جامو و کشمیر: 3 رهبر از حزب مفتیون محبوبه خارج شدند ، گفتند که اظهارات وی احساسات میهن پرستانه را جریحه دار می کند - جامو و کشمیر: 3 رهبر حزب مفتی مهبوبا را ترک کردند و گفتند - اظهارات آنها به میهن پرستی آسیب می زند

[ad_1] سرینگر: سه رهبر حزب دموکراتیک خلق های جامو و کشمیر از عضویت اصلی حزب استعفا دادند و از اظهارات مفتی مب

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]
جامو و کشمیر: 3 رهبر حزب مفتی مهبوبا را ترک کردند و گفتند - اظهارات آنها به میهن پرستی لطمه می زند
سرینگر:

سه رهبر حزب دموکراتیک خلق های جامو و کشمیر از عضویت اصلی حزب استعفا دادند و از اظهارات مفتی مبافتی رئیس حزب خود ابراز نارضایتی کردند. این سه رهبر می گویند که اظهارات مهبوبا احساس میهن پرستی آنها را جریحه دار کرده است. رهبران PDP ، TS Bajwa ، Ved Mahajan و حسین A Wafa از این حزب استعفا دادند. وی در نامه ای به رئیس حزب حزب مبهوت مفتی نوشته است: "آنها به ویژه از برخی اقدامات و اظهارات نامطلوب خود که احساسات میهن پرستی را جریحه دار می کنند ناراحت هستند."

همچنین بخوانید

در حقیقت ، مفتی مهبوبه گفت: "ما فقط وقتی پرچم کشور خود را برگردانیم ، پرچم ملی را برافراشته خواهیم کرد. پرچم ملی فقط به دلیل این پرچم (جامو و کشمیر) و قانون اساسی است. ما دلیل این پرچم برای بقیه کشور هستیم." به وصل شده اند. "

در جامو و کشمیر ، BJP امروز در اعتراض به اظهارات مهبوبا "راهپیمایی سه رنگ (پرچم)" ترتیب داد. راهپیمایی پرچم در سرینگر و دیگری در جامو برگزار شد ، کارگران BJP با پرچم های سه رنگ با ماشین های ضد گلوله و جیپ های پلیس ظاهر شدند.

کارگران BJP در دفتر PDP سه رنگ تکان دادند
کارگران BJP روز دوشنبه سه رنگ را در دفتر Jamu از PDP بالا بردند. صدها کارگر BJP با حمل سه رنگ در اینجا جمع شده بودند و با بیانیه مفتی مهبوبا ، رئیس سابق جامو و کشمیر مخالف بودند. در این مدت پلیس به عنوان تماشاگران لال در آنجا ایستاد. کارگران BJP بعد از ظهر با شعار دادن به دفتر PDP رسیدند. بسیاری از اینها از دیوار نزدیک ستونهای پرچم دار PDP بالا رفتند. سپس کارگران پرچم سه رنگ را بر روی میله به اهتزاز درآوردند.

وزیر قانون به محبوبا پاسخ داد
در پاسخ به این ، وزیر اتحادیه راوی شانکار پراساد گفت که 370 هرگز در جامو و کشمیر ترمیم نمی شوند. این حزب محبوبه را به اظهارات ضد ملی متهم كرد. این حزب بیانیه رئیس PDP در مورد سه رنگ را به شدت محکوم کرد. در همان زمان ، واحد جامو و کشمیر کنگره به وزیر ارشد سابق مفتوبی مفتی توصیه کرده بود که از اظهارات ملتهب و غیرمسئولانه درباره پرچم ملی خودداری کند.

بگذارید به شما بگویم که مفتی مهبوبا روز جمعه حمله شدیدی به دولت مرکزی آغاز کرده بود و می گفت که حزب او از هیچ نبردی برای بازپس گیری وضعیت ایالت ویژه ای که در آگوست سال گذشته توسط دولت مرکزی پس گرفته شده بود دست نخواهد کشید. مهبوبا با تهاجم به مرکز گفت ، "یک داکویت می تواند نیرومند باشد اما او مجبور است کالاهای دزدیده شده را پس دهد. این افراد قانون اساسی را از بین بردند ... پارلمان قدرت تصاحب موقعیت خاص را ندارد." محبوبه گفت کسانی که فکر می کنند ما از کشمیر خارج می شویم اشتباه بزرگی مرتکب می شوند.

جامو: هیاهو در مورد بیانیه مفتی مهبوبا ، تلاش برای بالا بردن رنگ سه رنگ در دفتر PDP


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن