5 راهنمایی برای کمک به تمیز کردن خانه خود را در طول همه گیر

همه ما ترس فرایند تمیز کردن خانه ما. اما آن را بسیار مهم برای حفظ زندگی ما فضای تمیز و بهداشتی به ویژه هنگامی

توسط ABDOOSNEWS در 29 تیر 1399

همه ما ترس فرایند تمیز کردن خانه ما. اما آن را بسیار مهم برای حفظ زندگی ما فضای تمیز و بهداشتی به ویژه هنگامی که ما در حال مبارزه با یک بیماری همه گیر مانند Covid-19. Procrastinating باعث می شود کار سخت تر; چیزهایی است که می تواند پاک شده است در یک روز تبدیل به یک توده بزرگ در هفته.

Follow us on Instagram برای اقامت به روز شده در آخرین اخبار!!

در اینجا چند راهنمایی مفید به اشتراک گذاشته شده توسط این بهتر, صفحه اصلی, برای موفقیت در غلبه بر به تأخیر انداختن تمایلات و به مرتب کردن:

شروع با اتاق خواب

این صدا ممکن است مانند یک کار کوچک اما ساخت تخت خود را اولین چیزی که در صبح کمک می کند تا شما احساس می کنید سازماندهی و تازه فورا. نگه داشتن چیزهای خود را در بستر خود بسیار ناچیز است و اجازه نمی دهد به خوردن در اتاق خواب. شستن ملافه خود را حداقل یک بار در هفته (با پاک کننده ها) و تغییر بالش خود را هر شش ماه یا سه ماهه اگر شما آلرژی.

فراموش نکنید روز رختشویی

لباس های شسته شده است یکی از آن چیزهایی است که می تواند به سرعت به نوبه خود از یک شمع به روگرفت. اما مطمئن شوید که شما نمی شستن لباس های خود را تا زمانی که شما رسیدن به حداکثر ظرفیت ماشین لباسشویی – مهم این است که برای صرفه جویی در مصرف آب و انرژی در حالی که نگه داشتن خانه خود را تمیز.

سریع تمیز کردن قبل از خواب

این می تواند صرفه جویی در مقدار زیادی از تلاش در صبح است. شما خواهد شد شگفت زده برای دیدن که در آن طول می کشد به عنوان کمی تا 15 دقیقه به سرعت پاک کردن خاک قبل از شما آن روز است. شروع با بزرگترین وظیفه در دست گرفتن آن از راه. مطمئن شوید که عاری از چربی و گرد و خاک قبل از آن شب با شما تماس. این مهم است که آن را به عنوان اجازه نمی دهد که میکروب های به چرک که در آن مواد غذایی خود را ساکن!

Clean
این صدا ممکن است مانند یک کار کوچک اما ساخت تخت خود را اولین چیزی که در صبح کمک می کند تا شما احساس می کنید سازماندهی و تازه فورا. Pixabay

به جای آنها همه با هم در حفظ و خود را تمیز کردن وسایل اولیه نزدیک به جایی که شما آنها را استفاده کنید. بنابراین توالت تمیز کننده باید در حمام, آشپزخانه, تمیز کردن مقدمات نزدیک به سینک و لباسشویی و مواد شوینده در نزدیکی ماشین لباسشویی; به طوری که هر بار که شما تصویب هر یک از این آن را به یاد شما را از کاری که در دست!

تمیز کردن مناطق پر ترافیک

به عنوان این فضا را لمس بیش از دیگر مناطق دستگیره های درب شیپور خاموشی کابینت تاپس باید تمیز بیشتر. تمرکز بر تمیز کردن مناطق ترافیک بالا روزانه می تواند کمک به جلوگیری از گسترش آلودگی و گرد و غبار از طریق بقیه از خانه. علاوه بر این در طول همه گیر آن را نیز تضمین می کند که سطح ندارد میکروب حتی اگر شما در حال بیرون رفتن. مطمئن شوید که شما باید ثابت منطقه برای حفظ کفش در ورود به خانه خود را.

همچنین بخوانید: نقره ای پوشش مبارزه با این بیماری همه گیر

مطمئن شوید که خود را پاک کننده نمی انجام بیش از آسیب خوب!

حتی به عنوان شما تمرکز بر " چگونه از تمیز کردن آن است که به همان اندازه مهم است که بدانید چه چیزی برای تمیز با. مبتنی بر مواد شیمیایی پاک کننده های زیاد در بازار; آنها به خوبی تمیز اما در روند انتشار گازهای سمی است که می تواند آسیب برساند و شما عزیزان به خصوص کودکان و حیوانات خانگی. انتخاب یک دوستدار محیط زیست, حیوان خانگی baby-safe تمیز کننده نه تنها به شما کمک می کند نگه داشتن خانه خود را بهداشتی, اما اجازه می دهد تا شما را به انجام این کار بدون آسیب رساندن به هر کسی دیگری. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب