مورد به ترک شیوا نشان داد شکل واقعی خود را به او و وعده داده شده به ازدواج او با خوشحالی با او عشق و ارادت.

The Marriage of Shiva and Parvati: An Iconic Tale
شیوا و پارواتی پوشیدن jatamakutas یا بالا سلطنتی تاج و زیور آلات خود را ارائه می دهند دست با کف دست باز کنید. Wikimedia Commons

این شیوا-پارواتی عروسی

در نزدیکی Triyuginarayan روستای شیوا و پارواتی موافقت به ازدواج با هر یک از دیگر در حالی که آنها در راه خود را برای دیدار با پارواتی پدر و مادر. ازدواج آنها شد solemnized در ماه Phalgun یک روز قبل از Amavasya. این روز به عنوان جشن ماها Shivratri هر سال است. خداوند براهما مرخص وظایف الهی کشیش در حالی که خدا ویشنو مسئول آماده سازی عروسی.

لرد شیوا است و پرستش هر دو Devtas (خدایان) و Danavas (شیاطین) و رفتار هر دو آنها را نسبتا و به همان اندازه. او دعوت و مجاز هر دو قبیله در مراسم ازدواج, نشان دادن خود را بی طرفانه رفتار. هر کس از شیاطین خزندگان جاذب حشرات به خدایان بودند از صمیم قلب و با خوشحالی استقبال در این مراسم است.

با توجه به مقاله ای در VedicFeed, Lord Shiva دعوت از Ganas برای مراسم ازدواج است. او همچنین دستور حکیم Narada به دعوت از همه خدایان عقل از سر فرزانگان و آسمانی اشخاص.

پس از دریافت دعوت نامه به صورت شیوا ازدواج هفت مادران- Brahmi, Maheshwari, Kaumari, Vaishnavi, Varahai, Aindri و Chamundیک لباس او را تا. سپس او انجام همه لازم Karmas برای ساکت کردن این سیاره است. در نهایت او ازدواج زیبا-صفوف اقدام به سمت در خانه.

شیوا اقدام با ازدواج او در صفوف منظم که شامل کرور خود را 'Ganas' و خدایان است. بسیاری از خدایان مانند ویشنو بودند سوار بر وسایل نقلیه خود را.

اول از همه شیوا فرستاده Narada به هیمالیا خانه به او اطلاع در مورد خود (ازدواج صفوف) ورود. هیمالیا ارسال پسرش Mainak به دریافت آنها را به عنوان هر یک مقاله در VedicFeed.

The Marriage of Shiva and Parvati: An Iconic Tale
پس از دریافت دعوت نامه به صورت شیوا ازدواج هفت مادران او را تا لباس پوشیدن. Pixabay

Maina و شیوا

زمانی که ازدواج صفوف آمدن Maina (شیوا را در قانون) جالب گفت: Narada در مورد تمایل خود را برای دیدن او مادر در قانون است. شیوا درک غرور است که تمایل خود را شامل و از این رو می خواستم برای تدریس یک درس است. او تمام ارسال های دیگر خدایان قبل از او ، به عنوان برنامه ریزی شده Maina اشتباه هر یک از آنها را به شیوا اما Narada بعد او اطلاع داد که آنها نه در قانون.

Maina فکر چگونه خوش تیپ او پسر در قانون باید اگر مسئولین خیلی خوش تیپ. با این شیوا وارد با Ganas. لباس خود را برای عروسی اش بود ببر-پوست برای لباس و یک مار گردنبند. او خاکستر آغشته بر او و خود را ژولیده مو در ورقه های سبز رنگ قفل! او نشسته در بالای Nandi گاو نر خود را vahana.

Maina افتاد ناخودآگاه به عنوان او در این نگاه وحشتناک دید. او کمک کرده بود به دست آوردن مجدد او آگاهی توسط maidservants. به عنوان به زودی به عنوان او به دست آورد آگاهی او شروع به گریه و لعن همه مسئول دخترش ازدواج با شیوا از جمله Narada این Saptarishis و حتی فرزندان خود.

او حتی اندرز پارواتی کرد و گفت: "آیا شما شدید توبه و طلب بخشایش برای به دست آوردن چنین وحشتناک شوهر مثل این (شیوا)?", همانطور که در یک مقاله در VedicFeed.

Maina تهدید همه که اگر این ازدواج صورت می گیرد و سپس از آن خواهد بود که آخرین روز زندگی خود را. بسیاری از مردم در تلاش برای متقاعد کردن و کنسول از جمله خداوند براهما و Narada.

با توجه به مقاله ای در VedicFeed خداوند ویشنو وارد شده و سعی در ساکت کردن خشم خود را با گفتن این که او در خشم شد و او را به عنوان او تا به حال نه دیده واقعی ظاهر شیوا که ارزانی نیایش. لرد ویشنو و Narada سپس او را بستود که در حال خوشحالی خود را نشان داد دلربا ترین زیبایی.

Maina بود در حال حاضر متقاعد شده و در آخرین شیوا وارد Mandap (تاج) که در آن مراسم ازدواج رفتن به محل. او و پارواتی بودند بسیار خوشحال برای دیدن هر یک از دیگر.

The Marriage of Shiva and Parvati: An Iconic Tale
Triyuginarayan معبد جایی که شیوا و پارواتی ازدواج کردم. Wikimedia Commons

پس از مراسم ازدواج بود, بیش, مریم گلی, مانوهر کمک هیمالیا در انجام مراسم Kanyadan میان این chantings ودائی مانتراها طبق یک مقاله در VedicFeed.

همچنین بخوانید: قند خون بالا را افزایش می دهد Covid-19 خطر مرگ: مطالعه

Triyuginarayan معبد

برخی از مردم می گویند که لرد ویشنو انجام Kanyadaan شیوا و پارواتی. دیگران می گویند که Triyuginarayan معبد تبدیل به محل سماوی ازدواج از لرد شیوا و الهه پارواتی طبق یک مقاله در VedicFeed.

این آتش مقدس روشن در آگنی Kund است گفت: به سوزاندن از آن پس و برکت برای سوزاندن تا ابد در مقابل معبد تا زمان به پایان می رسد.

همچنین گفته است که پروردگار شیوا ویشنو و برهما در زمان یک شیب در kunds نزدیکی به پاک کردن آنها را از هر گونه گناه و بعد از آن این نام Rudra Kund ویشنو Kund, و برهما Kund.

خداوند براهما نیز مشخص مقدس محل با برهما شیلا در مقابل معبد.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب