Universal Orlando پیشنهاد ژوئن 1 به تاریخ بازگشایی با کروناویروس احتیاطی

کورتیس تیت ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 4:34 PM EDT 21 مه سال 2020Universal Orlando خواسته دولت و مقامات

توسط ABDOOSNEWS در 2 خرداد 1399

Universal Orlando خواسته دولت و مقامات محلی در فلوریدا پنج شنبه به اجازه پارک به بازگشایی به عنوان به زودی به عنوان ژوئن 1, با احتیاط با توجه به کوروناویروس.

بهبود اقتصادی نیروی کار در اورنج کانتی فلوریدا به اتفاق آرا مورد تایید جهانی طرح در روز پنج شنبه. این طرح نیز باید مورد تایید فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis.

اگر تایید, Universal Orlando می توان از بزرگترین پارک در کشور برای بازگشایی شده است. جهانی والت دیزنی جهان و سی ورلد در فلوریدا بسته شده اند پس از اواسط ماه مارس به دلیل جهانی و همه گیر.

یک بازگشایی جهانی خواهد شد نگاه بسیار متفاوت برای بازدید کنندگان و کارکنان با توجه به ارائه شده به محلی بهبود اقتصادی نیروی کار پنج شنبه توسط مقامات شرکت.

به محض ورود نوکر پارکینگ در دسترس نخواهد بود و ماشین را پارک یک یا دو فضا از هم جدا. بازدید کنندگان را دریافت چک دما و هیچ کس با دمای بالای 100.4 درجه خواهد بود و مجاز به وارد کنید. کارکنان را نیز دریافت خواهد کرد متوسط چک.

بازدید کنندگان و کارکنان مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن چهره پوشانده اند. جهانی را فراهم خواهد کرد یکبار مصرف ماسک صورت برای بازدید کنندگان که لازم نیست خود را به ارمغان بیاورد.

این پارک ظرفیت محدود خواهد شد گفت: جان Sprouls رئیس مسئول امور اداری به صورت Universal Studios هر چند او مشخص نیست چقدر.

"ما در حال رفتن به سطح شیب دار بالا بسیار به آرامی گفت:" بهبود اقتصادی نیروی کار.

Sprouls گفت: تعاملی مناطق بازی در پارک باقی خواهد ماند بسته شده و پارک پاک از بین بردن آب و غبار ،

در سواری احزاب نگه داشته شود هم با هیچ commingling و جاذبه صف خواهد بود فاصله اجتماعی فاصله.

تنها با استفاده از کاغذ منوها را جایگزین قابل استفاده مجدد آنهایی که در پارک و رستوران ها. همراه غذا سفارش تنظیم خواهد شد تا برای همه سالن Sprouls گفت. پارک ارائه خواهد شد تماس با ما گزینه های پرداخت از جمله گوگل و اپل پرداخت را نیز قبول پول نقد.

کارکنان مورد نیاز خواهد بود را به طور منظم شستن دست شکسته پوشیدن ماسک و فضای خود را حداقل شش فوت از هم جدا. آنها نیز خواسته خود را برای نظارت بر درجه حرارت در خانه.

جهانی است نصب تابلوی در ورودی و در سراسر پارک برای بازدید کنندگان می دانم چه چیزی از آنها انتظار می رود. بازدید کنندگان را نیز دریافت یک جزوه در دسترس در زبان انگلیسی و دیگر زبان ها.

جهانی را طرح می تواند الگویی برای دیگر پارک.

نه دیزنی جهان و نه سی ورلد گفته اند که زمانی که آنها در حال حاضر خواهد شد بازگشایی مجدد برنامه به دولت و مقامات محلی است.

روز چهارشنبه دیزنی چشمه خرده فروشی و ناهار خوری پیچیده بخشی از بازگشایی با بسیاری از عناصر از طرح جهانی.

روز چهارشنبه معاون رئیس جمهور مایک پنس و فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis لنگر یک میزگرد در اورلاندو با کسب و کار و گردشگری رهبران از جمله مدیران از دیزنی جهانی و سی ورلد.

DeSantis هفته گذشته اعلام کرد که پارک می تواند شروع ارسال بازگشایی قصد دارد به عنوان بخشی از خود را مرحله به مرحله در برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد اقتصاد دولتی است.

کمیسیون شهرستان در تمپا, فلوریدا روز چهارشنبه تصویب طرح بازگشایی Legoland Florida پارک در تاریخ 1 ژوئن.

Legoland Florida خواهد بازگشایی در نیمی از ظرفیت و را به شدت تشویق بازدید کنندگان به سایش پوشش صورت اما نه به آنها نیاز دارد.

مانند جهانی, Legoland مهمانان خواهد بود برای بررسی درجه حرارت و تبدیل دور اگر آن را بالاتر از 100.4 درجه است.

کمک: Kevin Bouffard های معین



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن