اتحادیه اروپا برای اطمینان از برابر انفجار از Covid-19 واکسن در سراسر جهان

تیوی اتحادیه اروپا از جامعه بین المللی روز شنبه برای اطمینان از پتانسیل coronavirus واکسن هستند به همان اندازه

توسط ABDOOSNEWS در 31 خرداد 1399

تیوی اتحادیه اروپا از جامعه بین المللی روز شنبه برای اطمینان از پتانسیل coronavirus واکسن هستند به همان اندازه در دسترس به تمام کشور است.

در بیانیه اتحادیه اروپا, کمیسیون, رییس جمهور Ursula Von Der Leyen به نام یک واکسن جهانی اجلاس سران در 27 ژوئن در آن اتحادیه اروپا و شرکای آن را درخواست کشورها به استخر منابع خود را و ذخیره آینده واکسن برای پایین و کشورهای با درآمد متوسط.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

او گفت: کشورهای با درآمد بالا عمل می کند به عنوان یک فراگیر خریداران بین المللی' گروه اطمینان تجاری واکسن سازان کردم پول آنها نیاز به توسعه و تولید واکسن در حالی که درآمد پایین ملت حال دسترسی به دارو است.

این طرح بخشی از گسترده تر اتحادیه اروپا استراتژی کافی برای تضمین دوز برای هر دو گروه از سازمان ملل و فقیرترین کشورهای جهان به دلیل آن ترس عقب ایالات متحده و چین است.

EU to Host Global COVID-19 Vaccine Summit
رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen در حال سخنرانی در یک کنفرانس رسانه های جزئیات اتحادیه اروپا در تلاش برای محدود کردن تاثیر اقتصادی این Covid-19 شیوع در مقر اتحادیه اروپا در بروکسل, آوریل 2 سال 2020 است. فردا

همچنین بخوانید: نوع خون ممکن است تاثیر COVID-19 شدت: تجزیه و تحلیل

کمیسیون اتحادیه اروپا رهبر گفت: "وقتی که می آید به مبارزه با جهانی همه گیر وجود دارد هیچ جایی برای من ، اروپا یک جزیره نیست. اقتصاد ما در حال محکم متصل می شوند — نه تنها میان خود بلکه با بقیه جهان از طریق تجارت جهانی سفر و همکاری است."

این اجلاس خواهد بود که آخرین برنامه ریزی های مجازی صندوق جمع آوری کمپین شرکت-led توسط اتحادیه اروپا برای تضمین پول برای توزیع پتانسیل COVID-19 واکسن به کشورهای در حال توسعه. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن