3 سریع قهوه دستور به ضرب و شتم مستند بلوز

با افزایش دمای بالا ممکن است زمان ایده آل سعی کنید از دستور العمل های جالب که شامل میوه. Pixabay با COVID-19 و

توسط ABDOOSNEWS در 11 اردیبهشت 1399
fruit healthy recipes
با افزایش دمای بالا ممکن است زمان ایده آل سعی کنید از دستور العمل های جالب که شامل میوه. Pixabay

با COVID-19 وضعیت خود را در تابستان ممکن است به نظر می رسد به یک ذره کسل کننده اما آن را ندارد به!

پخت و پز به نظر می رسد که آمار روند جدید به هوس های غذایی واقعا سخت به مقاومت در برابر! ما باید در همه زمان ها در دست نیست اما منابع محدود ترک ما فقط با ملزومات است. در این صورت تبدیل به میوه است که در آنجا می توان از خسته کننده و یکنواخت ؟

با افزایش دمای بالا ممکن است زمان ایده آل سعی کنید از دستور العمل های جالب که شامل میوه. به نوبه خود آنها را به صبحانه خوشمزه, دسر و مخلوط!

fruit healthy recipes
آب میوه و تابستان دست در دست می رود. Pixabay

دریافت آبدار

آب میوه و تابستان دست در دست می رود. گرفتن برخی از میوه های خانواده مرکبات مانند هندوانه و انار و پرتقال به عنوان غنا در ویتامین C باعث افزایش سطح انرژی شما را و کمک به شما اقامت هیدراته! یک شیشه یک روز!

موز شکلات نان تست

این ایده آل است اگر شما به دنبال سریع و پر کردن صبحانه. آن را به عنوان ساده به عنوان آماده سازی منظم و ساندویچ اضافه کردن برش هاي موز با شکلات گسترش!

نان تست یا فقط پرت کردن نان بیش از یک پان اگر شما آن را دوست دارم ترد. این ترکیبی از شکلات ذوب شده را با موز وسوسه انگیز است, اما شما همچنین می توانید سعی کنید این کار را با برخی از, در خانه, کره بادام زمینی را با توجه به جوانه های چشایی شما.

لطفا دنبال NewsGram در Instagram به روز رسانی در آخرین اخبار

مخلوط و می لرزد

موز و chikoo را برای خوشمزه ضخیم مخلوط! سعی کنید آن را با اضافه شیر و ماست و دانه و برای انتخاب گزینه های سالم برای سویا یا شیر بادام.

شما همچنین می توانید آزمایش و ترکیب این دو برای یک پیچ و تاب و در عطر و طعم. ترشح برخی از arils یا دانه چیا در بالا به آن را کامل instagram-شایسته لذت!

fruit healthy recipes
هیچ چیز ضربان سالاد میوه. Pixabay

سفارشی خود را کاستارد

میوه ها باعث می شود تا اشتها آور ترین, دسر و شما همیشه می توانید تعداد بر روی آن بریزید و یا بازیچه قرار دادن. لایه برخی از پوند کیک کاستارد و میوه و هر toppings شما علاقه داشتن به.

همچنین به عنوان خوانده شده - در اینجا به همین دلیل داستانی خائنانی هستند جای تعجب دوست داشتنی

مخلوط کردن آن در یک سالاد

هیچ چیز ضربان سالاد میوه. اعتصاب تعادل در رژیم غذایی خود را با جایگزین کردن یک وعده غذایی با یک کاسه سالاد میوه. وجود دارد مقدار زیادی شما می توانید با میوه درست از وعده سالم گزینه های دهان آبیاری دسر. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب