جمعیت جهان ممکن است کوچک پس از اواسط قرن

تیاو دوران گسترش جمعیت های انسانی ممکن است پایان با توجه به یک مطالعه جدید با پیامدهای عمده برای جوامع اقتصاد

توسط ABDOOSNEWS در 27 تیر 1399

تیاو دوران گسترش جمعیت های انسانی ممکن است پایان با توجه به یک مطالعه جدید با پیامدهای عمده برای جوامع اقتصاد و محیط زیست است.

جمعیت جهان بالا ممکن است در حدود 9.7 میلیارد حدود 2064 از حدود 7.8 میلیارد دلار امروز قبل از کاهش به 8.8 میلیارد دلار تا پایان این قرن با توجه به برآوردهای منتشر شده در مجله لانست.

این IHME برآورد تضاد با معیار هوا از سازمان ملل متحد جمعیت بخش است که انتظار دارد که این جمعیت در سال 2100 به 10.9 میلیارد دلار و در حال افزایش است.

دنبال کنید با ما در توییتر برای اقامت به روز شده در آخرین اخبار!!

U. N. جمعیت رئیس بخش جان Wilmoth خواستار طرح "شدید."

اگر آن را ثابت می تواند درست باشد اما عواقب ناشی از کاهش جمعیت می شود گسترده است.

"من فکر می کنم این یکی از تغییرات بسیار عمیق که با آن مواجه بشریت تا کنون گفت:" مطالعه همکاری نویسنده کریس موری مدیر موسسه سلامت و معیارهای ارزیابی در دانشگاه واشنگتن است.

این امر می تواند خبر خوبی برای محیط زیست است. مردم کمتر خواهد تولید کمتر گازهای گلخانه ای و آلاینده های دیگر ، این امر کاهش تقاضا برای مواد غذایی در کاهش فشار است که کشاورزی در زمین و آب است.

اما این امر به نوبه خود اقتصاد بر سر آن است.

کاهش جمعیت کمتر معنی کارگران که به معنی کاهش تولید ناخالص داخلی. این همچنین بدان معنی کمتری مصرف کنندگان سنگ بستر اقتصاد جهانی است.

Population
یک دسته کوچک موسیقی جاز را نشان می دهد ساختمان در Nov. 8, 2018 و پس از آلودگی هوا در سطح شروع به افت در طول 21 روز در سراسر کشور مستند به سرعت گسترش بیماری کروناویروس (COVID-19) در دهلی نو ، فردا

"چه اتفاقی می افتد زمانی که شما لازم نیست که افراد جوان خرید اولین خانه خود را خرید اول خود را, یخچال و فریزر, خرید اولین ماشین ؟" گفت: Darrell Bricker, co-نویسنده کتاب "سیاره خالی: شوک جهانی کاهش جمعیت." Bricker بود و نه درگیر در مطالعه است.

همچنین جمعیت در سن باروری کاهش نرخ.

"این است که در واقع جدی تر از فقط ساده کاهش جمعیت" گفت: دانشگاه براون جامعه شناسی استاد Zhenchao کیان بود که نه درگیر با تحقیقات است.

نیروی کار کوچکتر خواهد بود حمایت از یک بزرگتر سالمندان جمعیت کیان اشاره کرد: بالا بردن سیاسی و مالی سوال در مورد چگونه به پرداخت برای مراقبت های بهداشتی و اجتماعی سیستم های امنیتی.

جمعیت کاهش نیز می تواند پیامدهای ژئوپولیتیک. کارگران کمتر نیز کمتر معنی بالقوه سربازان موری اشاره کرد.

"توازن قدرت بین دولت-ملت همواره مرتبط با آن در برخی از راه به اندازه جمعیت در سن کار" او گفت:.

زن توانمندسازی

نرخ باروری را کاهش بوده است در سراسر جهان عمدتا به این دلیل که زنان در حال گرفتن آموزش و پرورش بیشتر و بهتر دسترسی به کنترل تولد.

"این واقعا یک داستان در مورد زن توانمندسازی" Bricker های "سیاره خالی" نویسنده گفت.

تفاوت اصلی بین پیش بینی های جدید و U. N. آن چیزی است که آنها انتظار دارند اتفاق می افتد پس از نرخ باروری پایین است.

جمعیت ثابت نگه زمانی که زنان به طور متوسط بیش از دو فرزند در هر. جمعیت شناسان این جایگزینی رای دادن. در سراسر کشورهای ثروتمند متوسط نرخ باروری در حال حاضر بیشتر شبیه به 1.6. در ژاپن و سنگاپور و ایتالیا, آن است که فقط 1.3.

U. N. فرض نرخ باروری افزایش خواهد دوباره در طول زمان به 1.75.

موری مخالف است.

"ما هیچ نشانه ای از این که" او گفت:. به جای "ما فکر می کنیم که پدیده ای که ما شروع به مشاهده در مکان هایی مانند ژاپن و کره جنوبی و سنگاپور و بخش هایی از اروپا در حال حاضر فقط تبدیل شدن به یک ژنرال پدیده است."

توسط 2100, گروه او تخمین می زند که تقریبا هر کشوری در جهان خواهد بود در زیر این جایگزینی رای دادن. جمعیت در 23 کشور از جمله ژاپن و تایلند و اسپانیا خواهد بود نیمی از آنچه که آنها در سال 2017. یکی دیگر از 34 از دست می دهند بین یک چهارم و یک نیمی از شهروندان خود. چین است که انتظار می رود برای از دست دادن 48%.

که با فرض مورای و همکاران راست هستند.

'عدم اطمینان'

U. N. را Wilmoth اشاره می کند که هر دو گروه در حال پایگاه فرضیات خود را در "چه هنوز زود تجربه در زندگی چند کشور. بنابراین من مجبور به اعتراف بزرگ وجود دارد عدم اطمینان در مورد این که" او گفت:.

"ما می دانیم بیشتر در مورد که در 10 یا 20 سال," او اضافه شده است. "اما در حال حاضر ما هر دو حدس زدن تا حدی."

Population
گردشگران عمل اجتماعی فاصله آنها صبر کنید برای تمدید ویزای خود در اداره مهاجرت در بانکوک تایلند. فردا

اگر جمعیت را کوچک موری گفت: کشورها باید سه گزینه برای نگه داشتن خود را شناور.

"یکی این است که آن را آسان تر برای به کار زنان و کودکان گفت: از جمله سخاوتمندانه مرخصی والدین و حمایت از مادران شاغل با فرزندان جوان است.

بسیاری از کشورها که پیاده سازی این سیاست ها را پیدا کرده اند آنها می تواند کمک به او اضافه کرد: "اما آنها را نمی باروری به (این) جایگزینی (رای)."

گزینه دوم این است که برای باز کردن مرزهای خود را به اداره مهاجرت.

احساسات عمومی در حال حاضر است در برابر این گزینه در بخش هایی از غرب است. مغلوب ساختن پیشی جستن, دولت, برای مثال, به دنبال جلوگیری از مهاجرت به ایالات متحده است. مخالفت اتحادیه اروپا, مهاجرت, سیاست های کمک رانندگی بریتانیا Brexit رای دادن.

اما "اگر موری و همکاران" پیش بینی هستند و حتی نیمی دقیق مهاجرت را تبدیل به یک ضرورت برای همه ملت و نه یک گزینه" ابراهیم ابوبکر مدیر دانشگاه کالج لندن و موسسه جهانی بهداشت نوشت: در یک تفسیر همراه لانست مقاله.

سومین سناریو "که ما فکر می کنیم یک خطر واقعی," موری گفت: کشور خواهد بود "وسوسه به عقب بهداشت باروری زنان حقوق به منظور تحت فشار قرار دادن آنها را به داشتن فرزند بیشتر به خاطر دولت-ملت" یک وضعیت او به نام "بسیار نامطلوب است."

عمده استثنا به موری گروه انقباض پیش بینی است که کشورهای جنوب صحرای آفریقا.

همچنین بخوانید: اینجا یک دارو برای کاهش گسترش آنفولانزا در درون خانواده ها

"آموزش و پرورش برای زنان در حال رشد است اما هنوز هم در سطح بسیار پایین در بسیاری از کشورها و آن را به آرامی در حال رشد است."

وجود دارد مقدار زیادی از عدم قطعیت در دراز مدت ،

"نرخ تولد هنوز هم واقعا بالا" Bricker اشاره کرد: "اما آنها در حال پایین آمدن و شهرنشینی است که شروع به گرفتن محل وجود دارد بیش از حد در یک واقعا سریع رای" که تمایل به کاهش نرخ باروری.

از سوی دیگر سازمان ملل را Wilmoth اشاره کرد: "ما به طور مداوم تا به حال به این تخمین می زند. ... من نگران کم بها دادن به آینده جمعیت آفریقا نه غلو آن است." (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب