Astros لغو تمرین با تشکر از تاخیر در تست

روز دوشنبه آستروس دیگری شد و در عین حال MLB تیم به از دست دادن زمان تمرین به دلیل تاخیر در دریافت ویروس نتایج

توسط ABDOOSNEWS در 16 تیر 1399

روز دوشنبه آستروس دیگری شد و در عین حال MLB تیم به از دست دادن زمان تمرین به دلیل تاخیر در دریافت ویروس نتایج آزمون. اوکلند را باید تمرین نیست و در همه به دلیل یک موضوع حمل و نقل در طول تعطیلات آخر هفته اما حداقل حداقل تیم های دیگر از جمله فرشتگان اتباع و Astros شده اند در انتظار برای نتایج از دوشنبه. اتباع و Astros هر دو تایید آنها منتظر بودند تا 72 ساعت برای نتایج است که باعث آنها را به انصراف از دوشنبه تمرینات. MLB و آزمایشگاه در ایالت یوتا تا به حال نتایج وعده داده شده در 24 تا 48 ساعت در اکثر.

از تمام مسائل موجود رو در هنگام از سرگیری فعالیت های در طول یک بیماری همه گیر سرعت تست پاسخ واقعا ثبت نام در رادار اما روشن است که افزایش تست در حال رفتن به ارائه برخی از عوارض برای تیم اطراف لیگ به عنوان آزمایشگاه در تلاش برای نگه داشتن سرعت.

نباید آن را واقعا به عنوان یک شگفتی آمده. ایالات متحده گرفتار شده است مسائل مربوط به تست پس از همه گیر گریبانگیر این کشور در ماه مارس. حتی با آزمایشگاه های مستقل و بیس منابع تست صدها نفر از مردم برای COVID-19 — به یاد داشته باشید هر دو تیم و کارکنان باید آزمایش — اثبات می تواند دلهره آور.

چه تاثیر این ممکن است در این فصل آن را به عنوان پیشرفت ناشناخته است اما نمی توان آن را یک فال خوب است که برخی از اولین تمرین تیم شده اند کاهش و یا لغو شد با توجه به تست مثبت اما هیچ نتیجه ای در همه.

قطعا آن را فراهم می کند یک مزیت رقابتی برای تیم است که می تواند تمرین. یانکی ها در حال حاضر خود را اعلام کرد اولین تقسیم تیم ملی بازی خواهد شد که هوا را در خود YES شبکه در نیویورک است. مقایسه کنید که به یک است که هنوز به این رشته و این مشکل بزرگ شده است.

طبعا یک GM دیو فرست شد خشم تاخیر. در طولانی پیام های ارسال شده به بازیکنان از طریق واتساپ و به دست آمده توسط ورزشکاران. او گفت: "در بخش "در بالای screwing تا تدارکات از کل این چیزی که نه MLB و نه CDT (شرکت است که جمع آوری نمونه ها) ابلاغ هر یک از این به ما تا ما را تحت فشار آنها را برای اطلاعات در آن نقطه همه آنها می تواند انجام دهد عذرخواهی می کنیم که رک و پوست کنده نیست واقعا خیلی برای ما است."

در یک اطلاعیه مطبوعاتی از Astros, GM, جیمز بر گفت: "با وجود این تاخیر بیش از تعطیلات آخر هفته ما خوشبین است که این روند خواهد بود اتو کردن و ما خواهید بود در زمین و آماده رقابت برای قهرمانی زود است."

ما را ببینید. تا آن زمان حداقل یک تعداد انگشت شماری از تیم خواهد شد که به حل و فصل برای یک بیت از یک دیر شروع در چه مطمئن است به یک بازی جالب اگر به صورت مختصر در فصل.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن