20 نشانه که او شما را دوست ندارد، از شما استفاده می کند

[ad_1] همه ما در یک رابطه مسموم هستیم که در آن تمام تلاش خود را می کنیم و در ازای آن چیزی دریافت نمی

توسط ABDOOSNEWS در 16 دی 1400
[ad_1]

همه ما در یک رابطه مسموم هستیم که در آن تمام تلاش خود را می کنیم و در ازای آن چیزی دریافت نمی کنیم. قبل از اینکه دیر شود، علائمی را که نشان می دهد او شما را دوست ندارد ببینید.

شما می دانید که شایسته عشق قدرتمند و بی قید و شرط هستید، درست است؟ شما لایق این هستید که مانند یک شاهزاده خانم احساس کنید، نه یک دختر در مشکل. اگر در حال خواندن این ویژگی هستید، احتمالاً در رابطه ای هستید که در مورد آن شک و تردید دارید. من بیش از این برای شما می خواهم - و فکر می کنم شما هم این کار را می کنید. خب مرحله اول؟ علائمی که او شما را دوست ندارد را درک کنید.

اغلب تشخیص علائم بسیار دشوار است. معمولاً دوستان و خانواده ما خیلی قبل از شروع کار متوجه می شوند. وقتی عاشق هستید، قلب شما این کار را انجام می دهد. همه ما می خواهیم عشق را پیدا کنیم. در تعقیب خود، معمولاً روابطی ایجاد می کنیم که واقعی نیستند. ویژگی هایی که در شریک زندگی خود می بینید ممکن است در واقع ویژگی او نباشد. وقتی هوس عشق می کنیم از هیچ کمال می آفرینیم. [Read: The pain of loving someone who doesn’t love you back]

20 نشانه ظریف که نشان می دهد او شما را دوست ندارد که نمی توانید آنها را نادیده بگیرید

شما سزاوار بیش از این هستید، شما شایسته احترام و عشق هستید. اما ابتدا یاد بگیرید که تشخیص دهید چه زمانی به شما علاقه ای ندارد. شما باید یاد بگیرید که چه زمانی وقت ترک است.

شماره 1 وقتی درباره روزتان صحبت می کنید به حرف شما گوش نمی دهد. بیا، رفیق، این واضح نیست؟ اگر از سر کار به خانه می آیید و می خواهید در مورد روزتان صحبت کنید، آیا او اصلا اهمیتی می دهد؟ آیا او به صحبت های شما گوش می دهد یا بی احتیاط به شما نگاه می کند و وانمود می کند که گوش می دهد؟ یک راه خوب برای گفتن این است که آیا او واقعاً به داستان شما متعهد است و سؤالات درستی می پرسد. [Read: 16 signs he’s slowly starting to lose interest in you]

شماره 2 آیا از شما درباره روزتان می پرسد؟ با اشاره به آخرین نکته، وقتی از سر کار به خانه می آیید و از او در مورد روزش می پرسید و او به شما می گوید، آیا می پرسد روز شما چطور گذشت؟ ممکن است متوجه نشده باشید، اما طبیعتاً می‌توانید درباره روز خود صحبت کنید بدون اینکه او به خود زحمت بپرسد. دفعه بعد، توجه کنید: آیا او واقعاً می پرسد که روز شما چگونه گذشت؟ در غیر این صورت، این یک نشانه مطمئن است که او شما را دوست ندارد. [Read: 9 signs your boyfriend is no longer in love with you]

شماره 3 او رویدادهای مهم را فراموش می کند. منظورم حتی تولدها یا سالگردها نیست، من درباره رویدادهای دیگر زندگی شما صحبت می کنم. اگر یک جلسه بزرگ در محل کار دارید و او فراموش می کند که هرگز اتفاق افتاده است، واضح است که او نگران اتفاقات بزرگ زندگی شما نیست.

شماره 4 او دوست ندارد در مورد آینده شما با هم صحبت کنید. شاید فقط من باشم، اما دوست دارم برنامه ریزی کنم. من همه چیز را از ابتدا تا انتها برنامه ریزی می کنم. در نهایت هیچ وقت اینطوری نمی شود، اما دوست دارم مستقل برنامه ریزی کنم.

اگر با او در مورد آینده مانند فرزندان، ازدواج و شرایط زندگی صحبت کنید و او بسته شود، این یکی از آن نشانه های بزرگ و ناخودآگاه است که شما را دوست ندارد. اگر او شما را دوست داشت، می دانست که آیا در آینده شما فرزندانی می بیند یا می خواهد ازدواج کند.

شماره 5 وقتی از هم جدا می شوید به خود زحمت نمی دهند که با شما صحبت کنند. زندگی زوج ها را برای مدت کوتاهی از هم جدا می کند. در این صورت ما از طریق فناوری ارتباط برقرار می کنیم. ما از طریق اسکایپ پیام می فرستیم، تماس می گیریم یا می نویسیم تا در تماس باشیم. این تنها شکل ارتباط شماست در حالی که از هم جدا هستید، بنابراین اگر به نظر می رسد که او به صحبت کردن با شما اهمیتی نمی دهد، احتمالاً شما را دوست ندارد. [Read: How to make him worry he’s losing you]

شماره 6 او کار شما را نمی فهمد. برخی از ما حرفه های گیج کننده ای داریم که ممکن است عموم مردم آن را درک نکنند. از همه ی ما پرسیده اند «خب، برای امرار معاش چه کار می کنی؟» من حتی نمی توانم شمارش کنم که چند بار یک نفر از من پرسیده است که روابط عمومی چیست؟ اگر او نمی داند شما چه کار می کنید، پس برایش مهم نیست. اگر او به شما اهمیتی نمی دهد، پس شما را دوست ندارد.

شماره 7 اگر قرار دهند. روابط برای عشق بی قید و شرط است، با وجود کمبودهای ما. در واقع به خاطر کمبودهای ماست. اگر او شما را برای چیزی مسخره می کند، به خصوص به گونه ای که شما را تحقیر می کند، شما را دوست ندارد.

# 8 او دائماً با شما بر سر چیزهای کوچک بحث می کند. شما باید نبردهای خود را انتخاب کنید، پسران. بعضی چیزها واقعا ارزش جنگیدن ندارند. شما هم مانند او باید برای رابطه خود بیشتر از برنده شدن در یک اختلاف ارزش قائل شوید.

# 9 وقتی شما دعوا می کنید، او صادقانه دعوا نمی کند. جنگ در هر رابطه ای اجتناب ناپذیر است. گاهی اوقات ما مجبوریم برای توسعه رابطه خود از طریق نبردی پیش برویم، اما این بدان معنا نیست که باید ناخوشایند باشد. هنگام مشاجره با شریک زندگی خود، صدا زدن با نام هرگز نباید ابزار باشد. اگر او شما را دوست دارد، در همه چیز شما را دوست دارد، حتی در جنگ. [Read: How to fight fair in a relationship and grow closer]

# 10 آنها هیچ تلاشی نمی کنند. عشق فقط اتفاق نمی افتد، مردم! شما باید برای آن تلاش کنید و گاهی اوقات بی ادبی می شود. اگر او تلاش نکند، پس شما را دوست ندارد. [Read: 12 toxic double standards in relationships]

شماره 11 او همیشه تهدید می کند که می رود. اگر او شما را دوست داشت، هرگز تهدید به رفتن نمی کرد. شما حضور خود را در زندگی کسی به عنوان راهی برای رسیدن به آنچه می خواهید تهدید نمی کنید. اگر او شما را دوست داشته باشد، از طریق ضخیم و نازک آنجا خواهد بود.

# 12 آنها هرگز وقتی اشتباه می کنند عذرخواهی نمی کنند. اگه غرورش از رابطه ات مهمتره شاید باید بری تو راه خواهر. معذرت خواهی سخت است، می فهمم. اما آنها باید انجام شوند. پذیرش اینکه اشتباه می کنید در حالی که واقعاً اشتباه می کنید، نشانه بزرگی است که او شما را دوست دارد و از رابطه شما قدردانی می کند. اگر نه، پس او واقعاً شما را دوست ندارد.

شماره 13 آنها رابطه شما را مخفی نگه می دارند. واقعا؟ ما در دنیایی زندگی می کنیم که در آن همه چیز را در شبکه های اجتماعی پخش می کنیم. اگر رابطه ای دارید، همه و مادرشان از آن خبر دارند، زیرا حداقل یک عکس از شما با هم در شبکه های اجتماعی وجود دارد.

حتی اگر در رسانه‌های اجتماعی فوق‌العاده فعال نباشید، چیزی در جایی وجود خواهد داشت - حتی اگر فقط یک زیر توییت باشد. اگر او رابطه شما را در شبکه های اجتماعی و زندگی واقعی مخفی نگه می دارد، پس این یکی از آن نشانه های بزرگی است که نشان می دهد او شما را دوست ندارد.

شماره 14 آنها از رویاها و اهداف شما حمایت نمی کنند. آنچه او در زندگی می خواهد مهم است، اما آنچه شما می خواهید نیز مهم است. اگر به نظر می رسد که از او حمایت می کنید و در ازای آن چیزی دریافت نمی کنید، نشانه آن است که او شما را دوست ندارد. [Read: 10 signs your partner is truly supportive of your goals]

# 15 شما خانواده او را ملاقات نکرده اید. اگر مدت زیادی با هم بودید، باید خانواده او را ملاقات می کردید. مانند شماره 13، اگر او در مورد شما به مردم چیزی نمی گوید و می خواهد شما را ملاقات کند، این نشانه خوبی نیست.

شماره 16 شما دوستان او را ندیده اید. این ممکن است حتی مهمتر از ملاقات با خانواده او باشد. خانواده او باید شما را دوست داشته باشند، زیرا ممکن است یک روز تبدیل به یک خانواده شوید. اما دوستانش؟ آنها حق دارند کاملاً و به طرز وحشیانه ای در مورد شخصیت شما صادق باشند. اگر او شما را به دوستانش معرفی نکند، ممکن است لازم باشد این رابطه را دوباره ارزیابی کنید.

شماره 17 چشمان او فریاد نمی زند "دوستت دارم". تو چشماش نگاه کن قسم می خورم که این بهترین نشانه برای گفتن اینکه دوستت دارد یا خیر است. آتش در چشمان کسی است که به کسی که دوستش دارد نگاه می کند - همیشه.

18 او هیچ نشانه ای از عشق فیزیکی نشان نمی دهد. یک دختر گهگاهی نیاز به نوازش دارد، درست است؟ اگر او خود به خود شما را در آغوش نگیرد، دستتان را بگیرد یا شب بخیر شما را نبوسد، ممکن است او را دوست نداشته باشید.

# 19 آنها در مورد علایق شما شوخی می کنند. اشتیاق شما به معنای واقعی کلمه شما را همان چیزی که هستید می سازد. اگر او به احساسات شما احترام نمی گذارد، پس به شما احترام نمی گذارد. واضح و ساده. [Read: 13 signs of a disrespectful partner that must not be overlooked]

# 20 شما در اولویت نیستید. اگر چیزهای دیگری مانند دوستانش، بازی های ویدیویی، مادیات و غیره را بالاتر از شما قرار دهد، پس شما را دوست ندارد. شما لایق این هستید که به عنوان یک اولویت با شما رفتار شود زیرا واقعاً چنین هستید.

می‌دانم وقتی عمیقاً عاشق هستید، دیدن این نشانه‌ها دشوار است، به خاطر داشته باشید که اگر او با شما آنطور که شایسته شماست رفتار نکند، ممکن است فرصت بودن با کسی را از دست بدهید که این کار را می‌کند.

من عاشق پانکی هستم


آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما در editorial@watchdoguganda.com ایمیل بزنید

[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن