ده ها رویداد موج گرانشی تازه کشف شده ممکن است به درک بهتر سوراخ های سیاه و ستاره های نوترونی کمک کند

[ad_1] دانشمندان 39 رویداد موج گرانشی را کشف کرده اند که به گفته آنها بیشتر به آنها در درک جهان و همچنین کشف

توسط ABDOOSNEWS در 8 آبان 1399
[ad_1]

دانشمندان 39 رویداد موج گرانشی را کشف کرده اند که به گفته آنها بیشتر به آنها در درک جهان و همچنین کشف جمعیت سیاه چاله ها و ستاره های نوترونی کمک می کند. آخرین رویدادها به 11 واقعه قبلاً تأیید شده اضافه می کنند و تعداد کل رویدادها را به 50 واقعه می رسانند. به گفته اخترفیزیکدانان ، این امر به دلیل ارتقا مهندسی در رصدخانه موج گرانشی LIGO (تداخل سنج لیزری ، در ایالات متحده) و ویرجین () در ایتالیا) رصدخانه ها این 39 واقعه آسمانی از یک بازه زمانی بین 1 آوریل تا 1 اکتبر 2019 مشاهده شده است.

دانشمندان GWTC-2 یا "کاتالوگ موقت موج گرانشی 2" را ارائه داده اند که دارای اطلاعاتی در مورد تشخیص موج گرانشی ساخته شده توسط رصدخانه های LIGO و Virgo است. این امواج در نتیجه حوادثی مانند برخورد عظیم بین سیاهچاله ها و ستاره های نوترونی است. فیزیکدانان از سال 2015 این امواج را مشاهده کرده اند و آخرین 39 مشاهدات در نیمه اول سومین دوره مشاهده به نام O3a انجام شده است. O3a پس از ارتقا obser رصدخانه های LIGO و Virgo با تجهیزات قدرتمند ، از اول آوریل تا 1 اکتبر 2019 اجرا شد.

طبق بیانیه رسمی ، O3a شاهد وقایع جالبی از جمله "دومین مشاهده موج گرانشی سازگار با ادغام دوتایی ستاره نوترونی ، اولین رویدادها با جرم های بدون شک و نابرابر و یک باینری سیاهچاله بسیار عظیم با جرم کل حدود 150 است. برابر جرم خورشید ". تمام این 50 مشاهده اطلاعات زیادی در مورد تاریخچه و تشکیل سیاهچاله ها و ستاره های نوترونی در سراسر جهان دارند.

این اطلاعات به فیزیکدانان کمک خواهد کرد تا تلاش خود را برای درک پیچیدگی های جهان ما انجام دهند. دانشمندان می گویند که تشخیص موج گرانشی اضافی نیز درک آنها را از نظریه عمومی نسبیت افزایش می دهد. "تجزیه و تحلیل قسمت دوم O3 (O3b نامیده می شود) در حال حاضر در حال انجام است و کاتالوگ موقت گرانشی رو به رشد ما را گسترش می دهد. به دنبال O3 ، آشکارسازها از نظر مهندسی بهبود می یابند تا میزان اخترفیزیکی را در زمان چهارمین مشاهده بیشتر افزایش دهند. "


چگونه در این قفل انسداد ویروس کرونا ویران می شویم؟ ما در مورد Orbital ، پادکست هفتگی فناوری خود ، که می توانید از طریق Apple Podcasts یا RSS مشترک شوید ، قسمت را بارگیری کنید ، یا فقط دکمه پخش زیر را بزنید ، بحث کردیم.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب