لی شهرستان به پیش نویس مرغ حیاط خلوت فرمان

بیل اسمیت فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:22 PM EDT Jun 2, 2020Lee County ساکنان که می خواهید به نگه داشتن

توسط ABDOOSNEWS در 14 خرداد 1399

Lee County ساکنان که می خواهید به نگه داشتن جوجه ها در حیاط خلوت خود را در زمان یک گام مهم به سمت برد که حق سهشنبه به عنوان شهرستان کمیسیون دستور داد کارکنان به کار بر روی یک پتانسیل فرمان آن را قانونی.

این آموزش نیاز به توسعه جامعه کارکنان به رفتن را از طریق فرایند استفاده می شود به منظور توسعه طرح های پیشنهادی برای تغییرات در استفاده از زمین و قوانین. در حال حاضر معلوم نیست که آیا چنین فرمان می توانید سه رای در کمیسیون مورد نیاز برای آن را تایید کند.

کمیسیون صندلی برایان Hamman حیرت زده دو ده حامیان زمانی که او پیشنهاد داشتن کارکنان تحقیقات و پیش نویس یک فرمان اجازه می دهد تا جوجه.

Hamman ساخته شده این پیشنهاد پس از او و همکاران حاضر به دوم یک حرکت از کمیسر فرانک مان برای یک غیر الزام آور رفراندوم برای سنجش منافع عمومی در اجازه دادن به جوجه حیاط خلوت.

با این موضوع به نظر می رسید که مرده به عنوان یک سوپر مارکت دوار جهت کباب کردن مرغ مرغ قبل از Hamman صحبت کرد.

"من می خواهم به خطا بیشتر در کنار آزادی از طرف دولت مقررات" Hamman گفت. "من شک و تردید شده است که آن را قبل از ما در گذشته و حمایت کرده اند (اجازه دادن به جوجه حیاط خلوت)."

اما Hamman گفت که او تا به حال صحبت با شهرداران از ثبت شهرستانها از فورت مایرز و بونیتا اسپرینگز که هر دو را مجاز حیاط مرغ برای چندین سال.

"هر دو آنها را گزارش داد به من که آنها در ابتدا شک و تردید و شهردار فورت مایرز گفت که او دریافت کرده است صفر شکایت" Hamman گفت.

او سپس خراشیده مخاطبان که شامل بیش از 30 حامیان جوجه حیاط خلوت بود که خطاب به کمیسیون.

"رفراندوم است راه بیش از حد برای شما قرار داده همه را از طریق به انجام این کار" Hamman گفت. "همه شما را در انتخاب ما را به تصمیم گیری های سیاست و فرمان در حیاط خلوت جوجه یک سیاست است تماس بگیرید."

Hamman اعلام حمایت از او یک حرکت به آغاز روند تهیه پیش نویس مرغ حیاط خلوت فرمان "به طوری که مردم می تواند خود را به بالا یا پایین رای در آن موضوع است."

خبر تعجب آمد و کمیسیون پس از صرف نزدیک به یک ساعت با شنیدن حامیان توضیح دهد که چرا آنها می خواستند مرغ حیاط خلوت فرمان.

صفوف از سخنرانان بودند به دنبال تنها یک مشاور رفراندوم با تمام قدرت از یک ناحیه تناسلی نظر سنجی هرگز باور خود را به کلمات می تواند منجر به ممکن است فرمان و رای رسمی در جوجه ها در Lee County است.

در یکی دیگر از مقایسه با قبل از کمیسیون در نظر گرفتن این موضوع pro-مرغ تلاش طراحی شده برای به تصویر کشیدن جوجه حیاط خلوت به عنوان یک جریان اصلی موضوع است.

سخنرانان فراتر رفت و پایگاه خود را در مورد میل به یک قفس مرغ در حیاط پشت یک رویکرد بود که رهبری قبل تلاش ناموفق برای اعلان کمیسیون عمل است.

شیرجه رفتن عمیق تر: خیلی clucking در لهیق بیش جوجه

بیشتر: جوجه کم Lee شهرستان سلسله مراتب به ترتیب از اولویت های

به جای آنها ساخته شده است یک مورد برای اجازه دادن به جوجه ها برای سلامت محیط زیست و مالی و مزایای آموزشی.

اولین سخنران از هدر Scotakes گفت: هیئت مدیره که طرفدار مرغ تلاش جمع شده بودند بیش از 3,600 امضا در پنج هفته با Facebook صفحه گرفتن 2,053 پیروان.

لهیق اکرس ساکن چاک ادواردز ساخته شده است که حضور مکرر قبل از کمیسیون مرغ حیاط خلوت مسئله پس از خود گله شد پرداخت پس از بازدید از شهرستان کد اجرای دوباره بود, اما صحبت کردن به زبان سازش.

"من می خواهم برای تشکر از هر پنج کمیسیون از ته قلب من در نهایت گوش دادن به این" ادواردز گفت. "آنچه که من واقعا می خواهم برای دیدن است مانند در بونیتا اسپرینگز شروع با یک تجربی برنامه برای دیدن اینکه آیا یا نه آن است که رفتن به کار آنها نداشته اند هر گونه شکایت."

دیگر سخنرانان روشن ساخته است که آنها را قبول مقررات در نگهداری از جوجه محدود کردن تعداد در یک آدرس به یک کنترل تعداد برای جلوگیری از مزاحمت از در حال توسعه است.

کمیسیون حتی یک درس در اصول پرنده شناسی با توضیحی که مرغ در حال قادر به تولید تخم مرغ بدون همراهی یک خروس است.

شهرستان وکیل ریچارد Wesch گفت: گرفتن این موضوع قبل از هیئت مدیره نیاز به یک آموزش بخش کارکنان "توسعه اصلاحیه به شهرستان توسعه زمین کد اجازه می دهد تا برای بالا بردن جوجه حیاط خلوت در برخی از مناطق."

Wesch توصیه کمیسیون که county کارکنان خواهد نیاز به در نظر گرفتن تعدادی از مسائل در حال آماده شدن فرمان.

از جمله مقررات مربوط به خطاب شامل تعدادی از جوجه ها که اجازه داده می شود به اندازه و محل coops مرغ و خاص زمین با استفاده از دسته بندی که در آن جوجه ها اجازه داده می شود.

شهرستان کمیسیون پس از آن رای گیری در مورد اینکه آیا به اتخاذ مرغ حیاط خلوت فرمان برای unincorporated شهرستان است.

کریستین کوریا استدلال کرد که اجازه می دهد جوجه در حیاط خواهد بود علاوه بر طبیعی به شهرستان پایداری تعهد به تصویب رسید یک دهه پیش.

"طرح خود را باعث می شود بیانیه ای که این کلیدی است برای رشد هوشمندانه با به حداقل رساندن آسیب پذیری اجتماعی و اقتصادی و منابع طبیعی با چالش های," او گفت:. "برای رسیدن به این هدف شما ایجاد یک طرح عمل برای اتخاذ ى و توسعه قوانین و مقررات است که حمایت از تولید, بازار, باغ جامعه, و بله, شهری کشاورزی است."

کوریا شوهر جان کوریا که او نیز صحبت کرد و به این کمیسیون گفت: پس از جلسه او نمی توانست درک کنند که چرا لی شهرستان خواهد ممنوعیت جوجه.

"من بسیار محافظه کار دولت را از راه همین دلیل است که ما به اینجا آمدند" جان کوریا گفت. "و سپس من پیدا کردن در اینجا نیست."

تصویب یک فرمان اجازه می دهد جوجه تضمین شده نیست. در ابتدا هیچ کمیسر خواهد دوم مان حرکت به بپرسید که فرمان بود پیش نویس و سپس ری Sandelli گفت که او ارائه می دوم. جان منینگ و سیسیل Pendergrass نمی شی به درخواست کارکنان, اما آنها نه تایید آن.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن