روال مراقبت از پوست صورت و متعادل کننده پوست

بازار امروز آب گرفتگی با محصولات پذیرایی برای انواع مختلف پوست و پرداختن به مشکلات خاص. اما هیچ کس نمی تواند ا

توسط ABDOOSNEWS در 9 تیر 1399

بازار امروز آب گرفتگی با محصولات پذیرایی برای انواع مختلف پوست و پرداختن به مشکلات خاص. اما هیچ کس نمی تواند انکار اثربخشی خوب - پاک کننده جوهر مرطوب کننده (CTM) معمول است.

Follow us on Facebook برای به روز رسانی بیشتر از ما!!

با باران های موسمی در افق مات محصولات بهترین کار برای رسیدن به متعادل کننده پوست. خوانده شده در برای پیدا کردن محصول مناسب برای پوست شما نیاز دارد:

پاکسازی: به دنبال یک مرطوب کننده پاک کننده ایده آل است که به صورت کاملا متعادل پوست آن عادی تولید نفت و هیدراتاسیون سطوح

پررنگ: بخش مهمی از مراقبت از پوست پاکسازی می تواند فراتر از به یک سطح کاملا جدید با یک مرطوب کننده تونر که دارای چسبندگی بین مژه و جذب به پوست خود را به سرعت به آن پایان صاف و پالایش آن بافت.

A good skin care routine for your face
فرمولاسیون با عصاره ختمی و اکالیپتوس, عصاره کمک به پوسته پوسته شدن پوست و حذف سلول های مرده پوست که منافذ مسدود است. فلیکر

مرطوب کننده: مات کننده پوست کرم شب و کرم روز هستند ایده آل برای شما شب و روز در روال مراقبت از پوست. این محصولات به سرعت جذب به پوست و صاف کردن آن را در روند دادن آن نفت-رایگان نگاه کنید در تمام طول روز و عمیقا مرطوب آن را در تمام طول شب.

می گویند هیچ به آکنه

با موسمی نزدیک شدن رطوبت و گرد و خاک می تواند تلفات در پوست شما و ممکن است منجر به آکنه.

پاک کننده: فرمولاسیون با عصاره ختمی و اکالیپتوس, عصاره کمک به لایه برداری و حذف سلول های مرده پوست که منافذ مسدود است.

پررنگ: لکه دار کردن تونر پاکسازی بیش از حد نفت و اثری از خاک را اصلاح و روشن کردن پوست است.

پوشش: حاوی مواد معدنی خاک رس و سیلیس یک ماسک را بیرون بکشد تمام خاک و روغن و جلبک دریایی مانند یک آهنربا.

سرسیاه پاکسازی مایع استخراج نوار: این ژل نوآورانه فرمول است که تبدیل از مایع به پوست پچ برای ارائه به استخراج از دانه های سرسیاه, پشت انعطاف پذیر و پاک کردن پوست است.

همچنین بخوانید: مهارت های آشپزی آزمون در طول مستند توسط Millennials

نقطه ژل: هدف درمان کاهش التهاب به سرعت به کاهش عود یو پی اس. سطح بالاتری از اسید سالیسیلیک است که نفوذ به این صورت خواهد شد و به نتایج سریع.

به عنوان ما سعی کنید به چوب به مورد علاقه ما, محصولات زیبایی, چرخش محصولات با توجه به فصل باید یک بخش حیاتی از خود رژیم زیبایی است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن