SWFL کسب و کارهای کوچک صورت قلمرو ناشناخته با ماسک-پوشیدن الزامات میان coronavirus همه گیر

اندرو Wigdor فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 11:32 AM EDT Jul 16, 2020به عنوان coronavirus موارد همچنان به ر

توسط ABDOOSNEWS در 26 تیر 1399

به عنوان coronavirus موارد همچنان به روند رو به بالا در فلوریدا برخی از کسب و کارهای محلی تقویت شده اند احتیاطی خود با درخواست مشتریان به پوشیدن ماسک.

در میان افزایش coronavirus فعالیت در سراسر کشور, مقامات بهداشتی را تحت فشار قرار دادند مزایای پوشیدن ماسک حاکی از این است که اندازه گیری می کند از گسترش این ویروس ،

Rebekah Bernard ورودی جمهور از ذغال سنگ شهرستان جامعه پزشکی و تمرین پزشک در سواحل خلیج فارس مستقیم مراقبت های اولیه گفت که کسب و کار نیاز مشتریان به پوشیدن ماسک "یک تصمیم منطقی." این نیاز او گفت: می تواند یک راه طولانی در حفاظت از کارکنان از آلوده مشتریان.

"اکثر کسب و کار نیاز به کارکنان خود را به پوشیدن ماسک ... و سپس به همین ترتیب اگر ما می خواهیم برای حفاظت از کارکنان و نیازهای عمومی به انجام همان چیزی که" او گفت:. "ماسک پوشیدن یکی از آن چیزهایی است که شما واقعا برای افراد دیگر و واقعا خودتان. این واقعا یک راه است که ما می تواند به حفاظت از کارکنان با درخواست مشتریان به پوشیدن ماسک."

با وجود توصیه های مقامات بهداشتی مانند برنارد اما برخی آوازی است در مخالفت با پوشیدن یک ماسک و یا در صورت پوشش ،

اخیر ویروسی مثال از این آمد هنگامی که یک مرد در داخل سواحل خلیج فارس مرکز شهر Costco در فورت مایرز دستگیر شد در فیلم در اوایل این ماه فریاد در یکی دیگر از مشتری پس از او خواسته بود او را به پیروی از فروشگاه ماسک-پوشیدن سیاست.

مرد شناخته شده به عنوان دانیل افرای بعد گفت: News-Press است که او را به پوشیدن ماسک زیرا او احساس می کند مانند او را "خفه کننده" در هنگام پوشیدن یک.

با طغیان مانند این racking تا میلیون ها نفر از نمایش های محلی کسب و کار است که ماسک مورد نیاز با در نظر گرفتن زمان به آمادگی کارکنان برای مقابله با مشتریانی که حاضر به پیروی.

کسب و کارهای کوچک محلی دیدن پاسخ مثبت به ماسک مورد نیاز تا کنون

آنجلینا Ristorante یک رستوران ایتالیایی در بونیتا اسپرینگز شده است نیاز مشتریان به پوشیدن ماسک در حالی که در داخل رستوران برای حدود دو هفته است و تا به حال هیچ حوادث مربوط به مشتریان متمرد.

با وجود این روند مثبت Dinah صافی شراب مدیر و خدمه شراب در رستوران گفت که مدیران باید آمادگی کارکنان برای یک وضعیت که در آن کسی حاضر به پوشیدن ماسک.

یکی از دلایل آنها شده است قادر به جلوگیری از حوادث او گفت: "چون درب جلو منطقه از رستوران است که به خوبی هماهنگ شده است.

قبل از یکی حتی می توانید وارد ساختمان جدول خود را باید آماده و آنها باید خود را در ماسک. مشتریان پس از آن نیاز به پوشیدن ماسک زمانی که آنها در حال رفتن به خود را در جدول برای رفتن به حمام و هنگام خروج از رستوران. مشتریان می توانید حذف ماسک هنگامی که نشسته در جدول خود را.

صافی اظهار داشت که یک مدیر به طور معمول مستقر در جلوی درب منطقه در مورد یک موضوع مطرح می شود و اگر یکی بود به رخ مشتری به سادگی می تواند خواسته به ترک.

با راه: ذغال سنگ شهرستان ماسک دستور می افتد کوتاه

و: Collier پزشکان درخواست برای اجباری ماسک فرمان

نه در این زمان": چرا لی شهرستان در نظر نمی ماسک مورد نیاز

کارکنان خود را به او گفت: توانمند هستند به درخواست مشتریان به ترک در این نوع از شرایط و نه لزوما نیاز به تماس با مدیر.

صافی گفت که ماسک-پوشیدن سیاست در محل قرار داده شد چرا که نمایندگان از کسب و کار متوجه شده است که بسیاری از مردم بازدید از جنوب غربی فلوریدا از مناطق مانند میامی با توجه به سواحل بودن بسته در سواحل شرق. با هجوم بازدید کنندگان رستوران کارکنان تصمیم به اجرای سیاست "به عنوان یک اقدام احتیاطی برای مهمانان ما و کارکنان ما است."

"ما نگاه ما کارکنان مانند آنها خانواده ما بنابراین ما یقین نمی خواهید هر یک از آنها را به بیمار," او گفت:.

رستوران کار کرده است به اطلاع مهمانان مورد نیاز با ارسال اطلاعات در مورد آن در وب سایت خود را در مقابل ساختمان خود را در رسانه های اجتماعی و به مردم اجازه می دانم که بیش از این گوشی.

"ما نه تنها به حال رزرو لغو چون ما درخواست آنها را به پوشیدن ماسک," او گفت:. "آنها خوشحال در مورد آن ؟ احتمالا نه. اما ما بدست نمی هر گونه غم و اندوه بیش از آن."

"من تا به حال مهمانان من را متوقف کند و از من درخواست آنها را به پوشیدن ماسک و چقدر امن تر از آن باعث می شود آنها احساس," او اضافه شده است.

جکی Liszak فورت مایرز, ساحل, اتاق بازرگانی و رئیس جمهور و صاحب کولی دریا مسافرخانه گفت: او را نیز دیده می شود پاسخ مثبت از ساکنان ساحل.

بر خلاف بونیتا اسپرینگز که در آن آنجلینا واقع شده است و هر کسب و کار در فورت مایرز ساحل سرپوشیده ماسک-پوشیدن نیاز با توجه به های اخیر اضطراری بیانیه از شورای شهر. اعلام مستلزم آن است که هر فرد, از جمله کارگران و مشتریان پوشیدن ماسک در حالی که در داخل خانه در یک کسب و کار و یا محل های عمومی از محل اقامت.

"به طور کلی همه شده است بسیار تعاونی," او گفت:. "من فکر نمی کنم وجود دارد هر کسی که نمی خواهند برای محافظت از خود و یا مهمان آمدن به فروشگاه خود را."

"من فکر می کنم هر کس فقط می خواهد این چیزی که برای از بین برود و آنها مایل به انجام آنچه در آن طول می کشد تا آن را به دور در این نقطه," او اضافه شده است.

'اگر آن را دوباره اتفاق می افتد, ما در حال انجام': SWFL کسب و کار ترس دوم shutdown

او گفت که هر کسب و کار او دیده می شود در اطراف این شهر تا به حال علائم ارسال شده در مقابل ساختمان های خود را, هشدار, کاربران که ماسک لازم است. علاوه بر این او گفت که بسیاری از کسب و کار منطقه ای در حال کار با مشتریان که یا نمی خواهید به پوشیدن یک ماسک و یا احساس می کنید که این امر می تواند مضر به سلامت خود را با آوردن غذا و یا دیگر محصولات را به مشتریان پس از سفارش.

به عنوان یک صاحب کسب و کار او را مربی خود کارکنان به نوع و درخواست مشتریان پوشیدن ماسک در برازنده راه است. مهمانان در دریا کولی مسافرخانه مجاز به حذف ماسک خود را هنگامی که آنها در اتاق خود را, او گفت:.

"من شنیده ام از کسی سوء استفاده از درخواست," او گفت:. "در امریکا وجود دارد برخی از عنصر انتخاب شخصی, اما اگر شما می توانید چیزی است که به عنوان آسان که این برای محافظت از هر کس آن را می سازد بسیاری از حس به من."

کارشناسان می گویند مهم است که اجازه دهید کارکنان در رسیدگی به مسائل ماسک

یکی از مهم ترین اقدامات یک کسب و کار می تواند در اجرای یک ماسک-پوشیدن سیاست است که نیاز به ماسک دقیقه مشتریان وارد ساختمان با توجه به Janeth Castrejon این مدیر ارتباطات با CareerSource جنوب غربی فلوریدا.

در غیر این صورت او گفت: کسب و کار در حال خروج پلیس از سیاست تا به مشتریان دیگر به جای کارکنان.

"این چیزی است که باعث فوق العاده ای از مشکلات مردم با از دست دادن خلق و خوی خود را," او گفت:. "آنها در حال تبدیل شدن به, خشمگین, آنها در حال گرفتن گزارش شده و در حال حاضر آنها بیش از همه رسانه های اجتماعی. من فکر نمی کنم آن را باید به مشتریان برای رسیدگی به این مسائل به ویژه به دلیل مسائل ایمنی ... شما نمی دانید تا چه حد تا چه حد یک فرد ممکن است زمانی که آنها از دست دادن خلق و خوی خود را."

جولای پوشش: بررسی نشان می دهد نشانه هایی از بهبود در SWFL اقتصاد

آیا می دانید؟: SWFL بیمارستان استخدام رسیدگی به سربازان ارتش در COVID-19 بستری شدن در بیمارستان

اگر وجود دارد یک وضعیت که در آن کسی حذف ماسک خود را پس از ورود به ساختمان او توصیه می کند که مدیریت مطلع و بلافاصله از آنجا که کارکنان بهتر خواهد بود مجهز به رسیدگی به وضعیت بیش از یک مشتری.

"آن را به نوعی از قدرت دیکته است و نه چپ به فرد دلیل وجود بیش از حد بسیاری از نظرات متنوع" اضافه شده جیم دیوار CareerSource ارتباطات مدیر.

دیوار گفت که او انتظار دارد در آینده نزدیک برای دیدن بسیاری از آموزش های حرفه ای در نحوه پخش یک برخورد خصمانه در محل کار "از آنجا که مردم بسیار پرشور در مورد (ماسک موضوع)."

آشر Knipe, یک وکیل در جنوب غربی فلوریدا شرکت حقوقی Knott Ebelini هارت گفت که ماسک-پوشیدن مورد نیاز در بیهوده از "بدون کفش بدون پیراهن بدون سرویس" حکومت در رستوران ها به این معنی است که آن را به طور کلی باید یک کسب و کار حق قانونی برای امتناع از خدمت در این شرایط.

"این نوع از الزامات نیست متخلف در هر نوع از حقوق اساسی," او گفت:. "به طور کلی ارائه دهندگان خدمات مانند رستوران ها و کسب و کارهای دیگر مجاز به رد خدمات به مردم هستند که زندگی خود را به قوانین داخلی برای مشتریان است."

او اشاره کرد که آن را نمی خواهد در کسب و کار حق استفاده از یک ماسک با ماندگاری نیاز به عنوان یک "بهانه" برای برخی از مرتب کردن بر اساس تبعیض آمیز عمل می کنند. یک مثال از این خواهد بود یک کسب و کار امتناع از خدمات به گروه های اقلیت نژادی که نمی پوشیدن یک ماسک و نه به دیگر ماسک-کمتر مشتریان.

او همچنین گفت که اگر یک مشتری تا به حال یک ناتوانی است که با پوشیدن یک ماسک و یک خطر بهداشتی بالقوه کسب و کار به احتمال زیاد باید به جای این که مشتری تحت قانون آمریکایی های معلول.

او اشاره کرد که وجود داشته اند تعداد زیادی از مردم به چالش کشیدن ماسک-پوشیدن مورد نیاز از جمله اخیر دعاوی علیه دولت های محلی است که باید اجرا الزامات مانند میامی-Dade شهرستان و اورنج کانتی.

اما کسب و کار قرار دادن ماسک سیاست های خود را در محل های قانونی و عادلانه راه متوقف نخواهد شد اختلافات حقوقی از ظاهر به عنوان مورد نیاز در محل قرار داده شده است.

"حتی اگر یک کسب و کار اقدام کاملا در چارچوب قانون این بدان معنا نیست که کسی را در حال رفتن به پیدا کردن یک وکیل به فایل طرح دعوی در دادگاه برای آنها," او گفت:.

رسیدن به اندرو Wigdor در awigdor@gannett.com و در توییتر @andrew_wigdor

بهبود از COVID-19?: اهدای پلاسما برای کمک به بیماران



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن