دریافت که کامل لب رنگ در مستند

اگر شما هم مایل به سفر شما به تنهایی نیست می گوید: بررسی. Pixabay خارش به سفر اما تمایلی به گرفتن خطر است ؟ یک

توسط ABDOOSNEWS در 1 خرداد 1399
Travel
اگر شما هم مایل به سفر شما به تنهایی نیست می گوید: بررسی. Pixabay

خارش به سفر اما تمایلی به گرفتن خطر است ؟ یک بررسی انجام شده توسط توماس کوک (هند) و SOTC نشان می دهد که شما تنها نیستید. حدود 14 درصد از سرخپوستان مایل به سفر در سال 2020 خود را یک بار در سراسر کشور مستند برداشته است می گوید: یک بررسی. آن را بیشتر نشان می دهد که 64 درصد به احتمال زیاد به انتخاب کردن برای یک داخلی تعطیلات این سال در حالی که 36 درصد برای یک تور بین المللی.

بررسی های انجام شده از بیش از 2500 مصرف کنندگان در سراسر هند مترو و درجه 1 و 2 شهرستانها (از جمله بمبئی, دهلی بنگلور چنای, کلکته, حیدرآباد, پونا لکنو Guwahati جمنگر سورت Vizag ایندور جیپور, و غیره.).

تعطیلات آمادگی سفر گزارش – آینده سفر پست COVID-19 تحت پوشش چهار گروه سنی: زیر 30 سال 31-44 سال 45-59 سال و 60 سال و بالاتر; 76 درصد در 28-55 سن بخش.

کلید برجسته از این بررسی عبارتند از:

سفر تنظیم شده است به دوباره بجای اول برگشتن: 14 درصد پاسخ دهندگان نشان داد که آنها به احتمال زیاد به سفر در سال 2020 هنگامی که محدودیت ها برداشته. در حالی که 45 درصد پاسخ دهندگان طرح به تاخیر تعطیلات خود را تا 2021, 41 درصد مردد هستند. جشن فصل ترجیح داده بودند در سال 2020: یا نوامبر (29 درصد) و یا دسامبر (50 درصد).

کلید سفر رانندگان: 72 درصد پاسخ دهندگان ترجیح مارک های مشهور در سراسر سفر خود را – از جمله اپراتورهای تور و هتل های زنجیره ای و غیره. ایمنی و بهداشت رتبه به عنوان نگرانی اصلی برای 75 درصد پاسخ دهندگان; با 35 درصد مایل به افزایش خود صرف برای اطمینان از یکسان است.

Travel
بسیاری از سرخپوستان مایل به سفر پست-مستند اما در حال شک و تردید در مورد خطر است. Pixabay

گردشگری داخلی است را به مرکز صحنه: داخلی تعطیلات انتخاب اول 64 درصد از پاسخ دهندگان. مقصد انتخاب شده بودند Ladakh (20 درصد) گوا (17 درصد) و شمال شرق (15 درصد) کرالا (11 درصد); هیماچال پرادش و کشمیر به دنبال نزدیک; بوتان (17 درصد) در شبه قاره هند. مقصد در یک driveable فاصله نیز ترجیح داده از جمله: Coorg Ooty Mussoorie Shimla Amritsar, Munnar, و غیره. 36 درصد از پاسخ دهندگان نشان داد اولویت برای یک تعطیلات بین المللی. کوتاه مسافت مقصد (تایلند, سنگاپور, مالزی, دبی, ابوظبی) را دیدم علاقه شدیدی (41 درصد). مسافت های طولانی مقصد که به طور سنتی شاهد تقاضا در Q4 همچنین برجسته مانند استرالیا و نیوزیلند (20 درصد); ایالات متحده آمریکا (16 درصد).

آنچه که قابل توجه است این تقاضای قابل توجهی برای اروپا در 38 درصد; مورد علاقه مقصد شامل سوئیس, فرانسه, آلمان, انگلستان, جمهوری چک. اندازه گروه: پاسخ دهندگان نمایش داده می شود قابل توجه اولویت نسبت به رفت و آمد در گروه های کوچک تر -- در درجه اول به دلیل سلامت/بهداشت. 63 درصد پاسخ دهندگان تمایل به سفر انفرادی با خود را فوری/تمدید خانواده و یا دوستان/همکاران; 25 درصد پاسخ دهندگان ترجیح داده به سفر در گروه های کوچک زیر 20 co-مسافران و 12 درصد تصمیم گرفتند برای یک گروه اندازه حدود 35+.

تعطیلات مدت: 86 درصد پاسخ دهندگان انتخاب یک تعطیلات مدت بین 4-11 روز (51 درصد ترجیح می دهند 4-7 روز و 35 درصد ترجیح می دهند 8-11 روز) 14 درصد تصمیم گرفتند برای تعطیلات بیش از 12 روز است. تغییر در هزینه های تعطیلات الگوهای: 67 درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشت که آنها صرف کمتر از Rs. 1 لاخ هر نفر در تعطیلات بعدی خود را در حالی که 11 درصد گفت که آنها را صرف به Rs. 2 lakhs هر فرد است.

همچنین بخوانید: سهام تا در تابستان با این لباس زیر زنانه, راهنمای

رزرو کانال: مصرف کنندگان ادامه داد: برای ابراز علاقه به تماس های شخصی/اطمینان به سفر خود را رزرو تجربه - با 58 درصد امید بستن به خرید تعطیلات از طریق رسانه های خرده فروشی و یا صفحه اصلی خدمات (38 درصد و خرده فروشی 20 درصد بازدیدکننده داشته است صفحه اصلی). این بود که به دنبال آن 40 درصد امید بستن برای کانال های آنلاین (وب سایت/نرم افزار) و 12 درصد بیان اولویت برای چت تصویری. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب