محصولات لبنی نمی محافظت از زنان در برابر خطر شکستگی: محققان

محصولات لبنی ممکن است مانع از سن مربوط به از دست رفتن استخوان را در زنان نشان می دهد یک مطالعه است. PixabayRes

توسط ABDOOSNEWS در 12 خرداد 1399
Dairy products
محصولات لبنی ممکن است مانع از سن مربوط به از دست رفتن استخوان را در زنان نشان می دهد یک مطالعه است. Pixabay

Researchers پیدا کرده اند که با وجود حاوی مواد مغذی ضروری و محصولات لبنی بهره مند نمی ستون فقرات کمری و یا گردن فمور تراکم استخوان و نه محافظت از آنها در برابر خطر شکستگی در زنان است.

این مطالعه بر اساس داده ها از مطالعه سلامت زنان در سراسر کشور (قو) نشان می دهد که در طول یائسگی انتقال زمانی که از دست دادن استخوان است که شتاب آنها را کمی سود در جلوگیری از تراکم مواد معدنی استخوان از دست دادن و یا شکستگی.

با توجه به مطالعه منتشر شده در یائسگی مجله آمریکای شمالی یائسگی جامعه (NAMS) به عنوان زنان وارد یائسگی, انتقال, از دست دادن استخوان سرعت بخشیده و ممکن است منجر به پوکی استخوان است.

سوان داده ها نشان داد که این استخوان از دست دادن نیست آهسته با مصرف محصولات لبنی و نه کاهش خطر شکستگی.

برای یافته های پژوهش به طور خاص نگاه اثر لبنی مصرف در استخوان ران و ستون فقرات تراکم مواد معدنی استخوان.

این یکی از معدود مطالعات اختصاص داده شده به بررسی چگونگی مصرف فراورده های لبنی تاثیر می گذارد یک زن در معرض خطر از دست دادن استخوان و شکستگی در سراسر یائسگی گذار.

چون دو تا از بزرگترین عوامل خطر برای پوکی استخوان — سن و جنسیت — فراتر از یک کنترل وجود دارد افزایش تمرکز ممکن است اصلاح عوامل خطر به سرعت این غیر قابل برگشت مرتبط با سن مترقی دژنراتیو اسکلتی بیماری است که باعث می شود یک زن بیشتر مستعد ابتلا به شکستگی استخوان.

dairy products
این مطالعه نشان داد که زنان بیشتر در معرض خطر ابتلا به پوکی استخوان بیش از مردان است. Pixabay

نتايج نشان داد که زنان بیشتر در معرض خطر ابتلا به پوکی استخوان از مردان و خطر قابل توجهی افزایش می دهد سن زنان.

همچنین بخوانید: میزان بهبودی افزایش می یابد و مورد مرگ و میر پایین می رود در هند

این مطالعه می افزاید: به داده های موجود نشان می دهد عدم استفاده از لبنیات مصرف در تراکم مواد معدنی استخوان و خطر شکستگی.

"وجود دارد بسیاری از دیگر فواید مدیترانه ای-نوع رژیم غذایی غنی از میوه ها و سبزیجات و غلات سبوس دار و همچنین پروتئین بدون چربی مانند ماهی و لبنیات کم چرب" گفت: مطالعه محقق استفانی Faubion, NAMS مدیر پزشکی.

در علاوه بر این به طور منظم تمرينات تحمل وزن مانند پیاده روی و یا آهسته دویدن می تواند کمک به حفظ استحکام استخوان ها و فعالیت های که باعث بهبود قدرت و تعادل مانند یوگا و تای چی ممکن است کمک به جلوگیری از سقوط" Faubion اضافه شده است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن