تعمیرات گوشی شیائومی

تعمیر گوشی شیائومی یکی دیگر از خدمات ویژه توسط مرکز نمایندگی تعمیرات گوشی شیائومی است. خدمات تعمیرات گوشی شیائ

توسط ABDOOSNEWS در 21 تیر 1400

تعمیر گوشی شیائومی یکی دیگر از خدمات ویژه توسط مرکز نمایندگی تعمیرات گوشی شیائومی است. خدمات تعمیرات گوشی شیائومی با بهترین کیفیت انجام می شود.متخصصان بسیار مجرب در واحد تعمیرات گوشی شیائومی با بهره مندی از مهارت ها و به روز ترین ترفند های تعمیراتی تمام هم و غم خود را در جهت ارائه خدمات فوق العاده حرفه ای به کار می گیرند. استفاده از تجهیزات و امکانات پیشرفته در این واحد سبب شده تا فرآیند تعمیرات انواع گوشی های شیائومی در این مجموعه امکان پذیر شود.

 

 خدمات نمایندگی تعمیرات گوشی شیائومی mirepair

عیب یابی و تعمیر گوشی موبایل در محل

سرویس کامل گوشی موبایل

تعویض باتری گوشی موبایل و تبلت

تعمیر و تعویض دوربین گوشی موبایل و تبلت

تعمیر کامل گوشی های آب خورده

حل مشکل Wifi و بلوتوث موبایل

تعویض تاچ و ال سی دی گوشی موبایل شیائومی

تعمیر و تعویض اسپیکر گوشی

تعمیر دکمه هوم و اثرانگشت

برطرف کردن مشکلات نرم افزاری موبایل

 

یکی از مهم‌ترین و حرفه‌ای‌ترین خدماتی که در مراکز معتبر تعمیرات گوشی شیائومی برای شما ارائه می‌شود، تعمیر و نصب قطعات تعویضی گوشی‌ شیائومی است. تکنسین‌های متخصص در مرکز تخصصی تعمیر گوشی شیائومی را با استفاده از بهترین و بروزترین تجهیزات و اصولی‌ترین راهکارها در این واحد باعث شده است تا تعمیرات انواع گوشی‌های شیائومی را به بهترین صورت شکل گیرد.

 

مرکز تخصصی تعمیرات گوشی شیائومی

امروزه با فراگیری روزافزون استفاده از گوشی های هوشمند شیائومی، شاهد افزایش قارچ گونه مراکزی هستیم که بصورت غیر تخصصی اقدام به تعمیر گوشی های موبایل می کنند. شیائومی نیز یکی از برندهایی است که تعمیرات گوشی های آن توسط این مراکز غیر حرفه ای پشتیبانی می گردد. چه بسیار افرادی که به جهت قیمت پایین خدمات این مراکز و یا تبلیغات آن ها، جذب آن ها شده و گوشی خود را به آن ها می سپارند. که البته دوامی نمی آورد. تعمیرات شیائومی و حتی دیگر برند های گوشی، کار ساده ای نیست.

 تعمیرکاران ما در واحد تعمیرات شیائومی، کلاس های آموزشی را جهت تعمیر گوشی های شیائومی بصورت کاملا حرفه ای در مراکز رسمی شرکت شیائومی گذرانده اند و کاملا به گوشی های شیائومی و قطعات سخت افزاری و نرم افزاری آن آشنا هستند. بنابراین شما با خیال راحت می توانید گوشی خود را به دستان توانای این افراد متخصص بسپارید. همچنین در صورت وجود مشکل در قطعه ای از گوشی شیائومی، همکاران ما در واحد تعمیرات شیائومی، قطعه اصلی را سفارش داده و بر روی گوشی تان نصب خواهند کرد و از این جهت نیز خیالتان راحت باشد.

 

تعمیر سوکت شارژ موبایل شیائومی XIAOMI

باتری گوشی به کمک سوکت گوشی شارژ می‌شود. این سوکت به‌عنوان یک رابط بین کابل شارژ و باتری عمل می‌کند. سوکت شارژ علاوه بر شارژ گوشی، جهت اتصال تلفن به لپ تاب و یا کابل او تی جی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. درواقع با استفاده از این سوکت امکان شارژ گوشی و متصل کردن گوشی به سیستم کامپیوتری یا دستگاه‌های دیگر به کمک کابل را فراهم خواهد کرد. وصل کردن و جدا کردن کابل شارژ به‌طور غلط، آب خوردگی و ضربه خوردن دستگاه از مهم‌ترین دلایل خرابی سوکت شارژ هستند.

 زمانی که این سوکت خراب شود، امکان شارژ گوشی وجود نداشته و پس از خالی شدن باتری، گوشی خاموش می‌شود. معمولاً در صورت خرابی سوکت شارژ، این قطعه تعویض می‌شود اما درصورتی‌که تنها پایه‌های آن خراب‌شده باشد، احتمال تعمیر آن وجود دارد. شما می‌توانید تعمیر سوکت گوشی شیائومی خود را با اطمینان خاطر با بسپارید.

 

مشکلات متداول گوشی های شیائومی XIAOMI

۱-مشکلات اتصال Wi-Fi و بلوتوث;

 

اتصال Wi-Fi بد به نظر می رسد و جزو نگرانی های عمده اکثر کاربران شیائومی است. اگر شما نیز یکی از آنها هستید، یکی از راه حل های احتمالی برای تعمیر گوشی شیائومی در تهران این است که سعی کنید به شبکه مورد نظر خود متصل شوید. دستگاه خود را دوباره راه اندازی کنید و دوباره به شبکه متصل شوید.

 

اگر مشکل همچنان ادامه داشت، روتر را مجدداً راه اندازی کرده و دوباره به شبکه متصل شوید. برای مشکل بلوتوث، تمام دستگاه های جفت شده را از تلفن خود بردارید و سپس سعی کنید با دستگاه جفت شوید.

 

در صورت موفق نشدن و ادامه داشتن مشکلات با متخصصین ما در پین ورک تماس بگیرید.

۲-داغ شدن بیش از حد یا over heating;

 

ما با بسیاری از کاربران شیائومی برخورد داشتیم که از مشکل گوشی خود شکایت داشتند. و می گفتند: دستگاه هنگام شارژ طولانی مدت و در بعضی موارد هنگام استفاده از تلفن برای مدت طولانی، داغ می شود. از شارژ طولانی مدت گوشی خود برای چند ساعت خودداری کنید، مگر اینکه در زمستان ها قصد داشته باشید از تلفن خود مانند بخاری استفاده کنید.

 

گزینه تصاویر زمینه زنده را بر روی دستگاه خود متوقف کنید، زیرا باتری بیش از حد مصرف می کند و پردازنده را مشغول می کند و در نتیجه باعث گرم شدن بیش از حد می شود. از تصاویر پس زمینه به حالت ثابت استفاده کنید و هنگام شارژ شدن از گوشی خود استفاده نکنید.

 

همچنین از انجام بازی های با کیفیت بالا یا استفاده همزمان از چند برنامه خودداری کنید. زیرا این امر باعث می شود دستگاه خیلی راحت گرم شود. اگر با این مسئله روبرو شده اید، قبل از مراجعه سریع به مرکز تعمیرات شیائومی، این نکات را در خانه امتحان کنید.

۳-حل مشکل افتادن گوشي در آب و خيس شدن موبايل;

 

۱- ابتدا گوشي را با پارچه اي که رطوبت را بهتر جذب مي کند خشک کنيد.

۲- سپس گوشي با استفاده از سيليکاژل مي توانيد رطوبت را خارج سازيد.

۳- هرگز براي خشک کردن گوشي از سشوار استفاده کنيد.

۴- اطمينان حاصل کنيد که درون گوشي کاملا خشک باشد و سپس گوشي را روشن کنيد.

 

در صورت روشن نشدن مجدد با پین ورک تماس بگیرید.

۴-عملکرد کند موبایل شیائومی;

 

بیشتر ما به خصوص کاربران اندروید با این مسئله روبرو شده ایم. وقتی تلفن شما کند شد، فقط گزینه های برنامه نویس یا developer options را فعال کنید.

 

به طور پیش فرض، این گزینه ها پنهان هستند، بنابراین باید دستی آنها را روشن کنید. به تنظیمات> درباره گوشی بروید و چند بار روی “شماره ساخت” ضربه بزنید تا گزینه ها نشان داده شود. پس از اتمام، گزینه ها را در بخش “تنظیمات> تنظیمات اضافی” مشاهده خواهید کرد.

 

روی گزینه ها ضربه بزنید و به پایین بروید تا “مقیاس انیمیشن پنجره” ، “مقیاس انیمیشن انتقال” و “مقیاس مدت زمان انیماتور” را پیدا کنید. آن گزینه ها را خاموش کنید یا آنها را به ۰٫۵ برابر کاهش دهید. این کار باید بهبود عملکرد گوشی شیائومی شما کمک کند.

آخرین مطالب