امتیاز Jadeveon Clowney را "تگزاسی انتقام عامل" در میان خواستگاران

با نیوتن امضای قرارداد با میهن پرستان جدید انگلستان چند روز پیش انتخاب آسان به عنوان شماره 1 free agent هنوز د

توسط ABDOOSNEWS در 19 تیر 1399

با نیوتن امضای قرارداد با میهن پرستان جدید انگلستان چند روز پیش انتخاب آسان به عنوان شماره 1 free agent هنوز در بازار در NFL بدون شک سابق هوستون تگزاس حق رای دادن برچسب منصوب Jadeveon Clowney. پس از یک فصل که در آن او برخی از چیزهای خوب برای Seattle Seahawks و در عین حال هنوز هم تنها انباشته سه کیسه رفراندوم در Clowney روشن شده است — او به اندازه کافی خوب است به حکم رقابتی ارائه می دهد (کلیولند براونز گزارش شد در Clowney چند هفته پیش) اما خوب نیست به اندازه کافی برای پرداخت در میان tippy برترین بازیکن دفاعی. بدون در فرد فیزیکی و چندین کیسه در هر فصل حداقل.

حدس و گمان به تازگی احاطه شده Clowney و احتمالا امضای قرارداد با دالاس کابوی ها خواهد بود که یک بازی سرگرم کننده مناسب از یک شماتیک نظر اما بعید است با توجه به کابوی ها سپری کرده اند در سال گذشته پرداخت خود را بالا ستاره و آنها را به پرداخت Dak پرسکات حداقل در حق رای دادن برچسب. تونی پائولین از ProFootballNetwork.com به تازگی سوخت برخی از این گمانه زنی ها با جالب استدلال که چرا Clowney ممکن است بخواهید به ثبت نام با دالاس:

من شک و تردید که مایل به "چوب آن را به" یک کارفرمای سابق خواهد بود یک محرک اولیه در یک تصمیم گیری است که شامل ده ها میلیون دلار است. اما بیایید وانمود دوم آن است. است دالاس بهترین مکان برای Clowney به "چوب آن را به" تگزاسی? آره دالاس نیز در تگزاس و ما در هوستون "نفرت دالاس blah blah blah" اما با توجه به این که تگزاسی ها و کابوی تنها بازی هر یک از دیگر هر چهار سال یک بار (در فصل به طور منظم) من می توانم نام حداقل هشت مکان هایی خواهد بود که یک بزرگتر انگشت وسط از Clowney به لایحه اوبراین. در اینجا آنها عبارتند از:

TENNESSEE TITANS
حق رای دادن است که چپ هوستون یک بخش رقیب با سر مربی که با استفاده از به کار تگزاسی نشانه Clowney به تلاش برای قتل Deshaun واتسون دو بار در سال است. نمی توانید خیلی بیشتر "چوب آن را به" از آن است.

INDIANAPOLIS COLTS
این یک مجازی کراوات به نظر من بین تیتان و کلت که فقط به عنوان به عنوان منفور تیتان و کمی بیشتر آزار دهنده است. وجود دارد خواهد بود در نزدیکی بخشش از تگزاس به عنوان طرفداران وجود دارد که آندره جانسون امضا شده با Indy.

NEW ENGLAND PATRIOTS
مخفی نیوتن و Clowney در رایگان آژانس خواهد بود کاملا "شیب دو" در رایگان این آژانس در اواخر بازی. Clowney سقوط از نفع با اوبراین جدید فرهنگ و پیدا کردن یک خانه با Belichick فرهنگ خواهد بود طنز, در واقع.

MIAMI DOLPHINS
بازگشت در ماه اوت 2019, Clowney رد یک تجارت به دلفین برای Laremy Tunsil. به جای تگزاسی ها به پایان رسید تا تجارت دو میدارد دور اول و دور دوم انتخاب به دلفین برای Tunsil یک حرکت است که طی آن وارد تگزاسی پیش نویس در سال 2020 و 2021. Clowney داوطلبانه رفتن به دلفین یک سال بعد خواهد بود underrated "پیچ شما بیلی O."

ARIZONA CARDINALS
Clowney امضای قرارداد با Carinals خواهد پرتاب نور افکن دوباره در هاپکینز تجارت و احتمال ایجاد یک مینی گروه درمانی سابق تگزاسی در صحرا.

KANSAS CITY CHIEFS
BALTIMORE RAVENS
PITTSBURGH STEELERS
سه تیم برتر در لیگ, به نظر من با پاداش اضافه شده در پیتسبورگ که J. J. وات خواهد بود فوق العاده حسود است که Clowney می شود به بازی با وات است برادران جوان, T. J. and Derek.

گوش دادن به شان Pendergast SportsRadio 610 از 6 صبح تا 10 صبح روزهای هفته تا کی. همچنین او را دنبال کنید در توییتر twitter.com/SeanTPendergast و مانند او در Facebook در facebook.com/SeanTPendergast.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن