بهترین مشاور کنکور چه کسی است

بهترین مشاوران کنکور ایران، یا در رشته های روانشناسی و علوم تربیتی تحصیل کرده اند یا خود از مسیر کنکور تجر

توسط ABDOOSNEWS در 17 آذر 1400

بهترین مشاوران کنکور ایران، یا در رشته های روانشناسی و علوم تربیتی تحصیل کرده اند یا خود از مسیر کنکور تجربی وارد رشته های پزشکی، دندانپزشکی شدند. و تعداد زیادی از مشاوران کنکور هم تحصیلات مهندسی دارند. در این سال ها دانش آموزان کنکوری و داوطلبین آزمون سراسری، استقبال بسیار زیادی از مشاوران تحصیلی می کنند و کمتر دانش آموزی دیده می شود که بدون مشاور، قدم در مسیر کنکور بگذارد! در این مقاله قصد داریم به معرفی 10 مشاور برتر کنکور ایران بپردازیم و در پایان به معرفی ویژگی های یک مشاور حرفه ای و کاربلد کنکور بپردازیم. مهندس دیبازر مشاور کنکور و برنامه ریز تحصیلی معروف و با تجربه و یکی از بهترین مشاوران کنکور ایران است. ایشان در برنامه های متعدد تلویزیونی رسانه ملی به عنوان کارشناس آموزشی و کنکور معرفی شدند. سید امیر دیبازر مشاور تحصیلی بسیاری از رتبه های برتر کنکور است. امیر دیبازر در تهران دارای مرکز مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی است. ( منبع : بهترین مشاور کنکور )

و آموزشگاه راهبرد اندیشه دیبازر را در تهران اداره میکند. استاد امیر دیبازر به صورت حضوری در تهران و به صورت غیرحضوری برای سراسر ایران مشاوره دارد. در برنامه ریزی مجازی از طریق فضای مجازی می توانید سوالات خود را از استاد دیبازر بپرسید. از برنامه ریزی روز به روز ایشان استفاده کنید و طبق متد ایشان درس بخوانید. از پرمخاطب ترین مشاوران کنکور ایران است. مرکز مشاوره پوردستمالچی در تهران یکی از تخصصی ترین و علمی ترین مراکز کنکور در تهران است. وی موسس آموزشگاه پسرانه برسام می باشد. یکی از مشاورین بنام کنکور در ایران است که به صورت حضوری در تهران فعالیت دارد. شهرت او بیشتر به سبب حضور در برنامه تلویزیونی گزینه چهار می باشد. روانشناس مشهور و سخنرانی توانمند است. موسس مدارس بارسا در تهران است و سال هاست که در زمینه مشاوره کنکور فعالیت دارد. به اعتقاد بسیاری از صاحب نظران، ایمان سرورپور بهترین مشاور انگیزشی کنکور است.

یکی از بهترین مشاوران کنکور ایران است و سال هاست در زمینه مشاوره تحصیلی کنکور فعالیت دارد. در اصل دندانپزشکی خوانده ولی در زمینه موفقیت و مشاوره کنکور فعالیت دارد. دفتر مشاوره علیرضا افشار در کرج است اما بیشتر به صورت غیرحضوری مشاوره می دهد. در کانال تلگرام علیرضا افشار مطالب مفید کنکوری به صورت رایگان قرار میگیرد. یکی از بهترین مشاوران کنکور در شهر اصفهان است. کلینیک مشاوره تحصیلی وی در شهر اصفهان است اما به صورت غیرحضوری به سراسر ایران مشاوره می دهد. یکی از بهترین مشاوران کنکور در شهر رشت است. وی دارای تحصیلات پزشکی است و جراح ارتوپد است. مرکز مشاوره درس زندگی در تهران اداره می کند. اما به راستی مشاوران کنکور چه می کنند؟ وظایف یک مشاور کنکور حرفه ای چیست؟ آیا اسم و رسم یک مشاور می تواند تضمین کننده رتبه و قبولی ما شود؟ مطالعه برای کنکور تکنیک ها و قلق های خاص خود را دارد. یک مشاور برتر باید 1. با تمام تکنیک ها و اصول مشاوره آشنا باشد. 2. تجربه ارائه مشاوره به سایر داوطلبان را داشته باشد 3. خود جزو رتبه های برتر کنکور باشد. 4. به صورت خصوصی برای هر دانش آموز برنامه ریزی کند.5.هزینه مشاوره آن مناسب باشد.

ایشان یک مربی تغییر و تحول و یک مشاور تحصیلی است. او بیش از یک دهه در زمینه مشاوره تحصیلی و کنکور تجربه دارد. آقای آزموده کارشناس آموزشی می گوید:« ویژگی شاخص میرصادقی مشاوره های انگیزشی اوست به همین دلیل اغلب شاگردانش را دانش آموزانی تشکیل می دهند که در جستجوی انگیزه لازم برای موفقیت در تحصیلات هستند. میرصادقی مدتی است دامنه فعالیت های خود را گسترش داده و اقدام به برگزاری همایش هایی در زمینه موفقیت فردی نموده است. او بیشتر تمایل دارد تا خود را یک مربی تغییر و تحول خطاب کند تا یک مشاور تحصیلی. اما فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی که اطلاعات دقیقی از رتبه ی کنکور سراسری اش در دست نیست را بیشتر باید یک مشاور تحصیلی موفق دانست تا یک مربی تغییر خوب. نظرسنجی ها نشان می دهد که حاصل تلاش این مشاور تحصیلی، کسب چند رتبه دو رقمی و سه رقمی و چندین قبولی در رشته های خوب دانشگاههای تهران است.

 
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن