فورت مایرز است مشکل آلودگی آب; دولت و سازمان محیط زیست وعده مجازات حمایت

امی بنت ویلیامز فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 1:31 PM EDT Jul 10, 2020بیش از گذشته چند ماه این سازمان است

توسط ABDOOSNEWS در 21 تیر 1399

بیش از گذشته چند ماه این سازمان است که محافظت فلوریدا محیط زیست پژوهشگر چند عمده آلودگی حوادث در فورت مایرز به علاوه چند کوچکتر.

مشکلات آمده اند از علل اعم از کافی محافظت می شود سایت های ساخت و ساز به پیری زیرساخت و شامل:

  • مارس 16: در آنچه ممکن است در این شهر بزرگترین فاضلاب نشت شکسته اصلی فرستاده 193,000 گالن فاضلاب خام مانوئل شعبه که جریان به Caloosahatchee و به خلیج مکزیک.
  • مه 18: دولت و وزارت حفاظت از محیط زیست با ارسال نامه ای به این شهرستان به عنوان بخشی از عقب و جلو در مورد وضعیت دو نفر از آن تصفيه خانه فاضلاب پرسید چگونه این امر برخورد با تخلفات از جمله "چند آبهای زیرزمینی exceedances برای TDS (مجموع مواد جامد محلول) آرسنیک و کلرید."
  • ژوئن 5: DEP قرار داده و دو پروژه های ساخت و ساز در اطلاع برای ارسال آب به Caloosahatchee زمانی که اوایل تابستان باران های فشار ستونی از ترکیه نا مشروع به دنبال رواناب به رودخانه از ادامه نقره تپه و شهر پیاده روی پروژه های نزدیکی التامانت و ویرجینیا راههای خاموش غرب اول خیابان. Calusa Waterkeeper جان Cassani خواستار جریان "قساوت" آشکار "اعتنایی آشکار برای اجازه ساخت و ساز مورد نیاز است." مدیران پروژه را بلافاصله تماس بازگشت از اخبار مطبوعات درخواست در مورد برنامه ای برای حل مسائل.
  • جولای 2: مسدود کردن از ژنده پوش کثیف و روغن نزدیکی به تازگی تخریب و از بین رفته نمایندگی خودرو مجبور برخی از 600 گالن فاضلاب خام از کوره در ایالات متحده 41 سراسر از فورت مایرز باشگاه کشور.

شهر است که مشکل آلودگی آب است هیچ تعجب به محیط زیست طرفداران ایم که صدایی زنگ برای سال در مورد آن خطرناکی آلوده آبراه (بیلی کریک شده است یک نقطه داغ) و سالمندان فاضلاب لوله کشی و تجهیزات.

Calusa Waterkeeper جان Cassani اشاره می کند که برخی از های اخیر نشت آمد از خورده یا ترک خورده لوله آهن.

"(آن را) به نظر می رسد مانند کمبود تعمیر و نگهداری و یا زیرساخت های رسیده از عمر مفید آن" او گفت:. "مرتب کردن بر اساس مانند پل ها و جاده ها – اما این لوله ها عمدتا زیرزمینی از چشم تا زمانی که آنها شروع به حباب به سطح از نشت."

هر چند بخش است و در عین حال به هر اقدام قانونی علیه این شهر در هر یک از این موارد "DEP طول می کشد و این نقض جدی" سخنگوی الکساندرا Kuchta گفت: News-Press. "آب است و دولت ما حیاتی ترین کیفیت و گروه متعهد به حفاظت از آن است."

این فرایند به هیچ وجه سریع.

آن را شامل حادثه گزارش حقیقت یاب هشدارها پاسخ و نظارت همه از آن دولت حفظ آنلاین.

تا کنون DEP نشده جریمه شهرستان و یا توسعه دهندگان درگیر در حوادث اخیر اما این بدان معنا نیست که هیچ چیز اتفاق می افتد.

بلافاصله پس از مارس فاضلاب نشت شهر ثابت نشت شن و ماسه-صعود weirs سازه در Manuels شعبه و اعمال oxygenating عامل "هوادهی آب در کانال به افزایش غیر فعال سازی باکتری" شهرستان سخنگوی استفانی Schaffer گفت: News-Press. "روزانه نمونه های گرفته خواهد شد برای نظارت بر تلاش های کاهش. ادامه تست در حال انجام است در امتداد کانال."

و در مورد ساخت و ساز-سایت رواناب "هر دو طرف در حال همکاری با بخش نظارتی بررسی شده اند و اقدامات برای ایجاد ثبات خواص" گفت: DEP را Kuchta. به این منظور آنها نصب شده اضافی کدورت curtaining برای جلوگیری از کثیف رواناب از وارد شدن به رودخانه است.

توسعه دهندگان و شهرستان انتظار می رود جریمه, او گفت:. "DEP در نظر دارد به دنبال رسمی در اجرای این ماده در قالب یک رضایت سفارش که شامل جریمه های مدنی."

در ژانویه Gov. ران DeSantis امضا قانون طراحی شده برای جلوگیری از چنین نشت و بالا بردن جریمه های, در میان دیگر اقدامات.

هنگامی که درخواست برای این قانون در سپتامبر گذشته او به نام می خواهم برای 50 درصد افزایش جریمه برای تخلفات زیست محیطی گفت: موجود ریز ساختار یک "سیلی بر روی مچ دست است." وی با اشاره به مجازات فاضلاب نشت پوش در 10000 $در یک روز در حالی که آلاینده ها در حال جریان است.

پس از طوفان ایرما در سال 2018 دولت جریمه شهر $20,000 پس از 35,000 گالن ریخته به بیلی کریک پس از باران و قطع برق ناشی از آسانسور ایستگاه به شکست است.

Cassani گفت: او مظنون "فاضلاب نشت با خطر سلامت nexus در لیگ های مختلف نسبت به رسوب و رواناب از سایت های ساخت و ساز."

گزارش آلودگی

به گزارش شناخته شده و یا مشکوک به نگرانی های زیست محیطی, لطفا یک نکته به وزارت شهروند نگرانی پورتال: http://www.surveygizmo.com/s3/2298315/SD-Citizen-Concern-Formhttp://www.surveygizmo.com/s3/2298315/SD-Citizen-Concern-Form



tinyurlis.gdv.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب