در اینجا این است که چگونه کارکنان در حال درمان در طول همه گیر

یک مطالعه انجام شده در میان 931 کار پاسخ دهندگان در این کشور بین 9 و 15 ژوئن 2020 توسط YouGuv بازده برخی از نت

توسط ABDOOSNEWS در 2 تیر 1399

یک مطالعه انجام شده در میان 931 کار پاسخ دهندگان در این کشور بین 9 و 15 ژوئن 2020 توسط YouGuv بازده برخی از نتایج شگفت آور وقتی که می آید به رضایت کارکنان.

وجود یک شکاف بزرگ بین کارکنان از بخش های مختلف این اعداد نشان می دهد داستان واقعی است.

همچنین ما را دنبال کنید Facebook صفحه بیشتر این قبیل اخبار به روز رسانی!

هنگامی که به دنبال در بخش های مختلف وجود دارد تفاوت های آشکار در این سطح از رضایت است. با توجه به متوسط میزان رضایت از 55 درصد سطح قابل ملاحظه ای بالاتر در میان کارکنان شاغل در آموزش و پرورش (66 درصد) در بخش پس از آن و مخابرات (62 درصد) و ساخت و ساز شرکت ها (57 درصد).

حرفه ای در خرده فروشی (55 درصد) و بخش های تولید (55 درصد) گزارش میانگین سطح رضایت ولی برای کسانی که در امور مالی/ حساب (48 درصد) و رسانه ها/ بازاریابی/ تبلیغات (42 درصد) نشان داد که یک درجه پایین تر از رضایت از دیگران است.

از سوی دیگر 23 درصد از پاسخ دهندگان گفت: کارفرمای خود را درمان شد 'خوب' و تنها 19 درصد امتیاز خود را درمان به عنوان 'عادلانه' یا 'ضعیف'. این نسبت به طور قابل ملاحظه بالاتر در میان کسانی که مشغول به کار در تولید و صنعت خرده فروشی (24 درصد و 20 درصد به ترتيب رتبه 'عادلانه' یا 'ضعیف').

که نمی کرایه بیش از حد منجر به بسیاری از کارکنان ناراضی?

وقتی که می آید به مواد غذایی سریع شرکت تعداد بیشتری پیدا رفتار خود را فقیر به جای خوبی 48 درصد در مقایسه با 37 درصد است.

employees treatment
کارکنان درمان در این بیماری همه گیر را می توان مورد مطالعه در این مقاله است. Pixabay

رتبه ضعیف پاسخ بسیار بالاتر برای بخش هایی مانند تعطیلات و سفر شرکت (53 درصد) اوقات فراغت شرکت (52 درصد) و خطوط هوایی (51 درصد) که در آن اکثریت توصیف رفتار این شرکت ها به عنوان ضعیف است.

با توجه به شرکت های که از دست داده اند و بسیاری از آنها روز به روز کسب و کار چهار در ده سرخپوستان بر این باورند که با وجود این شرایط کارکنان باید نگه داشته شود به طور کامل به کار و به طور کامل پرداخت می شود (40 درصد). بیش از یک چهارم (26 درصد) با این حال گفت: باید کارمندان خود را پرداخت قطع تا زمانی که کار عادی از سر گرفته است. یک اقلیت کوچک احساس می کنید اگر لازم است برخی از کارکنان باید گذاشته در مجموع از شغل خود (12 درصد) و یا باید furloughed (11 درصد).

وقتی که می آید به اقدام دولت برای اطمینان از شرکت ها بهتر مناسب برای رسیدگی به هر گونه بحران های آینده نزدیک به نیمی فکر می کنم دولت باید شرکت های انتشار یک بیانیه سالانه در مورد چگونه آنها می توانند با یک آینده همه گیر (48 درصد) و باید آنها را به پرداخت به صندوق طراحی شده برای ارائه حفاظت در آینده (46 درصد).

وقتی پرسیده شد که در مورد رفتار بخش های مختلف در درون اقتصاد در پاسخ به همه گیر شد به احتمال زیاد به می گویند که بسیاری از بخش های رفتار کرده اند و به جای ضعیف.

دارو بخش (83 درصد) فروش در میان کسب و کار به درک به خوبی پاسخ داده اند به این بیماری همه گیر به دنبال آب و برق (79 درصد) بانک (76 درصد) و فن آوری بخش ها (75 درصد).

همچنین بخوانید: Shiv Khera سهام 'نکاتی در پیدا کردن سلامت, کار و زندگی متعادل در میان همه گیر

36 درصد احساس می کنم شرکت باید پرداخت بیشتر برای بیمه بهتر در برابر چنین حوادث و تعداد مساوی (36 درصد) بر این باورند که شرکت مدیران باید شخصا پاسخگو برای کسب و کار و توانایی مقابله با چنین شرایطی است. برخی (14 درصد) احساس می کنید که شرکت ها به سرزنش و یا در حال حاضر به اندازه کافی پرداخت مالیات و باید به اندازه کافی قوانین و مقررات.

به طور کلی هندی کارکنان مثبت در مورد چگونه کارفرمایان خود را درمان کرده اند آنها را در طول COVID-19 گیر با 59 درصد رتبه شرکت خود را درمان کارکنان به عنوان 'عالی' (31 درصد) و یا "بسیار خوب" (28 درصد) می گوید: تحقیقات است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب